سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 92/6/15 | 4:28 عصر | نویسنده : رضا
پیش بینی هواداران سرخابی از نتیجه داربی 77

ارتش سرخ دات کام :

اکثریت هواداران استقلال و پرسپولیس اعتقاد دارند که این دیدار مساوی نخواهد شد.

تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس به پیش بینی دیدار استقلال و پرسپولیس پرداختند.

محمود از یزد که 35 ساله است، از ساعت 11 به استادیوم آمده و از هواداران استقلال است. او پیش بینی می کند که این دیدار صفر بر صفر به پایان می رسد، اما امیدوار است فرهاد مجیدی یک گل در این دیدار به ثمر برساند. او خلا یک بازی ساز در استقلال را عامل نگرانی این فصلش نسبت به این تیم می داند.

اما مهدی از قرچک ورامین که به همراه دو دوستش به ورزشگاه آزادی آمده است مطمئن است که این دیدار به تساوی نمی انجامد و مطمئن است که جوانان علی دایی با انگیزه بالایشان این دیدار را به سود خود پایان می دهد .

او پیش بینی می کند که در این دیدار استقلال دو بر یک بازنده خواهد بود. او اعتقاد دارد که حضور محمدرضا خلعتبری استرس زیادی را بر روی آبی پوشان وارد می کند و برگ برنده در این دیدار برای علی دایی، خلعتبری خواهد بود.

همچنین صادق 42 ساله از تهران اعتقاد دارد که پرسپولیس این دیدار را خواهد برد و او هیچ نگرانی بابت پیروزی پرسپولیس ندارد. با این حال او که اصلیتش انزلی چی است، دوست دارد پژمان نوری یک گل را به ثمر برساند و با حساب دو بر یک به سود خود به پایان دهد.

از دیگر تماشاگر حاضری که نسبت به این دیدار امیداروانه صحبت می کرد مهرداد 28 ساله از تهران بود.

او اعتقاد داشت که این دیدار به یک بر صفر سود استقلال به پایان می رسد و گل این دیدار را محمد قاضی به ثمر خواهد رساند.

مهرداد که برای نخست است داربی را از نزدیک تماشا می کند، دوست دارد که این دیدار خاطره خوبی برایش از داربی های تهران برای او ترسیم کند.

او حضور خلعتبری را بی اثر می داند و می گوید: خلعتبری زمان هماهنگ شدن با پرسپولیسی ها را نداشته است و به همین دلیل خیلی راحت در این دیدار محو می شود.

مهرداد از سویی دوست دارد که نیکبخت واحدی در این دیدار نمایش خیره کننده ای در این دیدار از خود بر جای بگذارد تا خاطره خوبش با هواداران استقلال را یک بار دیگر تکرار کند.

دیدار استقلال و پرسپولیس ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 





بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 271992

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools