سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گزارش تمرین صبح: تمرینات اختصاصی نوری/ پرداخت هزینه تحصیل یک دانشجو توسط دایی

ارتش سرخ دات کام :

به دلیل ترمیم چمن ورزشگاه درفشی فر ،تمرینات پرسپولیس پس از بازی با سپاهان، به ورزشگاه  نوبنیاد یا ورزشگاه خیر العمل منتقل خواهد شد.

به گزارش اوج ،تمرینات تیم پرسپولیس از ساعت 10:40 امروز در ورزشگاه درفشی فر پیگیری شد.

* در ابتدای تمرین علی دایی حدود یک  ربع با بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد.

* تمرین امروز با دویدن،حرکات کششی و  ایروبیک شروع شد و پس از آن بازیکنان به سالن وزنه رفتند.

* پس از انجام حرکات کششی بازیکنان،علی دایی به سمت اتومبیل خود رفته و یک دستگاه  آی پد از داخل ماشن برداشت تا در داخل رختکن یک سری اطلاعات مربوط به بازیهای پرسپولیس را به بازیکنان نشان دهد.

* قرار بر این شده که تمرینات پرسپولیس پس از بازی با سپاهان، به ورزشگاه  نوبنیاد یا ورزشگاه خیر العمل منتقل شود که دایی و کادر فنی بیشتر مایل به انجام تمرینات در ورزشگاه نوبنیاد هستند.

* پنجعلی و دایی حدود 10 دقیقه با هم صحبت کردند  که شیرینی هم پس از مدتی به این بحث اضافه شد.

* بازیکنان در هنگام وزنه زدن به توصیه های مربی بدنساز گوش می کردند ضمن اینکه امروز علی دایی که بسیار سرحال و خوشحال بود  خودش وزنه زدن بازیکنان را زیر نظر گرفت.

* شوخی بین علیرضا حقیقی و ماساژر تیم باعث خنده شدید دایی شد،ضمن اینکه دایی که امروز بسیار سرحال و خوشحال به نظر می رسد و با لباس شخصی سر تمرین حاضر شده بود، برای اولین بار با هواداران رو در رو به صحبت پرداخت.

* دختر خانمی که دانشگاه قبول شده بود  ولی برای ادامه تحصیل استطاعت مالی نداشت به همراه مادرش موفق به دیدار و گفتگو با علی دایی شد و دایی پس از دیدن نمرات بسیار  عالی  این دختر خانم در دوران قبل دانشگاه ، هزینه ادامه تحصیلش را تا مقطع فوق لیسانس تقبل کرد.

* محمد نوری که دچار آسیب دیدگی است با پزشک تیم آب درمانی و فیزیوتراپی انجام داد،ضمن انکه مهرداد پولادی همچنان در تمرینات غایب بود ولی حمید علی عسگر پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرینات حاضر و حتی اولین نفری بود برای وزنه زدن درسالن حاضر شد.

* کریم باقری با ماشین پراید در تمرین امروز حاضر شده بود.

* بازیکنان پس از اتمام تمرین به استخر رفتند.




بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 272002

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools