سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 92/6/15 | 3:12 عصر | نویسنده : رضا
حاشیه دربی 77 (9): خرگوش دره تخلیه شد

ارتش سرخ دات کام :

در شرایطی که حدود 5 ساعته مانده به بازی استقلال و پرسپولیس هواداران دو تیم با ماشین های خود که روی آن پرچم های قرمز و آبی نصب کردند به سمت ورزشگاه آزادی در حال حرکتند.تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 18 و 50 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در شرایطی است که با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی باز است و مشکلی برای ورود هواداران وجود ندارد خرگوش دره محل اقامت هواداران سرخابی نیز کاملا از سوی نیروی انتظامی تخلیه شد.

* در حال حاضر نیز رفت و آمد در اطراف ورزشگاه آزادی کاملا روان است و با توجه به تمهیدات راهنمایی و رانندگی ترافیکی در اطراف ورزشگاه دیده نمی شود.

* خودروهای مختلفی با پرچم های آبی و قرمز در اتوبان تهران و کرج به سمت ورزشگاه آزادی در حال حرکت هستند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند.

* بر تن هواداران استقلال در بیرون ورزشگاه پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی و پیراهن شماره 8 که نامی بر روی آن نوشته نشده بر تن پرسپولیسی ها دیده می شود.

* با توجه به گرمای شدید ظهر امروز تعدادی از هواداران با استفاده از سایه درختان در حال استراحت در اطراف ورزشگاه آزادی هستند.

* مهدی تاج رئیس سازمان لیگ با یک خودروی شخصی در حال بررسی وضعیت هواداران در مقابل در غربی ورزشگاه آزادی است.

* علیرغم اینکه حدود یک سال پیش کلنگ یک مسجد در در غربی ورزشگاه آزادی به زمین زده شد اما هنوز این مسجد حتی ستون هایش نصب نشده است و این در شرایطی است که هواداران با شنیدن اذان ظهر به افق تهران در چمن های داغ و خیس و حتی موزائیک های داغ در حال خواندن نماز هستند.

* علیرغم اینکه بلیت 15 هزار تومانی که مخصوص جایگاه است به صورت الکترونیکی فروخته شده اما برخی ها بلیت های 15 هزار تومانی را مقابل پارکینگ های درب غربی در حال فروش است و این در شرایطی است که مشخص نیست این بلیت ها از کجا تهیه و در اختیار هواداران قرار گرفته است.

* جولان موتورسواران سرخابی در اطراف ورزشگاه آزادی مخصوصا سمت در غربی جالب توجه است.

* دادگاهی ویژه در قسمت پشت تونل ورزشگاه آزادی شروع به کار کرده و به تخلفات هواداران رسیدگی می شود. در حال حاضر حدود 15 هوادار در این دادگاه سیار حضور دارند و به تخلفات آنها با جدیت رسیدگی می کنند.

* حمام آب سرد هم به دلیل گرمای شدید ورزشگاه آزادی بر روی برخی از چمن ها توسط هواداران دیده می شود که همین موضوع سوژه اصلی دوربین های تلویزیونی شده است.

* حدود ساعت 12 و 20 دقیقه بلیت های طبقه اول ورزشگاه آزادی به پایان رسید و در حال حاضر فقط بلیت های طبقه دوم به فروش می رسد.

*ماموران شهرداری اجازه فروش هیچگونه ساندویچ غیربهداشتی را نمی دهند. آنها حدود 10 دستفروش را دستگیر کردند که ساندویچ های غیربهداشتی می فروختند.

*یکی دو کارت خبرنگاران هم به علت تقلبی بودن ضبط شد و ماموران در حال پیگیری این موضوع هستند که کارت از کجا صادر شده است.

*لیدرهای پرسپولیس و استقلال در بیرون در غربی ورزشگاه آزادی با یکدیگر جلسه گذاشتند و هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

*بروشورهای فرهنگی در خارج از ورزشگاه بین هواداران پخش می شود. همچنین چند روحانی بین هوادارن حضور دارند و به آنها مشاوره می دهند.

*دستگاهی که در خصوص بلیت فروشی الکترونیکی تعبیه شده بود حدود 15-10 دقیقه خراب شد اما پس از برطرف کردن مشکل آن بار دیگر راه اندازی شد.

*هوادارانی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند در 3 مرحله مورد جست وجو و بازرسی قرار می گیرند تا از ورود وسایل غیرقانونی جلوگیری شود. تاکنون حدود 10 کیسه بزرگ از وسایل غیرمجاز توسط ماموران ضبط و نگهداری شده است.





بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 271986

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools