سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/1/29 | 7:28 عصر | نویسنده : رضا

تمرینات امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که کادر پزشکی و مربی تیم ملی در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کردند.


 

به گزارش فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:15 امروز پس از 3 روز استراحت در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس بیشتر به کارهای هوازی پرداختند.

* فیلم بازی‌های سپاهان توسط مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به کادر فنی داده شد.

* مهرزاد معدنچی مستقیم از فرودگاه به تمرین امروز پرسپولیس آمد.

* مهدی مهدوی‌کیا به دلیل سفر به مشهد در تمرین امروز حضور نداشت، وی قرار است از روز آینده در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

* مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی و همچنین دکتر شهاب و خانلری به همراه چشمه‌سری پزشک پرسپولیس در تمرین امروز حضور یافتند. کادر پزشکی تیم ملی برای بررسی وضعیت محرومان ملی‌پوش پرسپولیس و مخصوصا علی کریمی در تمرین امروز حضور داشت.

مارکار آقاجانیان نیز که در تمرین امروز از روی نیمکت در کنار گل‌محمدی و دستیارانش تمرین را نظاره‌گر بود، با سرمربی قرمزپوشان و کریم باقری جلسه‌ کوچکی برگزار کرد. آقاجانیان و باقری به زبان ترکی با هم صحبت کردند.

* خانلری پزشک تیم ملی در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین شرایط اشکان دژاگه گفت: عملی که روی پای این بازیکن انجام شده، سنگین بود و در چند روز آینده آخرین وضعیت او را جویا خواهیم شد.

* کریمی، حسینی و ماهینی اختصاصی به دلیل مصدومیت دور زمین دویدند. مجتبی حسینی در آخرین تمرین پرسپولیس از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است. گل‌محمدی نیز همراه این 3 بازیکن دقایقی دور زمین دوید و با آنها درباره آخرین وضعیت‌شان به گفت‌وگو پرداخت.

* پولادی، مهدوی‌کیا و نوروزی در تمرین امروز غایب بودند.

* یک دروازه‌بان کم‌ سن و سال اما چاق نیز در تمرین امروز حضور داشت.

* نورمحمدی در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* رضا حقیقی در رختکن حاضر بود و به تمرین پرداخت.

* در حاشیه تمرین امروز ترابیان و بزیک هم دقایقی پا به توپ شدند.

* لیدرهای پرسپولیس نیز در کنار حدود 30 هوادار با روشن کردن فشفشه‌های قرمز خود را برای فینال جام حذفی آماده کردند.

* بعد از 25 دقیقه کریمی، ماهینی و حسینی به رختکن رفتند و سپس سریعا مارکار آقاجانیان و کادر پزشکی تیم ملی نیز برای وضعیت این 3 بازیکن به رختکن رفتند و با آنها جلسه‌ای برگزار کردند.

* بگوویچ با تاخیر در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* پرسپولیسی‌ها پس از کارهای هوازی به فوتبال دروازه‌ کوچک و سپس دویدن‌های سرعتی زیر نظر حسینی پرداختند. امروز علی‌رغم حضور چیذری در تمرین اما بیشتر کارهای بدنی زیر نظر حسینی برگزار شد.

* در هنگام فوتبال شوت کریم باقری با برخورد به اسماعیل‌زاده دقایقی او را نقش بر زمین کرد.

* صحبت‌های باقری با انصاری‌فرد که در طول تمرین دقایق زیادی طول کشید در تمرین امروز جالب توجه بود.

* مربی و کادر پزشکی بعد از 45 دقیقه تمرین پرسپولیس را ترک کردند.

* پرسپولیسی‌ها در پایان در قالب دو تیم به فوتبال دست‌گرمی پرداختند که در این بازی شوت‌های ویران‌کننده باقری همه را شوکه کرده بود.

 




تاریخ : دوشنبه 92/1/26 | 2:45 عصر | نویسنده : رضا

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مردم بوشهر با اهدای پیراهن شماره 13 پرسپولیس مرا غافلگیر کردند.


 

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حسین ماهینی که صبح روز شنبه عازم بوشهر شده بود، روز گذشته به اتفاق پدر و مادرش راهی روستاهای زلزله‌زده بوشهر شد و با مردم مصیبت دیده روستاهای کاکی و شنبه ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت، دیدار و گفت‌وگو کرد.

مردم زلزله‌زده روستای شنبه و هواداران پرسپولیس در اقدامی جالب، پیراهن شماره 13 را به بازیکن بوشهری پرسپولیس اهدا کردند تا مراتب تشکر و قدردانی خود را از حضور این بازیکن در مناطق زلزله‌زده اعلام کرده باشند.

ماهینی درباره حضورش در مناطق زلزله‌زده گفت: وظیفه خود می‌دانستم به دیدار همشهری‌هایم رفته و با آنها ابراز همدردی کنم. لطف خدا شامل حالم شده و امیدوارم بتوانم در کمک به همشهری‌های زلزله‌زده اقداماتی انجام دهم. سعی کردم ساعاتی در کنار آنها باشم و از نظر روحی در این مقطع به آنها کمک کنم اما این مردم روستای شنبه بودند که به رغم عزادار بودن، وضعیت تلخی که برایشان به وجود آمده با اهدا پیراهن شماره 13 پرسپولیس، من و خانوده‌ام را غافلگیر کردند.

ماهینی تصریح کرد: کمک‌های اولیه تا حدود زیادی به این مناطق ارسال شده و مردم در چادرها اسکان یافته‌اند. زلزله بیش از 70 درصد منازل مردم را تخریب و ویران کرده و این عزیزان نیاز به همکاری ویژه مسئولان و نهادهای مختلف دارند تا سرپناهی مطمئن و ایمن داشته باشند.

ماهینی درباره برنامه‌های خود برای یاری رساندن به هموطنان زلزله‌زده اظهار داشت: با یکسری از دوستانم در بوشهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدوارم طی دو، سه روز آینده بتوانیم با یکسری از کمک‌های لازمه بار دیگر به مناطق زلزله‌زده برگردیم. همچنین در نظر دارم با بازیکنان تمامی تیم‌های لیگ برتری ارتباط برقرار کرده و کمک‌های نقدی آنها را جمع‌آوری کنم تا به نمایندگی از بازیکنان لیگ برتر بتوانیم اقداماتی مهم برای کمک به مردم در بازسازی منازلشان انجام دهیم و اطمینان دارم که بازیکنان لیگ برتری کمک‌های قابل توجهی را در اختیارم قرار خواهند داد. به همین منظور ابتدا با بازیکنان پرسپولیس صحبت کردم و در شروع دور جدید تمرینات، کمک‌های نقدی آنها را جمع‌آوری خواهم کرد و با بازیکنان تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، استقلال، تراکتورسازی و اغلب تیم‌های لیگ برتری صحبت خواهم کرد تا یکی از بازیکنان بزرگتر این تیم‌ها کمک‌های نقدی فوتبالیست‌ها را در اختیارم قرار دهند. به همین منظور با برخی از بازیکنان لیگ برتری تماس‌هایی برقرار کرده‌ام و قرار است آنها در این رابطه اقدام کنند.

ماهینی درباره وضعیت آسیبب دیدگی‌اش یادآور شد: در بوشهر تمرینات آب درمانی را آغاز کردم و روز سه‌شنبه به تهران باز‌گشته و تمرینات درمانی را به طور مستمر انجام خواهم داد و امیدوارم که بتوانم از 10 روز دیگر تمرینات جدی را از سر گرفته و برای دیدار با ملوان و سپاهان آماده شوم.

 




تاریخ : دوشنبه 92/1/26 | 2:44 عصر | نویسنده : رضا

2 کلاهبردار که دنبال اخاذی از مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی بودند شناسایی شدند.


 

  پس از خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال، 2 فرد ناشناس بارها با تماس تلفنی به این بازیکن و علی کریمی، خود را نمایندگان سازمان لیگ برتر معرفی کردند.

آنها به این 2 بازیکن اعلام کرده بودند که قصد دارند در مراسمی از این آنها توسط سازمان لیگ تقدیر و تشکر شود.

به گزارش فارس، این موضوع از سوی مهدوی‌کیا و کریمی مشکوک به نظر می‌رسید، به همین دلیل آنها این مسئله را با مسئولان باشگاه پرسپولیس در میان گذاشتندکه پس از رایزنی با عوامل اجرایی تیم فوتبال پرسپولیس و مذاکراتی که با مسئولان سازمان لیگ شد، مشخص گردید این 2 فرد به هیچ عنوان در سازمان لیگ سمتی ندارند و به دنبال کلاهبرداری هستند.

از همین‌رو مکاتبات لازم و شماره تلفن این افراد در اختیار حراست وزارت ورزش گذاشته شد،. مسئولان حراست نیز اعلام کرده‌اند که این 2 نفر شناسایی شده‌اند و قرار است به زودی توسط مسئولان ذیربط نسبت به تخلفات آنها رسیدگی شود.

*خبر دیگر از پرسپولیس اینکه، امروز مسئولان این تیم مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) میدان رازی برگزار کردند که در این مراسم امیر قلعه‌نویی، علی پروین، مسئولان باشگاه پرسپولیس و تعدادی از بازیکنان این تیم حضور داشتند.

 





تاریخ : شنبه 92/1/17 | 6:25 عصر | نویسنده : رضا

هواداران دو تیم داماش و پرسپولیس علیه یکدیگر فحاشی کردند.


 

به گزارش فارس، هواداران دو تیم داماش و پرسپولیس در جریان نیمه اول بارها علیه یکدیگر فحاشی کردند و الفاظ رکیکی را به کار بردند.

* پیش از آغاز مسابقه کادر فنی داماش به مهدی مهدوی‌کیا بابت درگذشت مادرش تسلیت گفتند.

* بازیکنان دو تیم نیز قبل از شروع بازی به مهدوی‌کیا تسلیت گفتند و همچنین یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه قبل از شروع بازی خوانده شد.

* حسن رودباریان، محمدرضا مهدوی و حاجی‌زاده از بازیکنان داماش به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با گل‌محمدی خوش و بش کردند.

* دو تیم با عکس سیروس قایقران و پسرش راستین اسطوره فوتبال گیلان به میدان آمدند.

* سید جلال حسینی عکس سیروس قایقران را در دست داشت و قبل از آنکه آن را بر زمین بگذارد بوسه‌ای بر آن زد.

* هواداران داماش که قبل از شروع بازی سید جلال حسینی را تشویق می‌کردند، در نیمه اول علیه او شعار می‌دادند.

* ‌شماری از مسئولان استان گیلان در ورزشگاه حضور دارند.

* گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به تصمیمات داور در چند صحنه اعتراض کرد که با تذکر داور چهارم روبه‌رو شد.

* مهدی تاج رئیس سازمان لیگ به ورزشگاه آمد.

* مسئولان داماش از هواداران می‌خواستند از دادن شعارهای زشت و زننده خودداری کنند.

نیمه اول مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

 




تاریخ : شنبه 92/1/17 | 5:59 عصر | نویسنده : رضا

تعداد پنج هزار نفر با تکمیل شدن ظرفیت ورزشگاه شهید عضدی رشت در بازی داماش و پرسپولیس، پشت درهای ورزشگاه ماندند.


 

به گزارش فارس ازدحام شدید هواداران تیم فوتبال داماش در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه شهید عضدی رشت ایجاد شده است.

-ظرفیت ورزشگاه شهید عضدی رشت دو ساعت مانده به آغاز بازی تیم‌های فوتبال داماش و پرسپولیس تکمیل شد و بیش از پنج هزار نفر پشت درهای بسته ورزشگاه ماندند.

-حدود یک‌هزار نفر از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پشت نیمکت ذخیره‌ها در ورزشگاه عضدی رشت حضور دارند و این دیدار را تماشا می‌کنند.

-گل‌های تیم فوتبال داماش در لیگ برتر از اسکوبورد ورزشگاه عضدی رشت پخش شد و با تشویق هواداران تیم داماش همراه بود.

-هواداران داماش به شدت تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کنند و در چند نوبت موج مکزیکی به راه انداختند.

-هواداران تیم فوتبال داماش در چند نوبت با تشویق افشین ناظمی حمایت خود را از سرمربی بومی این تیم اعلام کردند.

-داور بازی همراه با کمک داوران و ناظر بازی از زمین ورزشگاه عضدی رشت بازدید کرد و نکته جالب توجه تشویق سعید مظفری‌زاده از طرف هواداران پرسپولیس بود.

-سعید راد بازیگر سینما و فردین معصومی کشتی‌گیر سنگین‌وزن کشورمان در جایگاه ویژه حضور دارند.

-حسن رودباریان دروازه‌بان داماش نخستین بازیکنی بود که برای گرم کردن خود وارد زمین مسابقه شد و هواداران تیم فوتبال داماش به شدت وی را تشویق کردند.

-بازیکنان داماش در بدو ورود به زمین بازی مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند و این امر جلوه ویژه‌ای به ورزشگاه شهید عضدی رشت داد.

-هنگامی که علی کریمی وارد ورزشگاه شد تمام تماشاگران حتی هواداران تیم فوتبال داماش به تشویق وی پرداختند و به وی لقب علی بچه رشتی دادند.

 






بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 271043

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools