سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/5/31 | 5:59 عصر | نویسنده : رضا

آخرین جزئیات انتقال خلعتبری به پرسپولیس/ مدیر برنامه های خلعتبری: پرداختی پرسپولیس به عجمان خیلی کم است

ارتش سرخ دات کام :

 انتقال خلعتبری به پرسپولیس طی یکی دو روز آینده نهایی می شود.

مدیر برنامه های محمدرضا خلعتبری در گفت وگویی درباره آخرین وضعیت انتقال این بازیکن به پرسپولیس اظهار کرد: مسئولان باشگاه عجمان حاضر شده اند که تخفیف قابل توجهی به پرسپولیس بدهند. من رقم هایی را در رسانه های ایران دیده ام که به هیچ عنوان صحت ندارد و حتی این رقم خیلی کمتر از 3 و نیم میلیاردی است که بعضی ها مطرح کرده اند.

وی ادامه داد: توافقات بین دو طرف انجام شده و فقط بر سر نوع پرداخت مبلغ رضایتنامه بین دو طرف کمی اختلاف است که آن هم طی یکی دو روز آینده برطرف می شود. عجمانی ها اصلا اذیت نکردند و ما کاملا با آن ها یک همکاری فوتبالی داشتیم.

زمانی، با اشاره به اینکه خلعتبری در قرارداد خود با پرسپولیس هم تخفیف ویژه ای قائل شده گفت: قرارداد خلعتبری با پرسپولیس دوساله خواهد بود که برای سال اول او تخفیف خیلی ویژه ای به پرسپولیس داده است و شک نکنید یکی از دلایلی که این انتقال انجام می شود، این است که خلعتبری راضی شده در سال اول حضور خود در پرسپولیس مبلغ کمی بگیرد. شما اگر به قرارداد بازیکنان خوب در لیگ برتر نگاه کنید که البته قیمت آن ها هم گفته نمی شود، متوجه می شوید که چه رقم هایی وجود دارد. اما خلعتبری حاضر شد برای سال اول مبلغ کمی از پرسپولیس بگیرد.

وی درباره اینکه چرا در مقطعی مذاکرات دو باشگاه به بن بست خورده بود گفت: مشکلی در میان نبود. آن خبری که منتشر شده بود و گفته بودند دو باشگاه به توافق نرسیده اند درست نبود. همه چیز خیلی دوستانه بین مسئولان دو باشگاه انجام شد. به هر حال باشگاه عجمان باید همین پول را برای جذب بازیکن دیگری هزینه کند. مشکل آن ها این است که خلعتبری سهمیه بازیکن آسیایی شان محسوب می شود و خیلی سخت می توانند بازیکن آسیایی بگیرند. ضمن اینکه آن ها به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن خلعتبری نبودند اما با توجه به درخواست پرسپولیس موافقت کردند که این بازیکن به ایران برگردد.

زمانی همچنین گفت: در این قرارداد باشگاه پرسپولیس ضرر نمی کند. فراموش نکنید که خلعتبری با عجمان قرارداد دو ساله به ارزش 7 و نیم میلیارد تومان داشت اما ما در سال جام جهانی قرار داریم و هیچ بازیکنی وجود ندارد که حضور در جام جهانی را به همراه تیم ملی کشورش از دست بدهد. خلعتبری هم از این قاعده مستثنی نیست و دوست دارد با تیم ملی مسافر برزیل باشد.





بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 271204

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools