سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 92/2/24 | 4:54 عصر | نویسنده : رضا

محمد بنا: رفتن غریبانه مهدوی کیا اشکم را در آورد/ می خواهم به علی کریمی بگویم به خاطر مردم نرو 

محمد بنا که بعد از مدت ها در میان اهالی رسانه حاضر شده ، خیلی دل و دماغی برای مصاحبه ندارد اما تنها چند کلامی را با تعداد از دوستانش درباره فوتبال و دو ستاره مورد علاقه اش یعنی علی کریمی و مهدی مهدوی کیا گلایه می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمد بنا سرمربی سابق کشتی فرنگی کشورمان که برای اولین بار تیم ایران را به قهرمانی المپیک رساند، نه تنها عاشق کشتی است، بلکه علاقه زیادی هم به فوتبال دارد. بنا که یک ملت برای جدایی تلخش از کشتی بغض کرده اند گلایه دارد از برخوردی که با مهدی مهدوی کیا ، یکی از بازیکنان تاریخی فووتبال ایران اتفاق افتاده است: « چون خارج از ورزش هستم اصلا دوست ندارم در مورد ورزش و مخصوصا فوتبال که در تخصصم هم نیست حرف بزنم اما اتفاقاتی در این مدت افتاد که دل من را هم مثل خیلی از فوتبال دوستان به درد آورد. اول اینکه خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا خیلی غریبانه و غمناک بود . وقتی صحنه رفتن تنهای او را دیدم بی اختیار بغض کردم و اشک در چشمانم حلقه زد. نمی دانم چرا قدر این بچه ها را نمی دانیم؟ آقایان واقعا می دانید این آقا مهدی چقدر برای فوتبال ایران افتخار آفریده و این قدر در غربت فرستادیدش که برود؟ مهدی افتخار فوتبال کشورمان است. چرا با او این کار را کردید؟ این خیلی بد است که مسئولان این قدر راحت از کنار تلاش های زحمتکشانی چون مهدوی کیا می گذرند. فکر می‌کنید چند تا مهدوی‌کیا در فوتبال وجود دارد که چنین کاری با او کردید؟ شاید اگر ورزش مان این قدر خالی از اهالی ورزش نبود ، این برخورد ها را هم کمتر می دیدم.»
بنا از اینکه علی کریمی هم از فوتبال خداحافظی کرده خیلی ناراحت است و در این مورد ادامه می‌دهد: «نمی‌دانم علی کریمی برای خداحافظی تصمیم احساسی گرفته یا از قبل برنامه‌ریزی کرده بود اما این بازیکن واقعا حیف است که از فوتبال برود. من خودم را در جایگاهی نمی‌بینم که بخواهم به او بگویم برگردد اما به خاطر مردم و دوستدارانش هم که شده اگر بدانم می‌پذیرد حتی به خانه‌اش می‌روم و او را برمی‌گردانم. چون او را واقعا دوست دارم و می‌دانم فوتبالدوستان هم دوست دارند برگردد.»





بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 271053

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools