سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همگروهی ایران و آمریکا در جام جهانی منتفی شد/سیدبندی جام جهانی مشخص شد

ارتش سرخ دات کام :

با اعلام تازه ترین رده بندی فیفا و سید بندی جام جهانی 2014 نام دو تیم ایران و آمریکا در گلدان شماره 2 قرعه کشی قرار گرفت و بدین ترتیب احتمال همگروهی شاگردان کارلوس کی روش و یورگن کلینزمن در جام جهانی و دیدار دو تیم در مرحله گروهی منتفی شد.

پیش از این گفته شده بود کی روش و کلینزمن بر سر بازی تدارکاتی دو تیم در صورت همگروه نشدن در جام جهانی به توافق رسیدند اکنون احتمال دیدار تدارکاتی این 2 تیم بسیار قوت گرفته است. دیداری که به احتمال زیاد در اردیبهشت سال 93 و با سفر تیم ایران به آمریکا برگزار خواهد شد.

سیدبندی فیفا به شرح زیر است:

گلدان یک: برزیل، آرژانتین، اسپانیا، آلمان، کلمبیا، بلژیک و سوئیس (اروگوئه در صورت صعود و در صورت عدم صعود، تیم هلند جایگزین این تیم خواهد شد)

 رسانه های مختلف جهان از جمله روزنامه ایندیپندنت با اعتقاد بر اینکه سیدبندی جام جهانی 2014 نیز بر مبنای الگوی سال 2010 انجام خواهد شد، گلدان های بعدی جام جهانی را براساس مناطق بدین ترتیب دسته بندی کرده است:

گلدان 2: برنده دیدار مکزیک - نیوزلند، اردن (در صورتی که برنده دیدار مقابل اروگوئه باشد)، ایران، آمریکا، کاستاریکا، هندوراس، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا

گلدان 3: 5 تیم برتر آفریقا به همراه آخرین تیم راه یافته از پلی آف اروپا که ضعیف ترین برتری را کسب کند، شیلی و اکوادور

گلدان 4: هلند(در صورت راه نیافتن اروگوئه به جام جهانی این تیم به سید یک می رود)، ایتالیا، انگلستان، روسیه، بوسنی وهرزگوین و 3 تیم راه یافته از پلی آف اروپ




بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 271202

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools