سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 92/3/31 | 2:31 عصر | نویسنده : رضا

پرسپولیس نیوز : هواپیمای اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هفته آینده به پرواز در می‌آید.محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: براساس قرارداد دو ساله و سه جانبه‌ای که بین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، شرکت هلدینگ سورینت و هواپیمای قشم ایر منعقد گردید، هواپیمای اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هفته آینده به پرواز در می‌آید.


این اقدام در راستای درآمدزایی برای باشگاه و ارائه خدمات ویژه به هواداران و همچنین ورزشکاران پرسپولیس انجام شده است. در این هواپیما که به رنگ قرمز در آمده و نام و لوگوی پرسپولیس روی آن درج شده است، خدمات ویژه‌ای به مسافران و بویژه هواداران پرسپولیس داده خواهد شد که از جمله می‌توان به ارائه و عرضه پکیج البسه تیم و محصولات باشگاه و همچنین ارائه کارت هواداری پرسپولیس برای مسافران اشاره کرد.

بر اساس توافقات انجام شده، توسط مهماندارانی که یونیفرم مخصوص پرسپولیس را برتن کرده‌اند خدمات ویژه مسافرتی نیز در هواپیمای اختصاصی پرسپولیس ارائه می‌شود و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در پی تلاش مدیریت هواپیمایی قشم ایر، هواپیمای پرسپولیس را به یکی از خاص‌ترین و مدرن‌ترین هواپیما‌ها در ایران از نظر ارائه خدمات به مسافرین و بویژه هواداران پرسپولیس تبدیل نموده و لحظات خوشی برای مسافران رقم زده شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به زودی و در فرصتی مناسب میزبان اعضای تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود و سرخپوشان برای سفر زیارتی به مشهد مقدس با این هواپیما مسافرت خواهند کرد. از هواداران پرسپولیس دعوت می‌کنیم یکبار هم که شده سفر با هواپیمای اختصاصی پرسپولیس را تجربه نمایند.

محمد رویانیان در پایان گفت: برخی از اقداماتی که در سال گذشته و پس از مطالعه و برنامه‌ریزی و به منظور درآمدزایی هر چه بیشتر، استاندارد سازی باشگاه و فراهم کردن بستری مناسب برای خودکفایی پرسپولیس انجام داده بودیم امسال به مرحله اجرا رسیده و خوشحالیم که می‌توانیم از این اقدامات ویژه بهره‌برداری کنیم. خوشبختانه براساس تلاش‌های فراوان توانسته‌ایم گام‌های جدیدی برداریم که اخبار آن به محض قطعی شدن پروژه‌ها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد.




تاریخ : چهارشنبه 92/3/29 | 7:40 عصر | نویسنده : رضا

جشن صعود تیم ملی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و تشویق حسن روحانی همراه بود.


 محمدرضا رحیمی، معاون اول رییس‌جمهور با حضور در ورزشگاه آزادی در جشن صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برزیل شرکت کرد.

این جشن بدون حاشیه هم نبود. گزارش مختصری از این جشن را می‌خوانید:

- اسکوربرد ورزشگاه آزادی قسمت‌های مختلف بازی را نشان داد. مردم به شدت تیم را تشویق کرده و می‌خواستند هرچه سریع‌تر تیم ملی وارد ورزشگاه شود.

- مزدک میرزایی و پیمان یوسفی هنگام ورد به استادیوم آزادی به شدت از سوی علاقمندان به فوتبال تشویق شدند.

- تماشاگران با پرچم‌های بزرگ و کوچک از ایران در ورزشگاه حاضر هستند. یکی از تماشاگران پرچم برزیل را به ورزشگاه آورده است.

- یک گروه نوازنده در استادیوم، آهنگ ای ایران را بصورت زنده اجرا کردند و این اجرا با همراهی حاضران در ورزشگاه همراه شد.

-اسکوربرد ورزشگاه، پیام تبریک رئیس جمهور را نشان داد و حاضران در ورزشگاه وی را تشویق کردند. آنها با شعارهایی رئیس جمهور منتخب را نیز مورد تشویق قرار دادند.

- در ساعت 18:15 بازیکنان تیم ملی بعد از چرخیدن دور ورزشگاه و تشویق از سوی تماشاگران به وسط زمین آمدند. در همین زمان سرود ملی ایران در حال پخش بود. تماشاگران و بازیکنان در حال همخوانی این سرود بودند.

- در جشن امروز ورزشگاه آزادی، محسن مسلمان، پیام صادقیان و قاسم حدادی‌فر حاضر نیستند. این سه بازیکن ذوب آهن برای کمک به ذوب‌آهن برای بازی این تیم در مرحله‌ی پلی‌آف برابر پاس همدان راهی اصفهان شده‌اند.

حدود 15 هزار تماشاگر از حدود ساعت 15 به استادیوم آمده‌اند. گرمای هوا آنها را به شدت اذیت می‌کند و همه از برنامه‌ریزی فدراسیون برای برگزاری مراسم در چنین ساعتی گله‌مند بودند.

ملی‌پوشان که قرار بود مراسم استقبال از آنها ساعت 17 آغاز شود، ساعت 18 وارد استادیوم شدند و با پرچم‌های ایران در دستشان و همچنین لباس‌های سفید تیم ملی که به تن کرده بودند، دور تا دور استادیوم دور افتخار زدند. مسئولان فدراسیون از جمله علی کفاشیان، رییس فدراسیون و مدیران زیرمجموعه او همراه با تیم ملی بودند. همچنین وزیر ورزش و جوانان هم همراه آنها بود. اما لیدر اصلی کاروان تیم ملی کارلوس کی‌روش بود که تماشاگران او را به شدت تشویق می‌کردند. او نیز جلوتر از همه راه می‌رفت و برای تماشاگران دست تکان می‌داد.

مراسم با سرود ای ایران قبل از حضور تیم ملی در استادیوم آغاز شد. هنگامی که ملی‌پوشان دور افتخار می‌زدند، سرودهای حماسی از بلندگوهای ورزشگاه پخش می‌شد و تماشاگران با تکان دادن پرچم‌هایشان فریاد ایران ایران به زبان می‌آوردند. پس از آن اعضای تیم ملی و مسئولان همراه داخل زمین چمن شدند و پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران که در آن هنگام ملی‌پوشان پرچم بزرگی را از ایران به دست گرفته بودند، مراسم شکل رسمی‌تری به خود گرفت.

پس از آن محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان سخنرانی کرد. او با تشکر از حضار و بویژه جوانانی که به افتخار ملی‌پوشان به استادیوم آمده‌اند، گفت: از ملت ایران تشکر می‌کنم که از دیشب تا الان قلب‌هایشان را با اقتدار تیم ملی گره زدند. خدا را شاکریم که این موفقیت را نصیب ما کرد و پیروزی بزرگی را در آستانه میلاد نیمه شعبان به ملت ایران هدیه داد. امیدوارم به حول و قوه الهی شاهد موفقیت‌های روزافزون قهرمانان باشیم. آن‌های که امسال در المپیک و پارالمپیک برایمان افتخار آفریدند و امروز موفقیت دیگری را با صعود به جام‌جهانی رقم زدند. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد.

پس از صحبت‌های عباسی تماشاگران علی کفاشیان را تشویق کردند. بعد از آن اعضای تیم ملی ایران از تدارکات گرفته تا بازیکنان و مربیان و مسئولان، روی سن آمدند. پس از حضور اعضای تیم ملی روی سن، شال‌های ایران توسط عباسی به گردن‌شان آویخته می‌شد و علی کفاشیان نیز دسته گلی به آنها می‌داد.

 در مراسمی که برای تقدیر و تشکر از ملی پوشان تدارک دیده شده بود محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال از ابتدا حضور داشتند و در ادامه نیز محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌ جمهور در این مراسم حاضر شد.

در ابتدا از مسئولان تدارکات تیم ملی تقدیر و تشکر شد و پس از آن کادر پزشکی و کادر فنی مورد تقدیر مسئولین قرار گرفتند.

اولین بازیکنی که برای تقدیر و تشکر نامش اعلام شد فرزاد حاتمی بود.

هنگامی که نام محمدرضا خلعتبری خوانده شد کی‌روش او را در آغوش گرفت. این مربی نام هر بازیکنی اعلام می شد با دست به پشت و سرش می زد و او را به جلوی صحنه می فرستاد!

حسین ماهینی روی پیراهن خود نام شهر بوشهر را نوشته بود.

محمد نوری و امیرحسین صادقی با بچه های خود در این مراسم شرکت کرده بودند.

علیرضا حقیقی تنها بازیکنی از ایران بود که پرچم و شال ایران را بر گردن نداشت.

جواد نکونام و کارلوس کی‌روش نفرات پایانی بودند که برای تقدیر و تشکر با یکدیگر نزد معاون اول و وزیر ورزش و جوانان رفتند. هنگامی که این دو به سمت سکو می‌رفتند هواداران علی دایی را تشویق کردند.

آندرانیک تیموریان دسته گل خود را به یکی از جانبازانی که در کنار زمین نشسته بود تقدیم کرد.

 

 * در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی آفتاب بیشتر نسبت به ضلع غربی بود و موجب آزار تماشاگران شد. هنگامی که ملی‌پوشان به آن سمت رفتند تماشاگرانی که در زیر سایه طبقه دوم نشستند به پایین آمدند و پس از اینکه ملی‌پوشان از آن قسمت رد شدند به قسمتی که سایه بود، رفتند.

* ملی‌پوشان علاوه بر اینکه پرچم کوچک ایران را در دست داشتند پرچم‌های بزرگ را نیز روی دوش خود قرار داده بودند و آنها را تکان می‌دادند.

 * پس از اینکه ملی‌پوشان دور زمین دور افتخار زدند از گوشه زمین چمن وارد آن شدند. یکی از اعضای که در کنار بازیکنان حضور داشت دست جواد نکونام را گرفت و به سمت هوادارانی که از ضلع غربی نشسته بودند برد و آنها نیز کاپیتان تیم ملی را تشویق کردند.

* کارلوس کی‌روش از بازیکنان خواست در میانه میدان کنار هم بایستند و همه اعضای تیم ملی به نشانه موفقیت و تشکر از مردم دست‌های خود را بالا بردند که این حرکت تشویق حاضران را به همراه داشت.

* اعضای تیم ملی در زمین چمن در حالی که پرچم بزرگ تیم ملی را در دست داشتند در یک خط ایستادند و در این لحظه سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد. تمامی حاضران به نشانه احترام سر پا ایستادند و یکصدا سرود کشورمان را زمزمه کردند.

* حاضران در ورزشگاه یکصدا با شعار «بچه‌ها متشکریم» از افتخارآفرینان فوتبال کشور قدردانی کردند و پس از آن بازهم گلزن تیم ملی که با گل او به جام‌جهانی صعود کردیم یعنی رضا قوچان‌نژاد را صدا زدند.

* اعضای تیم ملی سپس زمین چمن را ترک کردند و در کنار زمین و پشت ورودی مخصوصی که تعبیه شده ایستادند تا به محلی که برای تقدیر از آنها مشخص شده است وارد شوند.

* محمد عباسی لحظاتی صحبت کرد و قبل از شروع سخنانش ابتدا از حاضران خواست 3 بار پشت سر هم نام حضرت علی (ع) را صدا بزنند و پس از آن صعود تیم ملی به جام‌جهانی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد این موفقیت‌ها ادامه دار باشد.

* علی کفاشیان، محمد عباسی و چند نفر دیگر در کنار سکویی تعبیه شده ایستاده‌اند تا از تک‌تک اعضای تیم ملی قدردانی کنند.

* ابتدا از تدارکات تیم ملی قدردانی شد و آنها تک‌به‌تک رفتند و پرچم‌هایی را از دست وزیر ورزش و رئیس فدراسیون دریافت کردند. پس از آن از کادر پزشکی تیم ملی تقدیر شد. پس از آن از مترجم تیم ملی تقدیر شد.

* در ادامه نوبت به کادر فنی تیم ملی رسید که ابتدا بدنساز تیم وارد شد. پس از آن مارکار آقاجانیان، علیرضا منصوریان، دن گاسپار، امید نمازی، سیموئز و سایر افراد مورد تقدیر قرار گرفتند. سپس تک‌تک بازیکنان وارد شدند که اولین نفر آن فرزاد حاتمی بود و پس آن رحمان احمدی وارد شد که به دلیل واکنش‌های  فوق‌العاده‌اش برابر کره‌جنوبی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

 * سیدجلال حسینی که او هم برابر کره فوق‌العاده کار کرده بود بسیار زیاد از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

 * هواداران حاضر در ورزشگاه از کی‌روش خواستند علی کریمی را به تیم ملی دعوت کند. آنها این درخواست را با شعار "کی‌روش یادت باشه، کریمی باید باشه" اعلام کردند.

* هنگامی که رضا قوچان‌نژاد به سمت جایگاه مخصوص می‌رفت به شدت مورد تشویق قرار گرفت و حاضران با نام "گوچی" او را صدا زدند.

* در حالی که اشکان دژاگه غایب بزرگ جمع امروز محسوب می‌شود مجری برنامه از او هم نام برد و تماشاگران تشویقش کردند.

* پس از نام بردن تمام بازیکنان در آخر نوبت نکونام و کی‌روش رسید که این 2 نفر به همراه مهدی محمدنبی به سمت جایگاه رفتند.

 * شعار 6 تایی‌ها نیز در ورزشگاه سر داده شده است. شعاری که البته این بار منظورش با شکست تاریخی 6 بر 2 کره مقابل ایران است. علی دایی هم از طرف تماشاگران تشویق شد.

 در قسمتی از این مراسم در حالی‌که بازیکنان و اعضای تیم روی سکویی که تعبیه شده بود حضور داشتند، مواد دودزایی شامل سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران بود روشن شد که به شکل عجیبی دود فراوان تولید کرد و باعث ناراحتی بازیکنان و اطرافیان تیم شد.

پس از مدتی که این مواد دودزا در حال روشن شدن بود چند عدد از آنها که رنگ سبز داشت روشن نشد و دچار آتش‌سوزی شد که با اقدام به موقع مسئولان این آتش فوری خاموش و مهار شد.

 

رحیمی ، عباسی و کفاشیان برای تجلیل همایل قهرمانی بر گردن بازیکنان و مربیان می انداختند اما در انتها آنها این پرچم را بر گردن خودشان نیز به نوبت انداختند و در انتها تمامی مسئولان و حاضران در مراسم دارای همایل قهرمانی شده بودند!

 قرار است ملی‌پوشان بعد از این مراسم دیداری را با محمود احمدی‌نژاد،  داشته باشند. اعلام شد رئیس دولت به هر بازیکن 50 میلیون تومان می دهد و وزیر هم حواله خودرو به آنان می دهد.

*یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه بازداشت شد.

*لیدرهای حاضر در ورزشگاه لباس بنفش بر تن داشتند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی با شعارهای خود از حجت الاسلام روحانی خواستند تا کی روش برای جام جهانی در تیم ملی بماند.

*گل رضا قوچان نژاد به تیم ملی کره جنوبی بارها و بارها از اسکوربرد ورزشگاه پخش شد.

*سرود جمهوری اسلامی ایران از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

هواداران سرخ آبی پیش از آغاز رسمی مراسم جشن صعود تیم ملی به جام جهانی،امیر قلعه نوعی و علی دایی را تشویق کردند.




تاریخ : سه شنبه 92/3/28 | 7:10 عصر | نویسنده : رضا

علی کریمی  اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بچه های تیم ملی با یک بازی منطقی موفق شدند تا تکلیف مان را با دست خودشان روشن کنند و جا دارد این پیروزی را به تمام مردم ایران تبریک بگویم.
کریمی: لیاقت صعود به جام جهانی را داشتیم/ این پیروزی مبارک مردم ایران

وی افزود: بازی در کره در هر شرایطی سخت و حساس است. مخصوصا مقابل تیمی که یک بار از ما باخته بود اما نشان دادیم با صعود به جام جهانی لیاقت بازیکنان ایران و فوتبال ما بالاست و حالا باید مردم جشن و شادی و پایکوبی برگزار کنند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: این پیروزی را به تمام مسئولان فدراسیون فوتبال، بازیکنان تبریک می گویم. در دیدار بزرگ و حساسی پیروز شدیم و این به نفع همه فوتبال ماست.




تاریخ : سه شنبه 92/3/28 | 11:46 صبح | نویسنده : رضا

مهدی کیانی هافبک دفاعی تراکتورسازی تبریز،حضور علی کریمی در این تیم را اتفاق مثبتی ارزیابی می کند.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی کیانی با اشاره به حضور علی کریمی در تراکتورسازی می گوید:«کریمی بازیکن بزرگی است که جزو افتخارات فوتبال ایران محسوب می شود.امیدوارم حضور او به نفع تراکتور و بازیکنان این تیم باشد و کریمی فصل خوبی را برای هواداران رقم بزند.از طرفی هواداران هم این بازیکن را دوست دارند.»

کیانی در مورد بحث بازوبند کاپیتانی و حرف های اسدی که قبول کرده بازوبند و پیراهن شماره 8 را به این بازیکن بدهد تاکید می کند:«کریمی بازیکن بزرگی است و احترامش واجب است.اسدی هم مطمئنا این موضوع را از ته قلبش گفته است و همه می دانند که کریمی بازیکن بزرگی است.البته من معتقدم برای بازیکنان تراکتور شماره پیراهن و بازوبند مهم نیست و همه ما دنبال موفقیت هستیم.»
از کیانی در خصوص احتمال حضور جواد نکونام سوال می کنیم.او در پاسخ به این سوال که آیا بابت حضور نکونام در تراکتور که هم پستی تو است ناراحت نیستی می گوید:«نکونام بازیکن بزرگی است و حضور او قطعا باعث قوی شدن تراکتور خواهد شد.برای ما قوی شدن تراکتور مهم است و خوشحال می شویم که ستاره های لیگ به تراکتور بیایند.من واقعا ناراحت نمی شوم که نکونام به تراکتور بیاید.»
کیانی در پاسخ به این سوال که آیا امسال تراکتور قهرمان لیگ خواهد شد می گوید:«ما بازیکنان خوبی داریم و در دو سال گذشته هم می توانستیم به قهرمانی برسیم.امیدوارم امسال به قهرمانی برسیم تا دل هواداران تراکتور هم شاد شود.ما بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و می توانیم به قهرمانی برسیم.»




تاریخ : سه شنبه 92/3/28 | 11:45 صبح | نویسنده : رضا

-----------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------





بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 271194

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools