سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 92/8/4 | 2:50 عصر | نویسنده : رضا
کمک های علی کریمی به اهالی روستای محروم آذربایجان شرقیحضور این بازیکن در روستای مهماندار با شوق عجیب مردم این روستا مواجه شد.کریمی که به همراه چند تن از دوستانش در این روستا حاضر شده بود، کمک‌های نقدی خود و دوستانش را به دهداراین روستا اهدا کرد .

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از خراسان، روز عید غدیر‌ خم، معمولا می‌تواند یکی از بهترین روزهای سال برای هر فرد مسلمانی باشد و در این روز یکی از کارهای سفارش شده‌ و پسندیده، شاد کردن دل مردم نیازمند است.‌ فوتبالیست‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند؛ آن‌ها هم کارهای خیری در این روز و حتی روزهای دیگر سال انجام می‌دهند که البته خیلی از آن‌ها مخفی باقی می‌ماند.

 در این بین اما بازیکنانی هم هستند که به‌ خاطر شهرت زیاد آن‌ها تمام کارهایشان زیر ذره‌بین مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرد. یکی از این بازیکنان، علی کریمی است که همواره دستی در کارهای خیر دارد. او البته با این‌که امسال از تهران دور شده و در تراکتورسازی تبریز بازی می‌کند اما دست از انجام کارهای خیرخواهانه نکشیده و باز هم با کارهایی که کرده توانسته شادی را به بخش محروم دیگری از استان آذربایجان‌شرقی بیاورد. او که در زمین فوتبال یکی از بازیکنان عصبانی است اما در بیرون از مستطیل سبز کارهای زیادی کرده که به نمونه‌های زیادی از آن‌ها در چند سال اخیر اشاره شده است. در جدیدترین اقدام اما در روز عید غدیر خم، علی کریمی با حضور در روستای کوچک مهماندار، از روستاهای کوچک در شهرستان عجب‌شیر باز‌‌ هم شادی‌آور شد و در میان جمعیت‌1200 نفری این روستای کوچک قرار گرفت.

 حضور این بازیکن در روستای مهماندار با شوق عجیب مردم این روستا مواجه شد به طوری‌که تمام مردم این روستا برای دیدن بازیکن تراکتورسازی به استقبال او آمده بودند. کریمی که به همراه چند تن از دوستانش در این روستا حاضر شده بود، کمک‌های نقدی خود و دوستانش را به دهدار این روستا اهدا کرد تا در میان نیازمندان توزیع شود. حضور چند ساعته کریمی در این روستا آن‌قدر برای مردم مهیج بود که افراد دیگری هم از روستاهای اطراف خودشان را به مهماندار رسانده بودند تا بازیکن سابق پرسپولیس را از نزدیک مشاهده کنند.




تاریخ : جمعه 92/8/3 | 12:47 عصر | نویسنده : رضا
چهل و یکمین دیدار قرمزپوشان مقابل راه آهنی های سابق

ارتش سرخ دات کام :

دو تیم با سابقه و قدیمی فوتبال ایران از سال 1347 تاکنون 39 بار در رقابتهای رسمی با هم روبرو شدند که پرسپولیس در 20 بازی موفق به شکست راه آهنی ها (سورینت) شده است و زردپوشان سورینتی نیز 7 بار موفق شد برابر قرمزپوشان پایتخت پیروز شوند و 12 بازی این دو تیم نیز به تساوی انجامیده است.

پرسپولیس تاکنون توانسته است که 62 گل را وارد دروازه راه آهن (سورینت) کند و 27 گل نیز توسط آن ها دریافت کرده است.

23 دیدار دو تیم در لیگ و 12 بازی در جام باشگاه های تهران و 4 بازی در جام حذفی بوده است.

اما در لیگ برتر هفدهمین رویایی دو تیم با یکدیگر است در 16 بازی قبلی لیگ برتر، پرسپولیس موفق به کسب 6 پیروزی و راه آهن نیز 4 برد کسب کرد و 6 بازی هم به تساوی انجامیده است.

آخرین دیداری که دو تیم مقابل هم انجام دادند در ورزشگاه آزادی بود که راه آهن موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد.

علی دایی جز مربیانی است که هدایت هر دو تیم را داشته است و بار اول از راه آهن به پرسپولیس پیوست و پس از دو فصل سرمربی گری بازهم هدایت راه آهن را بر عهده گرفت و بعد از دو سال هدایت راه آهن دوباره به خانه خود پرسپولیس بازگشت.

راه آهن برای اولین بار با نام سورینت مقابل پرسپولیس بازی انجام خواهد داد.

گفتنی است که دو تیم روز یکشنبه 5 آبان ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.



تاریخ : پنج شنبه 92/8/2 | 3:59 عصر | نویسنده : رضا
زمان نقل وانتقالات نیم فصل اعلام شد / بازیکنان داخلی از 18 آبان تا 14 آذر

ارتش سرخ دات کام :

مهدی تاج ضمن قدردانی از مدیران باشگاه های حاضر در لیگ برتر برای حمایت از برنامه های تیم ملی و همکاری در برگزاری مسابقات لیگ و جام حذفی اعلام کرد: براساس موافقت هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان داخلی از 18 آبان لغایت 14 آذر امسال تعیین شد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال افزود: در این بازه زمانی باشگاه ها می توانند با رعایت مقررات بازیکنان جدید خود را اعم از آزاد، انتقال از طریق تراضی و انتقال از طریق موقت جذب کنند و پس از ثبت قرارداد و دریافت کارت حضور در مسابقات از آنان استفاده کنند.

تاج در ادامه اظهار کرد: باتوجه به اینکه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی از سوم آذر پیگیری می شود بازیکنانی که در فاصله زمان تعیین شده برای نقل و انتقالات ثبت نام می کنند مجاز هستند تیم طرف قرارداد خود را در مسابقات همراهی کنند.

رییس سازمان لیگ ادامه داد: زمان نقل و انتقالات بازیکنان خارجی از 16 دی تا 12 بهمن خواهد بود و باشگاه ها می توانند با رعایت مقررات بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد: با توجه به آئین نامه نقل و انتقالات بازیکنان حرفه ای فیفا نقل و انتقال این بازیکنان و یا بازیکنانی با تابعیت ایرانی که عضو باشگاه های خارجی هستند نیازمند دریافت  ITC از باشگاه هایشان هستند و این امر باید از طریق سیستم انطباق انتقال TMS انجام شود.



تاریخ : پنج شنبه 92/8/2 | 2:6 عصر | نویسنده : رضا
همه بردهای پرگل پرسپولیس در تاریخ جام حذفی

ارتش سرخ دات کام :

تیم پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برای دوازدهمین بار با اختلاف 4 گل از سد یک حریف عبور کرد. 

تیم پرسپولیس که رکوردار حضور در جام حذفی ایران است، تاکنون در 12 بازی با اختلاف بیش از 4 گل حریفان را شکست داده است. بهترین پیروزی سرخپوشان در این جام برد 8-1 مقابل نماینده ایلام در جام حذفی سال 69 است. بردهای با اختلاف 4 گل پرسپولیس در جام حذفی به این ترتیب بوده است:

پرسپولیس 8- دارایی ایلام 1 (مرحله یک هشتم جام حذفی 69)
پرسپولیس 7- استقلال رشت 0 (مرحله مقدماتی جام حذفی 69)
پرسپولیس 7- بانک استان کرمانشاه 0 (مرحله یک هشتم جام حذفی 70)
پرسپولیس 6- ملوان انزلی 0 (مرحله یک شانزدهم جام حذفی 91)
پرسپولیس 5- صنعت آب خرمشهر 0 (مرحله یک شانزدهم جام حذفی 75)
پرسپولیس 5- ماشین سازی تبریز 1 (مرحله نیمه نهایی جام حذفی 70)
پرسپولیس 5- شموشک نوشهر 1 (مرحله یک هشتم جام حذفی 75)
پرسپولیس 5- نفت محمودآباد 1 (مرحله یک شانزدهم جام حذفی 89)
پرسپولیس 5- پدیده مشهد 1 (مرحله یک شانزدهم جام حذفی 92)
پرسپولیس 4- شهرداری کرمان 0 (مرحله یک هشتم جام حذفی 67)
پرسپولیس 4- نساجی مازندران 0 (مرحله یک شانزدهم جام حذفی 69)
پرسپولیس 4- شهرداری خرمشهر 0 (مرحله یک شانزدهم جام حذفی 72)



تاریخ : چهارشنبه 92/8/1 | 7:31 عصر | نویسنده : رضا
پرسپولیس با هدایت کریم باقری به مرحله بعد صعود کرد/ الوند حریف بعدی سرخ پوشان

ارتش سرخ دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس با یک برد پر گل مقابل تیم 9 نفره پدیده مشهد به برتری رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 و 45 دقیقه در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم دسته اولی پدیده مشهد رفت که در پایان 90 دقیقه بازی با نتیجه یک بر یک مساوی  شد و در وقت های اضافی پرسپولیس توانست چهار گل دیگر  را به پدیده بزند و با پیروزی پنج بر یک به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرد.

محمد نوری در دقیقه 47 با یک ضربه سر از داخل محوطه جریمه گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه 94 علیرضا نورمحمدی دوباره روی کرنر ارسالی با یک ضربه سر گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند. یونس شاکری در دقیقه 112 گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند و میلاد غریبی در دقیقه 114 با یک ضربه فنی گل چهارم پرسپولیس را زد. هادی نوروزی در دقیقه 118 گل پنجم سرخپوشان را در موقعیت تک به تک زد.

بهمن طهماسبی در دقیقه 86 با یک ضربه از داخل محوطه جریمه گل پدیده مشهد را به ثمر رساند.

دیدار دو تیم در نیمه اول بسیار سرد و کسل کنننده بود اما پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید اما در دقیقه 86 پدیده گل مساوی را به ثمر رساند. پدیده لقمه گلو گیری برای پرسپولیس در اولین بازی جام حذفی بود.

موعود بنیادی فر داور مسابقه به امجد شکوه مقام و حسین بادامکی از پدیده و یونس شاکری و علیرضا حقیقی و محسن بنگر از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

بادامکی؛ هافبک پدیده در دقیقه 90 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. در دقیقه 115 امجد شکوه مقام هم با دریافت کارت زرد دوم از پدیده اخراج شدو

در این بازی علی دایی با حکم کمیته انضباطی محروم بود و در جایگاه ویژه نشسته بود. در غیاب او کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس نشست و بازیکنان را از کنار زمین هدایت کرد.

پرسپولیس  در مرحله یک هشتم جام حذفی باید به مصاف تیم الوند همدان برود. دیداری که میزبان آن با قرعه کشی تعیین خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا حقیقی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، میثم حسینی، حمید علی عسگر، رضا حقیقی، پیام صادقیان( از دقیقه 72 میلاد غریبی)، محمد نوری، قاسم دهنوی( از دقیقه 60 امید عالیشاه)، سید مهدی سید صالحی( از دقیقه 64 یونس شاکری) و هادی نوروزی

سرمربی: علی دایی

ترکیب پدیده مشهد:

مجتبی روشنگر، وحید عسگری، مجید نور محمدی( از دقیقه 64 محمد منصوری)، هادی شکوری، معین عباسیان، مسعود نظرزاده، امجد شکوه مقام، رضا خرسند نیا ، بهمن طهماسبی، محمد حسین مهرآزما( از دقیقه 65 عباس پورخسروانی)و حسین بادامکی

سرمربی: اکبر میثاقیان




بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 271208

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools