سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 92/4/30 | 9:59 عصر | نویسنده : رضا

پس از اخباری مبنی بر پوشیدن شماره 8 پرسپولیس توسط مارکو پس از تمرین امروز مشخص شد که این بازیکن قرار است با شماره 15 برای

مارکو شماره 15 پوشید/ پرسپولیسی ها پرتابگر شدند

 پرسپولیس به میدان برود. مارکو در تمرین امروز با پیراهن شماره 15 به تمرین پرداخت.
خبر دیگر از سرخپوشان اینکه بازیکنان این تیم پس از تمرین امروز به مدت 20 دقیقه به مسابقه پرتاب توپ در ورزشگاه درفشی فر پرداختند که در نوع خود بسیار جالب بود.




تاریخ : یکشنبه 92/4/30 | 12:54 عصر | نویسنده : رضا

مدافع تیم پرسپولیس گفت: علی کریمی همچنان در دل ماست و او را فراموش نمی کنیم.
ماهینی: کریمی از دقیقه 1 تا 90 تشویق می شود/ به عشق تیم 98 فوتبالیست شدیم


حسین ماهینی پس از بازی نمادین تیم ملی ایران مقابل تیم 98 عنوان کرد: بازی خوبی بود.تیم 98 در دل مردم ایران جایگاه خاصی دارد. آن موقع که این تیم بازی می کرد، ما سن کمی داشتیم و در خانه به عشق این تیم به فوتبال علاقمند شدیم و برای موفقیتش دعا می کردیم. به شخصه بازی مقابل این تیم افتخار بزرگی بود.

وی درباره شرایط پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد. بدن ها کمی سنگین است. امیدوارم بدن ها زودتر آزاد شود تا در هفته های اول و دوم به شرایط مطلوب برسیم.
مدافع پرسپولیس درباره بازی مقابل تراکتورسازی گفت: با تراکتور یک بازی سخت در پیش داریم. این تیم از بازیکنان بزرگی بهره می برد. به صورت حتم برای هر دو تیم مسابقه دشواری خواهد بود.

وی درباره حضور علی کریمی و کریم انصاری فرد در تیم تراکتورسازی گفت: آنها پارسال در تیم ما بودند و احترام زیادی برایشان قائل هستیم. به خصوص علی آقا که در دل ماست و او را فراموش نمی کنیم. تراکتور در این فصل بازیکنان خوبی جذب کرده است که این دو بازیکن هم جزو آنها هستند.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه به نظرش در بازی چهارشنبه شب تکلیف ظرفیت ورزشگاه و سهم طرفداران دو تیم به کجا می رسد بیان کرد: من زیاد از قانون و این مسائل سر در نمی آوردم. با این وجود بی صبرانه در انتظار دیدن هوادارانمان هستیم و امیدوارم ورزشگاه آزادی در این مسابقه مملو از تماشاگر شود.

ماهینی درباره اینکه آیا  به نظرش در این مسابقه تنش به وجود می آید یا نه اظهار داشت: فکر نمی کنم حاشیه ای در پیش باشد. هواداران پرسپولیس برای کسانیکه در تیمشان زحمت کشیده اند ارزش و احترام قائل هستند و پیش بینی می کنم که علی کریمی در این بازی از دقیقه 1 تا 90 تشویق می شود.



پیراهن شماره هشت پرسپولیس که در چند سال اخیر متعلق به علی کریمی بود به مارکو اسچپانویچ رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی علی کریمی از پرسپولیس که خلاف میل این بازیکن اتفاق افتاد، هیچ‌یک از سرخپوشان به خودشان اجازه ندادند پیراهن شماره هشت را برای فصل آتی برتن کنند اما گویا علی دایی می‌خواهد این پیراهن را به مارکو بدهد! پیش از این یکی، دو بازیکن پرسپولیس به شدت برای پوشیدن پیراهن شماره هشت ابراز تمایل کرده بودند اما به توصیه بازیکنان بزرگتر تیم‌شان از این کار صرف‌نظر کردند. نفرات قدیمی و باتجربه پرسپولیس به همبازیان خود توصیه کرده بودند که هرگز سمت پیراهن شماره هشت نروند چراکه هواداران به شدت به این مسئله حساس هستند و به احتمال زیاد واکنش نشان می‌دهند. نکته جالب توجه اینکه کادرفنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز به این مسئله اشراف کامل دارند و از این جهت تصمیم گرفتند که پیراهن شماره هشت را به مارکو بدهند. آنها در اصل با یک تیر دو نشان زدند؛ اول اینکه جلوی بایگانی شدن پیراهن علی کریمی را گرفتند و دوم اینکه پیراهن را به بازیکن خارجی دادند که اگر هم با اعتراض هواداران مواجه شود، متوجه آن نخواهد شد! ضمن اینکه مارکو به احتمال خیلی قوی بازیکن نیمکت‌نشین پرسپولیس خواهد بود چراکه از نظر فنی در سطح معمولی قرار دارد. به‌هر حال این تصمیم در هنگام سفر پرسپولیسی‌ها به مشهد گرفته شد و قرار است در بازی این تیم مقابل تراکتورسازی پیراهن شماره هشت سرخپوشان را برتن مارکو اسچپانویچ ببینیم. موردی که قطعاً به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نخواهد آمد.

252 41




 محسن بنگر مدافع میانی پرسپولیس امیدوار است که این تیم در هفته اول لیگ برتر، شکست در دو بازی رفت و برگشت سال قبل را جبران کند.

بنگر در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در خصوص تقابل با تراکتور در هفته اول می گوید: «برای ما فرقی نداشت با کدام تیم بازی کنیم و در مجموع معتقدم که قرعه پرسپولیس خوب است.همین که در خانه بازی می کنیم برای ما خوب است و باید حتما اولین بازی را ببریم. ما پارسال در دو بازی رفت و برگشت به تراکتور باختیم و حالا باید این دو باخت را در هفته اول لیگ برتر جبران کنیم و شروع خوبی داشته باشیم.»

او در مورد تقابل زودهنگام علی کریمی با پرسپولیس تاکید می کند: «هیچ کس اجازه ندارد در مورد کریمی اظهارنظر منفی داشته باشد. او مقابل تیم سابقش قرار می گیرد و در واقع پرسپولیس خانه کریمی است.امیدوارم که کریمی همیشه سالم باشد و بتواند در تراکتور روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.کریمی سال ها برای پرسپولیس زحمت کشید ولی حالا در تیم دیگری باید وظایفش را انجام دهد.»
بنگر در مورد رفتار هواداران پرسپولیس در روز بازی با تراکتور خاطرنشان می کند:«هواداران پرسپولیس مثل هواداران بعضی تیم ها بی معرفت نیستند که بازیکن سابق شان و حتی بازیکنی که در تیمشان بازی می کند را ناراحت کنند.مطمئن باشید هواداران پرسپولیس برای کریمی سنگ تمام خواهند گذاشت و او را تشویق خواهند کرد.مطمئنا در این بازی استقبال گرمی از کریمی خواهد شد.»
43 43




تاریخ : جمعه 92/4/21 | 5:8 عصر | نویسنده : رضا































:: تبلیغات





بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 271247

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools