سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 92/4/21 | 2:58 عصر | نویسنده : رضا

 مهدی کیانی هافبک دفاعی تراکتورسازی تبریز از بازی با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر استقبال می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او در مورد قرعه تراکتورسازی حرف هایش را اینگونه آغاز می کند:«نمی دانستم چه قرعه ای داریم و الان از شما شنیدم.ما از بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی استقبال می کنیم و از اول هم فرقی نداشت با کدام تیم روبرو می شویم.به هر حال در طول لیگ باید با تمامی تیم ها بازی کنیم و حالا در هفته اول به پرسپولیس خوردیم.»
کیانی در ادامه می گوید:«همیشه بازی های اول حساس است و از طرفی ما می خواهیم لیگ برتر را با برد شروع کنیم.این هدف هر دو تیم است و هر تیمی بیشتر تلاش کند برنده خواهد شد.ما تراکتور هستیم و اصلا از پرسپولیس نمی ترسیم و در این دو سال هم نایب قهرمان لیگ شدیم.مطمئنا برای برد به تهران می آییم ولی باید بدانیم که پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و نسبت به سال گذشته قوی تر شده است.»
از کیانی در خصوص تقابل کریمی با پرسپولیس سوال می کنیم که تاکید می کند:«علی آقا تمرینات بسیار خوبی انجام می دهد و واقعا آماده است.او انگیزه زیادی دارد و می تواند به تیم ما کمک کند.شک نکنید که کریمی در بازی با پرسپولیس بهترین بازی اش را انجام خواهد داد و یکی از بازی های به یاد ماندنی اش را می بینیم.کریمی امسال کمک زیادی به تراکتور خواهد کرد و امیدوارم در نهایت با تجربه این بازیکن و بازیکنان دیگر قهرمان شویم.»
هافبک تراکتور در خصوص صحبت های جنجالی فلاویو لوپز که حرف و حدیث های زیادی به وجود آورد می گوید:«ما همیشه به لوپز احترام گذاشتیم و نمی دانم چرا این حرف ها را زد.او در این چند سال مورد احترام هواداران تراکتور و مردم تبریز قرار گرفت ولی تاسف آور بود که چنین حرف هایی را زد که اصلا واقعیت نداشت.گنده تر از لوپز هم نباید در مورد تراکتور اینطوری حرف بزند و او باید نوکری مردم تبریز را کند.»

251 43




تاریخ : پنج شنبه 92/4/20 | 9:46 عصر | نویسنده : رضا

حدود 2 هزار هوادار پرسپولیس به دلیل برگزاری بازی سرخپوشان مقابل ملوان با شعارهایی به این تصمیم اعتراض کردند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی در دیداری دوستانه از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی فر به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه های این بازی را در زیر می خوانیم:اعتراض شدید دو هزار هوادار پرسپولیسی و تشویق کریمی و دایی/ ملوانی ها از دایی رخصت گرفتند
*ترکیب پرسپولیس در نیمه اول:نیلسون، قاسمی، خانزاده، نورمحمدی، حسینی، اسماعیل زاده، عسگر، مارکو، صادقیان، عباس زاده و عاشوری

*حدود 2 هزار هوادار پشت درب های بسته در تمرین امروز حضور داشتند که تعداد زیادی هم ابتدا مقابل درب ورزشگاه درفشی فر حاضر شدند و وقتی که متوجه شدند بازی امروز پشت درب بسته است مقابل ورزشگاه را ترک کردند اما تعداد زیادی از این هواداران پشت درب های ورزشگاه درفشی فر ایستادند و با زدن سوت های بلند و شعارهایی مبنی بر اینکه فوتبال بدون هوادار نمی خواهیم به تشویق علی کریمی پرداختند و از دایی می خواستند که درب ورزشگاه درفشی فر را باز کند. البته این هواداران به دو دسته تقسیم شده بودند. تعدادی از هواداران به تشویق شدید دایی و شیرینی و پرسپولیسی ها می پرداختند و تعدادی هم مخالف بودند و شعارهایی را می دادند البته در میان آنها درگیری های لفظی شدید پیدا شد ولی با توجه به حضور نیروی انتظامی این درگیری فیزیکی نشد.

*علیرضا حقیقی 20 دقیقه زودتر از سایرین در درفشی فر حضور پیدا کرد و با غلامپور تمرینات اختصاصی انجام داد.

*در ابتدای بازی مازیار زارع مقابل درب رختکن ورزشگاه درفشی فر ایستاد و یکی پس از دیگری با بازیکنان پرسپولیس دست داد و به خوش و بش پرداخت، سپس زارع همراه با رافخایی و اشجاری به سمت علی دایی رفتند و از او بابت حضور در زمین رخصت گرفتند.

*حضور حدود 15 هوادار انزلی چی نیز که با ملوانی ها آمده بودند بازی امروز را از روی سکو تماشا می کردند.

*کاروان تیم فوتبال ملوان ساعت 14 و 45 دقیقه وارد ورزشگاه درفشی فر شد.

*تعدادی از لیدرها نیز در تمرین امروز پشت درب های بسته ماندند و حتی به آنها اجازه حضور در ورزشگاه داده نشد.

*درودگر مدیرعامل ملوان از نزدیک این بازی را تماشا کرد، هواداران حتی دست به دامان او نیز شده بودند و با شعارهایی خواستار باز شدن درب ورزشگاه درفشی فر شدند.

*همچنین هواداران پرسپولیس هنگامی که پرسپولیسی ها در دقیقه 15 گل اول را به ثمر رساندند پشت درب ورزشگاه درفشی فر که ترافیک شدیدی نیز به وجود آمده بود علی دایی را تشویق کردند و سرود قهرمانی سر دادند.

*مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه دیدند هواداران کمی ناراحت هستند دقایقی در کنار آنها حاضر شدند و از آنها خواهش کردند که اجازه دهند با توجه به اطلاع قبلی بازی امروز پشت درهای بسته برگزار شود که هواداران نیز سپس با تشویق های علی دایی مقابل ورزشگاه را ترک کردند. هواداران می گفتند «دایی حمایتت می کنیم».




تاریخ : پنج شنبه 92/4/20 | 10:35 صبح | نویسنده : رضا

سیدجلال حسینی می‌گوید پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن بزرگ دارد که نیازی به کاپیتانی او نباشد.

کاوه علی‌اسماعیلی:  پرسپولیس خودش را آماده حضوری قدرتمند در لیگ می کند و بازیکنانش مدعی قهرمانی هستند. سیدجلال حسینی با ما راجع به لیگ برتر، مصدومیتش، شرایطی که پرسپولیس دارد، علی کریمی و خیلی چیزهای دیگر صحبت کرد:

*اول از شرایط تیم شروع کنیم. اوضاع چطور است؟ 

همه چیز عالی است، خدا را شکر. مشغول تمرین هستیم و از آن جا که خوشبختانه زودتر از سایر تیم ها کار مان را استارت زدیم، فکر می کنم توانایی مان افزایش پیدا کرده باشد. از سوی دیگر چند بازی دوستانه داشتیم که در همه شان موفق عمل کردیم و کادر فنی هم به خواسته هایش رسید. البته تا زمان شروع لیگ، این بازی های دوستانه ادامه پیدا می کند و ان شالله با آمادگی کامل به لیگ می رویم. به این لیگ امیدواریم و می خواهیم از همان ابتدا، بازی های مان را مثل یک مدعی قهرمانی استارت بزنیم.

*دچار یک مصدومیت از ناحیه سر شده بودی. شرایطت چطور است؟

بازی دوستانه ای داشتیم مقابل استقلال خوزستان که یکی از بازیکنان این تیم بدون کوچکترین احتیاطی، با آرنجش کوبید به سرم و باعث شکستگی سرم شد. فورا به بیمارستان رفتم و با تجویز پزشک، 12 بخیه روی سرم کاشتند که باید 7، 8 روزی با این بخیه ها زندگی کنم. اما مشکل خاصی نیست و این مصدومیت باعث عقب ماندن من از تمرینات نمی شود.

*بعد از صعودمان به جام جهانی، کارلوس کروش گفته بود بازیکنان فیکس تیم ملی حداقل به دو هفته استراحت مطلق قبل از شروع تمرینات لیگ نیاز دارند ولی تو بدون رعایت این دستور تمرینات را شروع کردی، چرا؟

ببینید، تیم ملی به جام جهانی رفت وتمام شد اما فراموش نکنید که من هم با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتم و تیم و باشگاهم مشخص است. خوشبختانه علی دایی سرمربی تیم ماست و خودش بهتر از دیگران می داند تمرینات بازیکنانی مثل من باید چگونه باشد. او همه چیز را درک می کند. الان هم می دانم که با لطف علی آقا باید تمریناتم را با پرسپولیس انجام دهم. نمی گویم حرف کروش درست نیست ولی چون قرارداد داشتم باید در کنار پرسپولیس می ماندم و تمرین می کردم.

*اما تو فصل پرکاری را پشت سر گذاشتی و کروش حق دارد نگران بازیکنانش باشد!

بله حق با شماست اما چه کار می توانستم انجام دهم؟ در ضمن خودم که نگران نیستم، هر چه خدا بخواهد همان می شود. نمی توانستم در خانه بمانم و تمرین نکنم به همین خاطر چند روزی استراحت کردم و تمرینات را استارت زدم. دایی هم لطف کرد و اجازه داد تمرینات من با فشار کمتری همراه باشد. این موضوع، نگرانی ندارد.

*لیگ سیزدهم هم قرعه کشی شد. قرعه پرسپولیس را چطور دیدی؟

قرعه کشی برای همه تیم ها یکسان است. نمی توانیم بگوییم قرعه ما آسان بود، قرعه فلان تیم سخت. بالاخره همه تیم های لیگ سیزدهم باید به مصاف هم بروند.

*اما بالاخره مهم است که چه زمانی به مصاف کدام تیم بروید؟

بله مهم است اما به نظرم پرسپولیس آن قدر آماده است و به قدری انگیزه و هیجان داریم که به این مساله فکر هم نمی کنیم. اگر به دنبال موفقیت هستیم، نباید چنین موضوعاتی برای مان مهم باشد.

*شما فصل قبل به پرسپولیس آمدی و در مورد مبلغ قراردادت حرف و حدیث های زیادی مطرح بود...

می خواهید راجع به صحبت های فتح الله زاده بپرسید؟!

*بله. تو جزو نفرات اولی بودی که از فتح الله زاده انتقاد کردی. اینها یعنی قرارداد تو با پرسپولیس سنگین نبود؟

بله من جزو اولین کسانی بودم که گفتم کار فتح الله زاده اصلا صحیح نیست. ایشان مدیر توانمند، خوب، حرفه ای، دوست داشتنی و دارای هزاران صفت خوب دیگر است ولی باید در هنگام مصاحبه کردن و حرف زدن، مراعات کند. این اصلا درست نبود که فتح الله زاده برای برداشتن فشار از روی تیم خودش، بقیه را مقصر بداند. به خدا قسم اصلا صحیح نیست این کارها. فتح الله زاده می گوید پرسپولیسی ها بنز و پورشه داده اند اما همه مان می دانیم که قرارداد بازیکنان استقلال نیز بسیار خوب است. اصلا اگر استقلالی ها پول نداشتند، چطور توانستند در این فصل به این خوبی بازیکن بگیرند، سفر خارجی بروند و ... ما که نمی توانیم همه چیز را به زبان بیاوریم ولی بدانید که اوضاع استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس است. من کاری به قرارداد بازیکنان ندارم، در مورد رفتارهای فتح الله زاده حرف می زنم. این سیاست او اصلا درست نبود. با گفتن این مسائل، فقط فوتبال را تیره و تاریک می کنیم. ما قرارداد سنگین بسته ایم اما آیا استقلالی ها قرارداد شان سبک است؟ چرا می خواهیم برای فرار از واقعیت، دیگران را خراب کنیم؟ من فقط در مورد مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت کردم نه قرارداد خودم.

*فصل قبل و در همین روزها، مسئولان باشگاه استقلال هم به دنبال جذب تو بودند. پیشنهاد آنها بهتر بود یا پرسپولیس؟

من نمی گویم مذاکره ای صورت نگرفت، مذاکرات جدی داشتیم ولی این مذاکرات باید مخفی بماند. دلیلی ندارد همه چیز را بگوییم. اتفاقا بعد از مذاکره با استقلال، من پرسپولیسی شدم و چه حرف هایی که برایم نساختند.

*چه حرفهایی؟!

استقلالی ها یک رقمی پیشنهاد دادند که من آبی پوش شوم اما با پرسپولیس قرارداد امضا کردم. بعد هم گفتند پیشنهاد ما فلان قدر بوده اما سیدجلال از پرسپولیس دو برابر پیشنهاد ما پول گرفته و پرسپولیسی شده است.

*این حرف ها صحت داشت؟

نه به خدا!

*پیشنهاد استقلالی ها چقدر بود؟

من دوست ندارم در این مورد صحبت کنم اما می گویم صحبت کردن در فوتبال حرفه ای هم باید حرفه ای باشد. کسی نباید واقعیت را پنهان کند. من به پرسپولیس آمدم چون از اول هم پرسپولیسی بودم. آخر این چه حرفی است که می زنند؟ یک بازیکن ممکن است با همه باشگاه های ایران مذاکره کند اما در نهایت پیراهن باشگاهی را می پوشد که از هر لحاظ بهترین شرایط را داشته باشد. یک وقت پول است که به خاطرش باشگاه مورد نظرت را تعیین می کنی، یک زمانی عشق و علاقه، یک وقت هم شرایط خانوادگی. من در مجموع به این شناخت رسیدم که حضور در پرسپولیس از هر نظر برایم بهتر است. حالا این چه ربطی دارد به اینکه من از پرسپولیس نسبت به پیشنهاد استقلال چند برابر پول بیشتری دریافت کرده ام؟! با این حرف هاست که واقعا مشکل دارم.

*بگذریم. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات برنده بازی بود یا نسبت به یارگیری سپاهان، استقلال و تراکتور بازی را باخت؟

از قول من بنویسید باشگاه پرسپولیس خیلی خیلی خوب یارگیری کرد!

*می دانی باقی باشگاه ها، مثلا سپاهان چه بازیکنانی گرفتند؟!

بله این حرف را قبول دارم که سپاهان خیلی خوب یارگیری کرد اما ما هم چیزی کم نگذاشتیم.

حیانا این را قبول دارید که هیچ کدام از بازیکنان اسمی لیگ قبلی به پرسپولیس نیامد؟

مگر فصل قبل که این همه بازیکن نامی و اسم و رسم دار به پرسپولیس آمد، ما چه کار کردیم که حالا نتوانیم با بازیکنان جوان آن کار را انجام دهیم؟ در فوتبال ایران، اسم که نمی تواند برای باشگاه ها امتیاز بگیرد. تیمی قهرمان می شود که با هر ابزاری، بتواند برنده بازی هایش باشد.

*و اینکه هفته اول باید مقابل علی کریمی بازی کنید. این بازی را چطور می بینی؟

علی کریمی یکی از مهم ترین فوتبالیست های ایرانی و یکی از دوست داشتنی ترین بازیکنان لیگ کشورمان است. همه او را دوست دارند و می دانند که تمام عشق علی، فوتبال است و بس. کریمی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و هواداران پرسپولیس نیز برایش سنگ تمام می گذارند ولی مطمئنا بازی کردن مقابل چنین بازیکنی کار بسیار سختی برای ماست. البته می دانم که برای کریمی هم حضور در مقابل پرسپولیس خیلی سخت است ولی به هر حال ما برای مهار علی آقا هر کاری لازم است باید انجام دهیم.

*سوال آخر اینکه امکان دارد کاپیتان پرسپولیس شوی؟

نه. بازیکنان دیگری هستند که می توانند کاپیتان شوند، چرا من باید کاپیتان شوم؟!

*فصل قبل هم این حرف را پیش از شروع لیگ به زبان آوردی ولی در اولین بازی مقابل صنعت نفت آبادان بازوبند را به بازو بستی!

نه آقا! پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن بزرگ دارد که نیازی به کاپیتانی من نباشد. 

252 41

 




تاریخ : چهارشنبه 92/4/19 | 7:18 عصر | نویسنده : رضا

 

جواد کاظمیان از شرایط تراکتورسازی احساس رضایت می کند و می گوید تمرینات پرباری را پشت سر گذاشته اند. کاظمیان از قرعه سخت تراکتورسازی در لیگ به عنوان یک بدشانسی یاد کرده اما عقیده دارد همین قرعه سخت می تواند به آنها کمک کند.
جواد کاظمیان: کریمی یک دنیا انگیزه است/ آقای شیرینی آماده باش!

* وضعیت تراکتورسازی را در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر چگونه می بینی؟
در این مدت تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و خدارا شکر از لحاظ بدنی شرایط مان بهتر شده است. اردوهای مناسبی هم در سرعین و تهران برپا کردیم و الان هم تمرینات خود را در تبریز دنبال می کنیم. قرار است تا قبل از لیگ یک دیدار دوستانه هم انجام بدهیم و آن وقت وارد مسابقات لیگ شویم.

* در هفته اول هم با پرسپولیس در تهران بازی دارید.
دیدار با پرسپولیس برای من و همین طور بعضی از بازیکنان نظیر محمد نصرتی و علی کریمی هم خاص خواهد بود. بازی بعداز افطار و زیر نور حال و هوای خاص خودش را دارد و مطمئن هستم رقابت جذابی می شود و ورزشگاه هم پر خواهد شد. البته در این میان سی چهل هزار نفری هم طرفداران تراکتور خواهند بود و بازی جالبی می شود. پرسپولیس تیمی است که در آن بازی کرده بودم و واقعا علاقه مند این رویارویی هستم.
 
* فکر می کردی در هفته اول با پرسپولیس روبرو شوید؟
با بچه ها قبل از این که مسابقات قرعه کشی شود، می گفتیم جالب می شود در هفته اول با پرسپولیس بازی کنیم و همین اتفاق هم افتاد و مشخص شد پیشگوی خوبی هستیم. خودم دوست داشتم در میانه های لیگ با پرسپولیس روبرو شویم تا تیم ها دوره آزمون و خطای خود را پشت سر گذاشته بودند. به هر حال قرعه ای بود که نصیب تراکتورسازی شد و خودمان برای مبارزه با سایر تیم ها آماده می کنیم.

* خیلی ها منتظر حضور علی کریمی هستند. در این مدت عنوان شده بود که احتمال دارد کریمی برابر پرسپولیس بازی نکند. در این باره چه صحبتی داری؟
کریمی برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمات زیادی کشید و نمی توان آن را کتمان کرد. علی بازیکن حرفه ای است و با تراکتور قرارداد دارد و مطمئن باشید جلوی پرسپولیس هم بازی خواهد کرد. این حرف ها شایعه است و خود کریمی انگیزه زیادی دارد جلوی پرسپولیس بازی کند.

* تراکتورسازی قرعه دشواری دارد و جالب این که در هفته پایانی با استقلال روبرو خواهد شد؟
با قرعه سختی مواجه هستیم و بعد از دیدار با پرسپولیس باید دربی تبریز را برگزار کنیم و بعد از آن با دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان روبرو خواهیم شد. در هفته پایانی هم با استقلال بازی خواهیم کرد و امکان دارد تبدیل به فینال لیگ هم شود!

* فلاویو لوپز هم صحبت های تندی را علیه تراکتور مطرح کرده بود.
خود فلاویو این موضوع را تکذیب کرده اما لوپز بازیکن خوبی برای تراکتورسازی بود و اگر حرف هایش صحت داشته باشد، باید تاسف خورد.

* داستان چک پرسپولیس به کجا کشید؟
این چک دست من است و پیگیر این قضیه هستم. آقای شیرینی هم آماده باشد که می خواهم به تهران بیایم تا به حقم برسم!




تاریخ : چهارشنبه 92/4/19 | 10:28 صبح | نویسنده : رضا

با اعلام برنامه بازی های لیگ برتر مشخص شد اولین جدال دو تیم تراکتور و پرسپولیس همان هفته نخست بازی هاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ با اعلام برنامه های لیگ برتر مشخص شد که پرسپولیسی ها در همان بازی نخست در تهران میزبان تیم پر قدرت تبریزی هستند. تیمی که امسال شماره 8 آن را علی کریمی به تن دارد. کریمی که در ابتدای فصل از پرسپولیس کنار گذاشته شد. البته یعنی خودش از فوتبال خداحافظی کرد و بعد پشیمان شد اما دیگر پرسپولیسی ها هم بعد از جنجال های سال قبل به او بفرمایی نزدند. حالا باید دید این تقابل بزرگ میان کریمی و علی دایی در حضور چند ده هزار نفری طرفداران پرشمار دو تیم در شبی بعد از افطار چه نتیجه ای را به همراه خواهد داشت؟

البته آذرنیا سرپرست تراکتورسازی که گفته برخلاف بازی دوستانه چندی قبل دو تیم در درفشی فر که علی کریمی برای کاهش حساسیت ها برابر پرسپولیس به میدان نرفت ، در بازی نخست لیگ حتما تیمش را همراهی می کند.

تراکتوری ها البته از مراسم انتخاب بهترین های لیگ برتر و از اینکه جایزه ای به آنها تعلق نگرفته بود هم حسابی گلایه داشتند.





بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 271272

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools