سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 92/7/30 | 3:7 عصر | نویسنده : رضا

برنامه پر بیننده «90» در حالی دیشب روی آنتن رفت که با حضور نقش اول یک سریال طنز و همچنین پرداختن به اتفاقات غیرورزشی که طی هفته‌ گذشته در فوتبال رخ داد، تلخ و شیرین جالبی برای مخاطبانش رقم زد.


 

ابتدا بازی تیم ملی بزرگسالان با تایلند و سپس دیدار اول تیم ملی نوجوانان در جام جهانی امارات مقابل آرژانتین پخش شد و محمدمهدی غفاری، مربی این تیم روی خط آمد و درباره تساوی ارزشمند مقابل آرژانتین و همچنین بازی بعدی ملی‌پوشان نوجوان، گفت: آرژانتین را آنالیز کرده بودیم و در تمرین‌ها روی نقاط ضعف و قوت‌شان کار کردیم. تمام بازیکنان نیز تمام توان خود را گذاشتند و در این گرما خوب دویدند، به هر حال آرژانتین هم سه بار مقام سومی و یک بار مقام چهارمی این مسابقات را کسب کرده است. در رنکینگ فیفا نیز در رده چهارم قرار دارد، اما ما چهلم هستیم. با این وجود بازیکنان ایران سه سال شبانه روز زحمت کشیدند تا در امارات بازی‌های خوبی را انجام دهند. ما فردا (سه شنبه) با کانادا بازی داریم و بازی‌های این تیم را هم آنالیز ‌کرده‌ایم.

در ادامه برنامه فیلمی که از طرف باشگاه پرسپولیس به «90» ارسال شده بود به نمایش در آمد که در آن نشان می‌داد که عکاس باشگاه راه‌آهن در گذشته سرباز رییسی کیا بوده است! موضوعی که مشخص نیست در این کلاف سردرگم ناپاکی‌ها برای چه از جانب علی دایی مطرح شده است.

همچنین در جریان بررسی بازی تراکتورسازی با داماش فیلم اعتراض علی دایی به داور چهارم پخش شد که در آن دیالوگ‌های ردوبدل شده با لب‌خوانی برای مخاطبان بازگو شد.

همچنین با وجود این که به نظر می‌رسید همچون هفته‌های گذشته علی دایی برای توضیح اتفاقات رخ داده روی خط بیاید و مخاطبان جنجال دوباره‌ای از او را شاهد باشند، این اتفاق در برنامه دیشب نیفتاد و عوامل این برنامه یا خود دایی تنها به مصاحبه تولیدی این مربی بسنده کردند.

* مهمان ویژه برنامه:

پژمان جمشیدی، بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و تیم ملی که این روزها از طریق سریال طنز "پژمان مهمان خانه مردم است" دیشب برای دومین بار نیز در قاب تلویزیون ظاهر شد و این بار در برنامه «90» مهمان عادل فردوسی‌پور بود. پژمان جمشیدی ابتدا درباره مخاطبان پر تعداد سریال "پژمان"، اظهار کرد: این همه اقبال از جانب بینندگان برای خودم هم غیر قابل باور است. این نشان می‌دهد که اگر کار خوبی ساخته شود، مردم می‌بینند مثل برنامه شما و یکسری سریال‌های دیگر.

وی همچنین از حضورش در یک تله فیلم خبر داد و افزود: دومین فیلمم را باز هم با نویسندگی قاسم خانی در یک تله فیلم بازی خواهم کرد که برای رسانه‌های تصویری در حال تولید است. من همچنین در حال حاضر سرمربیگری تیم پاراگ در لیگ آسیا ویژن را بر عهده دارم و ما در رده نهم جدول هستیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که خودش را ورزشکار می‌داند یا هنرمند؟ مطرح کرد: تا زمانی که زنده‌ هستم خودم را فوتبالیست و ورزشکار می‌دانم. فوتبال برای من یک عشق است.

پژمان جمشیدی که در برنامه زنده «90» هم از شیرینی و لحن طنز گونه صحبت‌هایش نکاسته بود، درباره یک گل ملی که سوژه سریال "پژمان" شده، گفت: یک گل ملی برای مدافع چیز کمی نیست و دنی آلوس، مدافع برزیل هم هیچ گل ملی ندارد. شما ببینید خسرو حیدری هم گل ملی به ثمر نرسانده است (با خنده).

وی درباره آشنایی‌اش با فردوسی‌پور نیز، ‌توضیح داد : من عادل را قبل از این که مجری شود به واسطه برادرم که در دانشگاه شریف با هم مهندسی صنایع می‌خواندند می‌شناختم، ‌اما او هیچ وقت به واسطه این دوستی بیش از حد به من لطف نکرد.

نقش اول سریال "پژمان" که در این فیلم چندان از سطح سواد بالایی هم برخوردار نیست، درباره تحصیلاتش، تصریح کرد: من بیشتر دوران دانشجوی‌ام را مرخصی گرفتم و نتوانستم مدرکم را دریافت کند. 90 واحد را در 9 سال پاس کردم، اما بعد که مدرکم را ندادند، گفتم ای کاش حداقل خدمتم را می‌خریدم و زود از پرسپولیس جدا نمی شدم به خاطر همین سرنوشتم عوض شد.

وی همچنین در مورد دوران بازیگری‌اش، گفت: بدشانسی من هم دوره بودن با مهدی مهدوی کیا است. اما افتخارم این است که هم نسل بازیکنان آن دوره هستم. خودم را آدم فوتبالی نمی‌دانم و نمی‌توانم خودم را در حد مهدوی کیا نشان دهم، ولی به چیزهایی که دوست داشتم رسیدم. درسم هم بد نبود، اما وقت زیادی برای فوتبال صرف می‌کردم. درس‌های حفظی را خوب بودم، حتی ریاضی را حفظ می‌کردم و تمام قضایای هندسه را حفظ بودم و اگر یک عدد را عوض می‌کردند بدبخت می‌شدم!

پژمان جمشیدی همچنین در ادامه این گفت و گو در پاسخ به این پرسش که آیا لابی در فوتبال تاثیرگذار است یا هنر؟ پاسخ داد: لابی در همه جا تاثیر دارد، البته بخشی از آن روابط است. روابط من هم خوب است. مثلا اگر دوستی‌ام با برادران قاسم خانی نبود، هیچ وقت نقش "پژمان" را بازی نمی‌کردم.

جمشیدی درباره شعاری هم که در سریال "پژمان" از جانب هواداران به او داده می‌شود ، گفت: "جمشیدی یوزپلنگ" ساخته ذهن قاسم خانی بود.

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی همچنین در مورد چگونگی حضورش در سریال "پژمان" ، توضیح داد‌: ایده‌اش را داشتم و برای فراموشی اسطوره‌ها فکر می‌کردم و دغدغه‌ داشتم با قاسم خانی صحبتی انجام دادم و او بعد از سه، چهار سال تماس گرفت و گفت تلویزیون دوست دارد این فیلم را بسازیم و گفت اگر قرار باشد سریال موفق شود باید یک فوتبالیست آن را بازی کند. پیشنهاد نقش پژمان را به من داد و من این ریسک را قبول کردم. هر چند می دانستم که در این فیلم قرار است با من شوخی شود، اما از ابتدای فیلمبرداری تا الان یک لحظه‌ هم از کارم پشیمان نشدم. نقد‌هایی هم که به سریال می‌شد بسیار کمتر از حد انتظارم بود. این نشان می‌دهد که جامعه این شکل از طنزها را پذیرفته است. به هر حال به هر کار هنری نقد می‌کنند من همه این نقدها را با کمال میل خوانده‌ام و الان هم می گویم ما فقط درباره "پژمان جمشیدی" شوخی ‌کرده‌ایم نه فوتبالیست‌های دیگر و گل فوتبالیست‌ها. ما بازیکنان همیشه در خلوت خودمان بازیکنان بعد از خودمان را قبول نداریم. این طبیعی است. زمانی هم که خودم بازی می‌کردم از من انتقاد می‌شد، اما ناراحت نمی شدم. این موضوع در سریال پژمان هم دیده می‌شود.

در ادامه برنامه فردوسی‌پور خطاب به مهمانش گفت که جمشیدی بازیگر بهتر از جمشیدی فوتبالیست است که این موضوع باعث ناراحتی جمشیدی شد. وی معتقد بود همیشه یک ورزشکار است نه هنرمند.

پژمان همچنین از قدردانی اهالی هنر از او خبر داد و گفت: پرویز پرستویی، تهمینه میلانی، ابوالحسن داودی و حسن فتحی با من تماس گرفته و از بازیگری‌ام تعریف کردند. حتی علی پروین هم با موبایل شخصی‌اش به من زنگ زد و گفت "باریکلا به غیرتت!" من سال‌ها شاگرد پروین بودم، اما تا به حال به من زنگ نزده بود.

پژمان جمشیدی در پایان این گفت و گو در پاسخ به این پرسش که در آینده می‌خواهد در دنیای فوتبال فعالیت کند یا بازیگری؟ پاسخ جالبی داد و گفت: نمی‌دانم مسیر زندگی ام کدام طرفی است. من تنها 37 ساله دنیا هستم که نمی‌دانم چه آینده‌ای دارم.

زینی زاده ، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه برنامه روی خط آمد و اعتراض به نحوه قضاوت داور در بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان را مطرح کرد. او همچنین قرار دادن توپ پریرا در زیر پیراهنش را حرکتی غیر اخلاقی و دور از فرهنگ ایرانی دانست ، اما هنگامی که تصاویر مربوط به این حرکت از سوی بازیکنانی مثل مسی، کاکا، اولیویر ژیرو و نکونام پخش شد، زینی زاده در پاسخ به آن گفت : فکر کنم حالا باید برای بچه پریرا تولد هم بگیریم. مبارک‌شان باشد. ما هم هدیه‌ برایشان می‌فرستیم!

او همچنین با وجود پخش شادی گل نکونام به این سبک آن را غیر ایرانی دانست و گفت: این اتفاق در ایران رخ نداده و لبنانی‌ها آن را انجام داده‌اند.

زینی زاده در حالی این صحبت را مطرح کرد که نکونام در بازی تیم ملی ایران با لبنان توپ را زیر پیراهنش قرار داد و این عکس العمل زینی زاده باعث تعجب فردوسی‌پور هم شد.

حسین فرکی نیز روی خط آمد و درباره حرکت پریرا و داوری بازی تیمش با تراکتورسازی توضیحاتی را به صورت تلفنی ارائه داد.

گزارشی از محمد رزمجوی ، خبرنگار فراموش شده ورزشی که در مجله "دنیای ورزش" قلم زده در ادامه برای مخاطبان به نمایش در آمد. رزمجوی می‌گفت به خاطر رفتاری با محمد دادگان کردند از ورزش کناره‌گیری کرده، این در حالی است که او سابقه چندین سال بازی در تیم پرسپولیس و خبرنگاری را دارد.

موضوع کسر یک امتیاز از پرسپولیس آخرین سوژه داغ برنامه‌ دیشب «90» در ابتدا یک کارشناس حقوقی کسر امتیاز از باشگاه‌ها به دلیل تخلف تماشاگرانشان را مخالف با اساسنامه انضباطی فیفا دانست .

همچنین محمد رویانیان که مهمان تلفنی برنامه بود،‌در این باره عنوان کرد: ما با تمام وجود به داورانمان ایمان داریم. باشگاه پرسپولیس در یک مورد از داور شکایت کرده و مستنداتش را هم ارائه کرده است، ولی خواهش می‌کنیم هر اتفاق دیگری که می‌افتد را به ناپاکی داوران وصل نکنند. درود بر شرف همه داوران کشور تا زمانی که چیزی اثبات نشود اصل بر سلامت داوران است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره کسر یک امتیاز هم اعتراض تندی کرد و افزود: تصمیم بسیار قاطعی برای کسر یک امتیاز می گیریم. چطور می‌شود در ارتباط با یک موضوع چند جریمه را مثل بمباران روی سر پرسپولیس می‌ریزند ، ‌این جریان مثل رگبار است تا مطمئن شوند هیچ صدایی از طرف مقابل نمی‌آید . به یکباره هجمه زیادی به علی دایی وارد شد. چرا محرومیت دایی که مربوط به 48 ساعت قبل است و همچنین جریمه سرمربی‌مان و کسر یک امتیاز از تیم را با هم و به صورت رگبار به باشگاه پرسپولیس با این همه طرفدار تحمیل می‌کنند؟ جریانی درست تا یک امتیاز از ما بگیرند، نمی‌دانم چرا هر وقت با داماش بازی می‌کنیم یا از ما کسر امتیاز می‌شود یا بین‌المللی می‌شویم. ای کاش قبل از صدور این حکم ما را می‌خواستند با من یا معاون حقوقی‌ام صحبت می‌کردند . من معتقدم داور بازی داماش و پرسپولیس باید محروم می‌شد، چون وظیفه‌اش را انجام نداد. کمیته‌ انضباطی هم این حکم را به خاطر ایجاد تعادل صادر کرد.

مخاطبان در بخش پایانی برنامه گزارشی از بازی‌های لیگ دسته یک و ماجرای واگذاری تیم فوتسال صبای قم به ماهان تندیس را نظاره کردند.

سوال پیامکی:

آیا با برگزاری برخی بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها موافقید؟

1- بله: 80 درصد

2- خیر: 20 درصد

 





تاریخ : دوشنبه 92/7/29 | 3:43 عصر | نویسنده : رضا
«پژمان جمشیدی» امشب مهمان برنامه نود می شود

ارتش سرخ دات کام :

«پژمان جمشیدی» بازیکن سابق تیم پرسپولیس و بازیگر فعلی سریال «پژمان» امشب مهمان برنامه نود می شود.

«پژمان جمشیدی» در گفت وگویی گفت: آقای عادل فردوسی پور از من دعوت کرده تا امشب مهمان برنامه 90 باشم.

وی در پاسخ به این سوال که موضوع برنامه امشب چیست؟ اظهارداشت: من در این باره سوالی نکردم و فقط به دعوتی از من انجام شد، پاسخ مثبت دادم.

جمشیدی همچنین درباره بازتاب حضورش در سریال پژمان از سوی جامعه فوتبالی نیز تصریح کرد: خوشبختانه تا به حال همه واکنش ها مثبت بوده و همه از حضورم استقبال کرده اند که من از همه این دوستان تشکر می کنم.



علی کریمی در پیامی برای تیم ملی نوجوانان که امشب باید مقابل آرژانتین بازی کنند آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کریمی در پیامی خطاب به ملی پوشان نوجوان ایران گفت:«می‌دانم که در شلوغی تیترهای این روزها جایتان خالی است اما ما یک دنیا امید به ساق‌های کوچکتان بسته‌ایم. به امید درخشش تیم ملی نوجوانان‌مان در بازی امروز و دیدارهای آینده‌شان.»
ملی پوشان نوجوان ایران امشب در نخستین بازی خودشان در رقابت های جام جهانی به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهند رفت.این بازی ساعت 19.30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

 




همگروهی ایران و آمریکا در جام جهانی منتفی شد/سیدبندی جام جهانی مشخص شد

ارتش سرخ دات کام :

با اعلام تازه ترین رده بندی فیفا و سید بندی جام جهانی 2014 نام دو تیم ایران و آمریکا در گلدان شماره 2 قرعه کشی قرار گرفت و بدین ترتیب احتمال همگروهی شاگردان کارلوس کی روش و یورگن کلینزمن در جام جهانی و دیدار دو تیم در مرحله گروهی منتفی شد.

پیش از این گفته شده بود کی روش و کلینزمن بر سر بازی تدارکاتی دو تیم در صورت همگروه نشدن در جام جهانی به توافق رسیدند اکنون احتمال دیدار تدارکاتی این 2 تیم بسیار قوت گرفته است. دیداری که به احتمال زیاد در اردیبهشت سال 93 و با سفر تیم ایران به آمریکا برگزار خواهد شد.

سیدبندی فیفا به شرح زیر است:

گلدان یک: برزیل، آرژانتین، اسپانیا، آلمان، کلمبیا، بلژیک و سوئیس (اروگوئه در صورت صعود و در صورت عدم صعود، تیم هلند جایگزین این تیم خواهد شد)

 رسانه های مختلف جهان از جمله روزنامه ایندیپندنت با اعتقاد بر اینکه سیدبندی جام جهانی 2014 نیز بر مبنای الگوی سال 2010 انجام خواهد شد، گلدان های بعدی جام جهانی را براساس مناطق بدین ترتیب دسته بندی کرده است:

گلدان 2: برنده دیدار مکزیک - نیوزلند، اردن (در صورتی که برنده دیدار مقابل اروگوئه باشد)، ایران، آمریکا، کاستاریکا، هندوراس، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا

گلدان 3: 5 تیم برتر آفریقا به همراه آخرین تیم راه یافته از پلی آف اروپا که ضعیف ترین برتری را کسب کند، شیلی و اکوادور

گلدان 4: هلند(در صورت راه نیافتن اروگوئه به جام جهانی این تیم به سید یک می رود)، ایتالیا، انگلستان، روسیه، بوسنی وهرزگوین و 3 تیم راه یافته از پلی آف اروپ



تاریخ : پنج شنبه 92/7/25 | 12:25 عصر | نویسنده : رضا
جدیدترین رنکینگ فیفا، ایران 49 جهان، دوم آسیا

ارتش سرخ دات کام :

فیفا جدیدترین رنکینگ برترین های دنیا را در ماه گذشته میلادی (12 سپتامبر تا 17 اکتبر، 21 شهریور تا 25 مهرماه 92) را اعلام کرد که در این گزینش ایران با یک پله سقوط نسبت به ماه قبل و با 613 امتیاز رتبه 49 جهان را کسب کرد.

در این فهرست تیم تحت امر کارلوس کی روش که سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی تایلند را 2 بر یک شکست داد، در میان تیم های آسیایی با 613 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

همچنین در رده بندی بهترین تیم های دنیا اسپانیا، آلمان و آرژانتین به ترتیب با 1513، 1311 و 1266 امتیاز اول تا سوم هستند.




بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 271201

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools