سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/5/31 | 5:58 عصر | نویسنده : رضا

پیش بازی نفت تهران- پرسپولیس: دایی، یحیی، رویانیان؛ تصادف در سه راه افسریه

ارتش سرخ دات کام :

پرداخت نشدن مطالبات یحیی از پرسپولیس میانه گل محمدی و این باشگاه را به هم زده و این مساله در کنار قدرنشناسی رویانیان از یحیی (به زعم خودش) انگیزه های ویژه ای نزد او هستند
چه زود رسیدیم به هفته ششم. به جایی که شاید دومین بازی نسبتا ویژه پرسپولیس در لیگ رقم می خورد. هفته اول بود که دایی روبروی کریمی و پرسپولیسی های تراکتور ایستاد و در نهایت سربلند از زمین بیرون آمد و حالا باید مقابل یک پرسپولیسی دیگر و تیمش قرار بگیرد که البته برعکس کریمی رابطه ظاهرا خوبی با او دارد.

انگیزه های پنهان یحیی
یحیی گل محمدی و علی دایی از دوران بازیگری رابطه خوبی با هم دارند. همین دو فصل قبل یحیی دستیار دایی در راه آهن بود اما حالا خود گل محمدی در کاراکتر یک سرمربی نسبتا موفق وجهه خاصی نزد اهالی فوتبال و پرسپولیسی ها پیدا کرده و بعضا کار فنی او را می پسندند.
یحیی با دایی و البته دستیارانش رابطه خوبی دارد. جواد منافی یکی از دوستان نزدیک یحیی به حساب می آید که از دوران بازیگری در پورا کنارش بوده و البته رضا فروزانی و بهزاد غلامپور هم با گل محمدی همکار و همراه بوده اند. اما نقطه اتصال سرمربی امروز نفت تهران به پرسپولیس همین پرسپولیسی بودن او و سرمربیگری تیمی است که پارسال در بد ترین شرایط تحویلش گرفت.
گل محمدی با سابقه سرمربیگری در تیم های لیگ یکی و صبای قم با نیت سرمربیگری به جمع سرخ ها پیوست و بعد از چند هفته حضور در کنار مانوئل ژوزه تیم بحران زده او را در اختیار گرفت و نتایج جالبی به دست آورد که می توانست با قهرمانی در جام حذفی گل محمدی را به چهره ای محبوب نزد پرسپولیسی ها تبدیل کند اما همه چیز آن طور که او می خواست پیش نرفت.
یحیی در گام آخر کم آورد و صعود 5پله ای اش در لیگ هم به چشم نیامد. در عوض برخورد نه چندان جالب با مهدوی کیا و علی کریمی وجهه او نزد هواداران متعصصب پرسپولیس را از بین ببرد و شاید فردا کسی او را که تا دیروز امپراتور پرسپولیسی ها بود تشویق نکند!
یحیی ظاهرا با آرامش از پرسپولیس جدا شد و در حالی که خودش انتظار داشت به خاطر بیرون آوردن پرسپولیس از بحران و رسیدن تا پای قهرمانی حذفی در بین گزینه های مربیگری فصل بعد قرار بگیرد اما خیلی راحت کنار گذاشته شد. البته یحیی خوش شانس بود که خیلی زود تیم جدیدی پیدا کرد؛ تیمی که با روحیه و منش او تناسب بیشتری داشت و تا اینجا هم نتایج نفت و عملکرد سرمربی اش قابل قبول بوده است.
البته چندی قبل پرداخت نشدن مطالبات یحیی از پرسپولیس میانه گل محمدی و این باشگاه را تا حدودی به هم زده و شاید این مساله در کنار قدرنشناسی رویانیان از یحیی (به زعم خودش) انگیزه های ویژه ای نزد او به وجود بیاورد و به دیدنی تر شدن بازی فردا کمک کند. در کنار این ها پرداخت نشدن مطالبات یحیی از پرسپولیس میانه گل محمدی و این باشگاه را تا حدودی به هم زده و شاید این مساله در کنار قدرنشناسی رویانیان از یحیی (به زعم خودش) انگیزه های ویژه ای نزد او به وجود بیاورد و به دیدنی تر شدن بازی فردا کمک کند. با این حساب سه راه افسریه محل ورزشگاه تختی می تواند محل برخورد گل محمدی با دایی و رویانیان باشد. جایی برای اثبات شایستگی ها و آنچه هواداران پرسپولیس و البته رویانیان در گام آخر و دیدار فینال جام حذفی به آن شک کردند. شکی که در نهایت برای گل محمدی گران تمام شد و برنامه های او برای جلوس طولانی تر روی نیمکت تیم محبوبش را به هم ریخت.

تختی و یک مسابقه ویژه
از آخرین باری که پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران به میدان رفته حدود سه سال می گذرد. قبل از آن پرسپولیس در لیگ دوم حرفه ای (82-81) و به خاطر مرمت اساسی چمن ورزشگاه آزادی، تمام بازی هایش به غیر از دو دربی سنتی را در این ورزشگاه قدیمی در جنوب شرق تهران انجام داد و پس از آن تنها یک بار و در لیگ دهم تختی و هواداران آن منطقه از تهران را به خود دیده است.
اتفاقا در آن بازی هم علی دایی سرمربی پرسپولیس بود و بعد از 5باخت متوالی در آمپاس وحشتناکی قرار داشت. آن روز ها کم کم رابطه دایی با کاشانی و لیدرهای باشگاه تیره شده بود و او به برد مقابل سایپا نیاز مبرم داشت اما عده ای از دوستدارانش او را در تختی تنها نگذاشتند که البته بعد تر شایعه شد بخشی از آن افراد وفادار از اردبیل برای حمایت از همشهری نامدارشان به این ورزشگاه آمده بودند.
در هر حال آن مسابقه ویژه را دایی با گل دیرهنگام آرفی برد تا در پایان مسابقه بازیکنان و دایی مقابل سکو ها به نشانه احترام خم شوند. بعد از آن هم انگار قسمت نبود تا پرسپولیس به تختی برود. فصل قبل موضوع بازی در تختی مقابل سایپا بسیار جدی شد اما در آخرین لحظات این قرار به هم خورد تا امسال با عزم تاج و موافقت شورای تامین ورزشگاه تختی و نفتی ها به خواسته شان برسند. ظاهرا دایی و تیمش امسال یک بار دیگر و برای بازی با راه آهن هم باید به این ورزشگاه بروند.

نبرد 10امتیازی ها
نفت و پرسپولیس از 5بازی قبلی خود 10امتیاز گرفته اند و فعلا با این آمار می توان گفت دایی و یحیی با دو تیم متفاوت می توانند جزو مدعیان قهرمانی به حساب بیایند. طبیعتا این امتیاز و پتانسیل جمع آوری امتیازهای بیشتر با فاکتورهای متفاوت می تواند به نزدیک شدن این دو مسابقه و فشردگی بازی بیانجامد و اینکه بعید است مثلا یکی از این دو تیم با اختلاف گل فاحش حریفش را شکست دهد.
با این حال پرسپولیس در بد ترین روز هایش هم به نفت تهران نباخته است و اتفاقا با دایی دو برد خوب مقابل این تیم به دست آورده. اتفاقا یحیی گل محمدی هم در دومین رودررویی اش با پرسپولیس به عنوان صبای قم (بازی رفت فصل قبل) پرسپولیس را شکست داده و این نقطه پررنگی در کارنامه کاری اوست. هرچند آمار نمی تواند ملاکی برای حدس یا پیش بینی بازی فردا باشد اما در 6بازی گذشته دو تیم پرسپولیس چهار بار برده و دو مساوی داشته است تا نفتی ها با حسرت شکست پرسپولیس در این بازی به شناخت یحیی و انگیزه های او یا اولادی سابقا پرسپولیسی دل ببندند.

دفاع قوی – حمله ضعیف، دفاع ضعیف – حمله قوی!
از سوی دیگر خط حمله جالب نفت و خط دفاع مستحکم پرسپولیس می توانند به نزدیک شدن یا زیبایی های این مسابقه بیافزایند. نفتی ها بعد از استقلال 10گله فعلا بهترین خط حمله را دارند و مهاجمان شاخص این تیم و البته مدافع گلزن شان جمعا 9گل در 5بازی به ثمر رسانده اند اما در نقطه مقابل پرسپولیس 4گل زده که سه تای آن با ضربه عناصر تهاجمی و مهاجمان به دست آمده است.
در نقطه مقابل همان قدر که خط حمله نفت متشکل از رضا نوروزی – مهرداد اولادی – پویا نزهتی عملکرد جالبی داشته خط دفاع این تیم شکننده و متزلزل به نظر می رسد در حالی که خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس تنها یک بار مقابل یک شوت استثنایی تسلیم شده اند. نسبت گل های زده و خورده دو تیم هم جالب است و تفاضل 3گله آن ها کیفیت متفاوت خط دفاع و حمله دو تیم را نشان می دهد. پرسپولیس در 5بازی گذشته 4گل زده و 1گل دریافت کرده اما نفت 9گل زده و 6گل هم خورده است.

شرایط نسبتا خاص پرسپولیس
شاید اگر فاصله بازی با ملوان تا این بازی کمتر از یک هفته بود پرسپولیس به شدت متضرر می شد اما حالا خیال دایی کمی آسوده تر است. در طول هفته ای که گذشت بازیکنان اصلی پرسپولیس مثل سیدجلال، بنگر، صادقیان، سیدصالحی مصدوم یا بیمار شدند اما برگشتند و به نظر می رسد همه آن ها به غیر از صادقیان شرایط بازی را داشته باشند. (در مورد صادقیان هم احتمالا در لحظات آخر تصمیم گرفته می شود) ضمن اینکه یکی دو مصدوم قبلی مثل علی عسگری و شپانوویچ هم شرایط بازی را پیدا کرده اند و کادر بازیکنان سرخپوش نسبتا کامل به نظر می رسد.
در عین حال ادامه مصدومیت رضا حقیقی و محرومیت مهرداد کفشگری از این بازی دایی را مجبور به تغییراتی در تیمش خواهد کرد. او فردا مجبور است تیمی نسبتا متفاوت را به مصاف یحیی و تیمش بفرستد به طوری که یا با تغییر سیستم به مصاف نفت برود یا مثلا به مارکوی نه چندان باکیفیت دل ببندد یا با تغییراتی دیگر تیمش را به میدان بفرستد.
در این میان این سوال پیش خواهد آمد که اگر دایی قصد تغییر سیستم از 1-3-2-4به 2-4-4را نداشته باشد و از مارکو هم استفاده نکند چطور خط میانی تیمش را ارنج می کند؟ در این صورت احتمالا محمد نوری باید یک خط عقب تر رفته و به عنوان هافبک دفاعی کنار دهنوی بازی کند و تنها بازیکنی که قابلیت بازی جای او را به عنوان مهاجم سایه دارد پیام صادقیان است. با این حال اگر شرایط صادقیان برای این بازی مهیا نباشد آن وقت سوال بزرگ این خواهد بود که دایی چه فکری برای میانه میدان تیمش خواهد کرد؟ آیا تغییر سیستم می دهد یا ریسک استفاده از مارکوی نه چندان آماده را به جان می خرد؟




تاریخ : پنج شنبه 92/5/31 | 3:12 عصر | نویسنده : رضا

گل محمدی: پرسپولیس مال دایی، پروین و رویانیان نیست/ چرا باید از پرسپولیس کینه داشته باشم

ارتش سرخ دات کام :

 یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی فردا برای ما سخت و دشوار است. پرسپولیس خیلی خوب شروع کرده و بازی های باکیفیتی ارائه می کند. ما تیم جوان و باانگیزه ای هستیم و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم و تیمی که بهتر بازی کرده و از موقعیت ها استفاده می کند بتواند برنده بازی باشد. امیدوارم کیفیت بازی در خور نام هر دو تیم باشد. تیم ما از نظر روحی - روانی آماده است و مصدوم و محرومی هم نداریم.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار که علی دایی از کنایه های او ناراحت است، گفت: نمی دانم از کدام تیکه ها و کنایه ها صحبت می کند. من و دایی دوستان قدیمی هستیم. نمی دانم چه موردی را گفته است؟ فقط هفته گذشته خبرنگاری از من پرسید اگر پرسپولیس را ببرید خوشحالی می کنید؟ من گفتم نه. او گفت اگر پرسپولیس را ببرید مشت خود را گره می کنید و به هوا می پرید؟ من گفتم نه من این کار را نمی کنم. من همیشه با علی (دایی) دوست بوده ام و برای او مخصوصا در پرسپولیس این فصل آرزوی موفقیت می کنم.

وی ادامه داد: به عنوان یک پرسپولیسی همیشه از این تیم حمایت می کنم. پرسپولیس نه مال من است، نه مال علی دایی، نه مال محمد رویانیان و نه مال پروین. پرسپولیس متعلق به مردم است و ما برای خوشحال کردن مردم باید همه کاری انجام دهیم. پرسپولیس در چند سال اخیر خوب نتیجه نگرفته و هواداران ما خیلی زجر کشیده اند. با این حال اگر از صحبت های من برداشت کنایه آمیزی شده است عذرخواهی می کنم. من هیچ قصد و غرضی هم در صحبت هایم نداشته ام. 22 سال است که با دایی دوست هستم و به خودم اجازه نمی دهم که به او تیکه بپرانم.

وی در مورد اینکه در ابتدای جدایی اش از پرسپولیس از پرداخت نشدن مطالباتش ناراحت بود گفت: دوران سختی را در پرسپولیس سپری کردیم مخصوصا در نیم فصل اول فشار زیادی به ما آمد. حداقل کار این بود که در پایان بازی ها با ما تسویه حساب مالی انجام شود که این کار انجام نشد و من هم یکی دو مصاحبه کردم و باشگاه پرسپولیس هم بیانیه داد. امیدوارم همه چیز به خیر و خوشی حل شود. من فقط حق خودم را می خواهم. بیشتر از آن چیزی نمی خواهم. فقط آنچه در قراردادم هست را می خواهم. امیدوارم این مسئله حل شود. من در دوران رویانیان سرمربی پرسپولیس شدم و از او ممنون هستم. به عنوان سرمربی و مدیریت باشگاه هیچ مشکلی با هم نداشتیم و رابطه بسیار حسنه و عاطفی ای بود. امیدوارم مشکل مطالبات من هم حل شود تا بیشتر در موردش صحبت نکنیم.

سرمربی نفت تهران در مورد انگیزه اش از رویارویی با پرسپولیس گفت: یکی از روزنامه ها تیتر زده بود کینه یحیی و خشم دایی که این تیتر برای من اس ام اس شد اما من نمی دانم چرا باید از دایی کینه داشته باشم. دلیلی برای این کار وجود ندارد. من 8 سال در این تیم بازی کرده ام و یک سال هم در آن مربیگری کرده ام. من خودم را مثال می زنم هرچه دارم از پرسپولیس است و خودم را مدیون پرسپولیس می دانم و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

وی در مورد اینکه نفت از پرسپولیس قوی تر است یا ضعیف تر گفت: نمی توان گفت قوی تر یا ضعیف تر. هر تیمی که بهتر بازی کند و تمرکز بیشتری داشته باشد می تواند موفق تر باشد. اختلاف کیفی بازیکنان در لیگ برتر ما بیشتر از 10 درصد نیست و این تفکرات مربیان است که پیروز می شود و بازیکنان هم در میدان باید دوندگی و جنگندگی داشته باشند تا به پیروزی برسند.

گل محمدی در مورد احتمال تغییر مدیرعامل باشگاه نفت با توجه به تغییر در وزارت نفت گفت: من چنین تغییری را حس نکرده ام. در این رابطه چیزی هم نشنیده بودم و این مسئله را از شما می شنوم. باشگاه نفت بودجه تعیین شده ای دارد و مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد زیرا بودجه باشگاه نفت پیش از شروع فصل تعیین و مشخص شده است.

گل محمدی در پاسخ به سوال اینکه با توجه به نفت هوادار زیادی ندارد چرا با بازی در ورزشگاه آزادی موافقت نکردید گفت: ما هواداران آنچنانی نداریم و تمام ورزشگاه در اختیار پرسپولیس خواهد بود. خوشحالم از این بابت که حتی بحث قانون 10 درصد هم در مورد هواداران پرسپولیس مطرح نیست و فردا تمام تماشاگران پرسپولیس می توانند بازی را از نزدیک ببینند. ما فقط از 10 درصد حق میزبانی خود استفاده کردیم و بازی را در ورزشگاه تختی انجام خواهیم داد. از مهدی تاج و کلیه عواملی هم که باعث شدند بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود سپاسگزاری می کنم. این مسئله به ماهیت لیگ کمک بهتری می کند زیرا لیگ بازی های رفت و برگشت دارد هرچند بازی در ورزشگاه تختی هم برای پرسپولیس خیلی فرقی نمی کند و تمام سکوها متعلق به پرسپولیس است.

سرمربی نفت در مورد اینکه ملوان مقابل پرسپولیس ترسو بازی کرد و با وجود یک بازیکن بیشتر بازنده شد گفت: این قدرت پرسپولیس است که 10 نفره توانست ملوان را شکست دهد. به بازیکنانم گفته ام که مقابل پرسپولیس شجاع بازی کنند، ما ترسو بازی نمی کنیم. پرسپولیس اسم بزرگی دارد ولی ما هم یک تیم 11 نفره هستیم و به بازیکنانم اعتقاد کامل دارم و امیدوارم درخور نام و شان نفت بازی کنند.




تاریخ : پنج شنبه 92/5/31 | 3:10 عصر | نویسنده : رضا

 

دایی: از گل محمدی ناراحتم، می توانم بهتر از او متلک بیندازم/ رویانیان در مورد حل مشکل خلعتبری به من چیزی نگفته است

ارتش سرخ دات کام :

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: قبل از هر چیز به خانواده مرحوم دربندی تسلیت می گویم. امیدوارم مسئولان عوامل این فاجعه را شناسایی کنند. سالگرد زلزله ورزقان را هم تسلیت می گویم و امیدوارم کمک های مردم همیشه ادامه داشته باشد تا بتوانیم کشور خوبی بسازیم.

وی در مورد عملکرد بازیکنان جوان پرسپولیس گفت: من با این بازیکنان زندگی می کنم و بهتر از هر کسی می دانم که کدام نفرات بهتر هستند. هر فردی بهتر است در حیطه کار خودش عمل کند. بازیکنان جوان را آرام آرام به تیم اضافه کردیم و دنبال این هستیم که پرسپولیس نتیجه هم بگیرد. بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی، روانی و جسمانی باید آماده باشند. بقیه بازیکنان جوان پرسپولیس هم در ابتدای راه هستند و باید بیشتر تلاش کنند تا پرسپولیس بهتر از این بازی کند.

وی در مورد دیدار پرسپولیس و نفت در ورزشگاه تختی گفت: این حق طبیعی نفت است که در هر زمینی که مشخص می کند بازی کنیم. همیشه گفته ام در لیگ ما شرایط برای تیم ها باید یکسان باشد و میزبان ها بتوانند از حق خود استفاده کنند. ما اگر بخواهیم در بالای جدول بمانیم باید به نحو احسن تلاش کنیم. نفت تیم خوبی است و در جدول هم بالاتر از ما قرار دارد. اگر این تیم را ببریم بالاتر از نفت قرار می گیریم و به صدر جدول نزدیک می شویم. نفت کادر مدیریتی و بازیکنان خوبی دارد و نتایج این تیم هم نشان می دهد که تیم خوبی است. ما مثل همیشه برای سه امتیاز به میدان می رویم و می خواهیم در این بازی 6 امتیازی هر 6 امتیاز را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شکست مقابل سایپا و افت این تیم گفت: در فوتبال با آدم ها سر و کار داریم و به همین دلیل گاهی اوقات فراز و نشیب وجود دارد. بخصوص اینکه در فوتبال ما از امکانات حرفه ای دور هستیم هرچند اسم لیگ ما حرفه ای است. سایپا با یک شوت به ما گل زد و شاید مدت زمانی طول بکشد تا دوباره شاهد چنین گلی در فوتبال باشیم. ما تنها یک گل خورده ایم و در کارهای دفاعی روند خوبی داشته ایم. در همان بازی هم در نیمه دوم ما چند موقعیت خوب داشتیم که اگر آنها گل می شد اکنون چنین حرف هایی گفته نمی شد. فوتبال فراز و نشیب دارد اما ما باید با تمرین این نوسانات را به حداقل برسانیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان پرسپولیس گفت: مهرداد کفشگری محروم است و سه چهار بازیکن محروم هم داریم که همه از بازیکنان کلیدی ما هستند، پیام صادقیان، سید جلال حسینی و یکی دو بازیکن دیگر ما مصدوم هستند که متاسفانه شاید به بازی فردا نرسند. امروز آخرین تمرین ماست و باید ببینیم پزشکان مجوز استفاده از کدام بازیکنان را به ما می دهند. رضا حقیقی هم مصدوم است.

دایی در مورد عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس گفت: ما در دفاع خوب عمل کردیم و این حاصل تلاش کل تیم است. همانطور که وقتی گل می زنیم کل تیم گل می زند. ما در دفاع خوب عمل کردیم و باید در بخش هجومی هم آنطور که دلخواه هواداران و خود من است بازی کنیم و به شرایط دلخواه برسیم.

دایی در مورد تعطیلی لیگ در 17 شهریور گفت: این برنامه ای است که لیگ ریخته و ما تابع برنامه ریزی لیگ هستیم و برنامه خوبی ترتیب می دهیم تا در زمان تعطیلات از آن استفاده کنند. این شرایط برای همه تیم هاست و ما کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم جز اینکه این شرایط را قبول کنیم.

وی در مورد حضور سه بازیکن جوان پرسپولیس در باشگاه پرتغالی گفت: اگر خود آنها راضی باشند و بروند خوب است ما دوست داریم آنها محیط حرفه ای را تجربه کنند و این مسئله می تواند به آنها کمک کند و امیدوارم بتوانند در لیگ یک پرتغال بازی کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد رویارویی با یحیی گل محمدی گفت: این مسئله تاثیری در کار ما ندارد. من و گل محمدی از دوران بازیگری تا امروز دوستان خوبی با همدیگر بوده ایم. البته من از گل محمدی ناراحتم به خاطر تیکه هایی که می اندازد. متاسفانه او اوایل در مورد پرسپولیس حرف زد و چند بار هم تیکه انداخت. اگر قرار بر تیکه انداختن باشد همه می دانند که من می توانم بهترین تیکه ها را بیندازم اما بازی فردا مطمئنا دور از حاشیه خواهد بود و این حرفها بر دوستی سالیان زیاد من و گل محمدی اثر نمی گذارد.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دریافت جایزه سال و اینکه این جایزه از طرف چه کسی به او اهدا شده است، گفت: موسسه سفیران صلح این جایزه را داده اند که این موسسه در چند بخش کار می کند. در مهمترین بخش ها با ایدز، اعتیاد، فقر همکاری می کند و با خیلی از افراد هم همکاری دارد. مطمئنا وجود این موسسه و چنین موسساتی به آرامش و پاکسازی جامعه کمک می کند. صلح دیگر معنای مخالف جنگ را ندارد بلکه تمام کارهایی که باعث آرامش جامعه می شود معنای صلح را دارد. این موسسه هم که یک موسسه بین المللی است همین کار را می کند و خیلی از بزرگان کشور هم به این همایش آمده بودند و به آن پیام داده بودند. من هم با این موسسه همکاری می کنم و به عنوان یک شهروند وظیفه ام را انجام می دهم تا هر کاری که از دستم بر بیاید برای کمتر شدن معضلات جامعه انجام دهم و با این موسسات همکاری می کنم.

وی در مورد وضعیت محمد رضا خلعتبری و اینکه گفته می شود او پرسپولیسی شده است، گفت: من این مسئله را از شما می شنوم. من به عنوان سرمربی باشگاه تاکنون چنین چیزی را نشنیده ام. هر زمانی که مدیرعامل باشگاه به من بگوید که مشکل او حل شده است من آن را باور می کنم. این مسائل را مطبوعات درست می کنند و یک هفته، 10 روز به آن می پردازند. یک روز می گویند خلعتبری می آید و یک روز هم می گویند خلعتبری نمی آید. ما به وجود خلعتبری نیاز داریم اما تا زمانی که این مسئله قطعی نشده است و به پرسپولیس نیامده است نمی توان در موردش صحبت کرد.

 




تاریخ : پنج شنبه 92/5/31 | 1:28 عصر | نویسنده : رضا

زمان دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان تغییر کرد

ارتش سرخ دات کام :

سازمان لیگ از تغییر زمان دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر خبر داد.

سازمان لیگ اعلام کرد دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد از هفته هفتم لیگ برتر که قرار بود روز هشتم شهریور در ساعت 20 برگزار شود در همان روز در ساعت 19 برگزار خواهد شد.




تاریخ : چهارشنبه 92/5/30 | 11:33 عصر | نویسنده : رضا

رویانیان: استقلال می توانست گل های بیشتری بزند/ دوست داشتم قاضی هم گل بزند

ارتش سرخ دات کام :

محمد رویانیان پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل بوریرام اظهار داشت: وظیفه ملی من بود که برای بازی با استقلال به ورزشگاه بیایم، خوشحالم که این تیم توانست به برتری دست یابد. دوست داشتم قاضی هم در این دیدار گل بزند.

وی در مورد اینکه آیا این موضوع را با کنایه مطرح می کند، خاطر نشان کرد: واقعا گفتم دوست داشتم او گل بزند، تمام این بازیکنان بچه های من هستند و دوست دارم همیشه موفق باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد استقلال یادآور شد: این تیم خوب بازی کرد و می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند.

وی در مورد اینکه آیا اگر پرسپولیس مقابل این تیم بازی می کرد می توانست به برتری برسد، گفت: انصافا تیم بوریرام خوب و قوی بازی کرد، تا حالا ندیده بودم تیم تایلندی اینگونه بازی کند.

رویانیان درباره حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه عنوان کرد: به هر حال عرق ملی است و همه آمدند تا برای پیروزی استقلال تلاش کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت خلعتبری گفت: او ان شاء الله به پرسپولیس می آید این موضوع هنوز قطعی نشده و  80 - 90 درصد راه را طی کرده است.





بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 271887

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools