سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 92/6/30 | 6:6 عصر | نویسنده : رضا
پرسپولیس علیه اشتباهات قهرمانی، فیلم مستند می سازد

ارتش سرخ دات کام :

تجربه ثابت کرده که نامه های اعتراض باشگاه ها به اشتباهات داوری راه به جایی نمی برد، چرا که در غیر اینصورت پرسپولیس نباید با مشکلات داور رو به رو می شد.

پرسپولیسی ها قصد دارند شکایتی را علیه قهرمانی برای سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال کنند، این درحالی است که شنیده می شود ، تهیه فیلمی مستند از اشتباهات داوری قهرمانی در بازیهای پرسپولیس هم در دستور کار قرار دارد.

اوج اعتراض های سرخپوشان به داوری قهرمانی در بازی دربی برگشت به سال قبل بر می گردد که قریب به اتفاق کارشناسان از نادیده گرفته شدن دو پنالتی و بعضی از آنها از دیده نشدن سه پنالتی برای سرخپوشان سخن گفتند.

اشتباه قهرمانی در بازی شب گذشته، همچنین پرسپولیس را به یاد بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان در زمان دوره اول سرمربیگری مصطفی دنیزلی انداخته است.

در آن دیدار پرسپولیس با یک گل از حریف خود پیش بود که با اعلام یک پنالتی مشکوک در دقیقه 80 توسط قهرمانی بازی به تساوی یک بر یک کشید و سپاهانی ها تیم درهم ریخته پرسپولیس که از مشکلات مالی به شدت رنج می برد و قبل از بازی در آن صحبت از اعتصاب بود در وقت اضافه 4 بر یک شکست دادند.




بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 271257

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools