سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 91/8/17 | 3:3 عصر | نویسنده : رضا

 


جادوگر فوتبال ایران   34  ساله شد.
سایت فیفا در گزارشی به مهم ترین تولدهای فوتبالی هفته جاری پرداخته است و شاخص ترین بازیکن متولد 8 نوامبر نیز کسی نیست جز علی کریمی.در گزارش سایت فیفا به بهانه سی و سومین سالروز تولد کاپیتان پرسپولیس آمده است: کریمی یکی از بااستعداد ترین بازیکنان فوتبال آسیاست که در جام ملت های 2000 لبنان و در اوج جوانی توانایی های شگفت انگیزش را به رخ فوتبال آسیا کشید. 

کریمی  چهار سال بعد ستاره تیم ملی ایران در جام ملت های 2004 در کشور چین بود که به کسب عنوان سومی این مسابقات منجر شد.او در این مسابقات 5 گل به ثمر رساند و بطور مشترک آقای گل این تورنمنت شد. درخشش کریمی موجب شد تا کریمی در آن سال عنوان مرد سال آسیا را از آن خود کند و بعد از مدت کوتاهی راهی آلمان و تیم بایرن مونیخ شد و با این تیم قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی را جشن گرفت، جایی که سال گذشته دوباره به آن بازگشت و این بار با شالکه قهرمانی جام حذفی را تجربه کرد. علی کریمی با تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 آلمان نیز حضور یافت.

این گزارش همچنین به حضور کریمی در الاهلی امارات و کسب دو جام حذفی با این تیم نیز اشاره کرده است. کریمی اکنون پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن می کند، تیمی که درخشش خود را با آن آغاز کرد.
.
  شب گذشته سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس به نمایندگی از باشگاه به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان رفت.

 همچنین او از طرف باشگاه پرسپولیس کادویی را به علی کریمی بابت جشن تولد 34سالگی‌اش اهداء کرد..

.

.

.

.

 

 

...تولدت مبارک جادوگر

 

 





بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 271047

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools