سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 92/7/23 | 2:43 عصر | نویسنده : رضا
علی کریمی اهل مصاحبه و حرف زدن نیست ولی تنها کافی است که جادوگر سوژه ای برای صحبت کردن داشته باشد و آن وقت است که از خجالت بعضی ها درآید. آنهایی که گفته بودند کریمی در لیست پرسپولیس در دیدار با آ ث میلان جایی ندارد، قطعا منتظر صحبت های او بودند.

چطور می شود که علی کریمی در تیم ستاره های پرسپولیس جایی نداشته باشد؟

- شما هم عجب سوال هایی می پرسید. ما که ستاره نیستیم! اینها رو از ستاره ها بپرسین. از اون هایی که لیست اعلام می کنندو میدن دست آدم هاشون.

اما از دید مردم و هواداران پرسپولیس علی کریمی ستاره سرخ ها است.

- این مسائل را به مردم ربط ندهید. بحث مردم با بحث سلیقه بعضی ها فرق داره. مردم همیشه به من لطف دارند و به همین دلیل دیگه نظر کسی برایم مهم نیست که بعضی ها در مورد علی کریمی چی می گن و چیکار می کنن.

این رفتار طبیعی نیست.

- به هر حال بعضی ها کلی هزینه کردن که این اتفاق بیفته. بعضی ها خودشون رو کشتن که ما نباشیم. حالا هم خیالشون راحت ... ما نیستیم.

یعنی خودت نمی خواهی باشی؟

- من تکلیفم روشن است. همه می دونن که من پرسپولیس رو چطور دوست دارم.

حضور تو مقابل ستاره هیا میلان می توانست برای هواداران پرسپولیس جالب و خاطره انگیز باشد.

- این از لطف مردمه ولی به نظر من بهتر بود که پرسپولیس چهارتا بازیکن رو معرفی می کرد که یه کم بدون و توی زمین راه برن. هر چند بازی دوستانه است ولی باید پرسپولیس توی این بازی شرایط خوبی داشته باشه. دعوت کردن اینجور تیم ها یکسری هزینه داره. جدا از بحث 300، 400 هزار یورویی که می گیرند کلی هم صرف پول هتل و بلیت هواپیما می شه. ای کاش پرسپولیس توی شرایطی این کار رو انجام می داد که حداقل بدهی نداشت و وضعیت مالی باشگاه قابل دفاع بود.

بعضی از نزدیکان باشگاه گفته اند چون تو هنوز بازی می کنی به این تیم دعوت نشدی!

- ای بابا ... بی خیال ... همین ها چند ماخه پیش می گفتن علی کریمی خداحافظی کرده! حتما یادتون هست که؟ اون موقع به نفع شون بود که بگن علی کریمی خداحافظی کرده ولی حالا داستان فرق کرده و بهتره بگن چون علی کریمی بازی می کنه، نباید توی این تیم باشه ...

اما در مقابل این اتفاق، دعوت باشگاه الاهلی امارات از تو برای دیدار با آ ث میلان خاطره انگیز بود.

- به هر حال احمدشاه و مدیران باشگاه الاهلی امارات آنقدر نسبت به من لطف داشتن که از من برای جشن تاریخ باشگاهشان و بازی با آ ث میلان دعوت کردن. من هیچ وقت محبت اون ها رو فراموش نمی کنم.

پوشیدن پیراهن شماره 88، رد کردن توپ از بین پاهای سیدروف، دریبل دوطرفه گتوزو و یک مشت دریبل که تو وسط میدان زدی از اتفاق های جالب آن بازی بود.

- یادش بخیر ... با اینکه آن بازی توی ایران نبود ولی مردم به شدت پیگیر بودن و این برام یه دنیا ارزش داشت. به هر حال توی امارت و مدیران باشگاه الاهلی برام سنگ تموم گذاشتن و جدا از اسکورت، ماشین، همراه، هتل، هواپیما و ... در ورزشگاه هم کلی منو تحویل گرفتن.

وضعیت آسیب دیدگی ات چطور است؟

- خدا را شکر وضعیتم خوب است و ان شاء الله از چهارشنبه همراه تراکتورسازی هستم.

همه می دانند دل علی کریمی هنوز همراه تیم ملی است.

- من با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارم و طبق تعهدی که دارم با دل و جون کارم رو دنبال می کنم. شما شک نکن. بازیکن خوب به تیم ملی دعوت می شه و اگه من کار خودم را توی تراکتور به خوبی انجام بدم، به تیم ملی هم دعوت می شم ... به هر حال هیچ کسی از جام جهانی بدش نمی یاد!

*****************************

برای بازی با ستاره های میلان

قلم قرمز روی نام علی کریمی

سایت های خبری و منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که قرار نیست از علی کریمی برای حضور در دیدار تشریفاتی تیم های پرسپولیس – آ ث میلان دعوت شود. در حالی که پرسپولیسی ها امیدوار هستند ستارگان بزرگ و مطرح میلان تا آبان ماه در تهران مقابل پرسپولیسی ها قرار بگیرند، هنوز حتی در مورد انتخاب بازیکنان، کادر فنی، سرپرست و نفرات برگزیده پرسپولیس تصمیم گیری خاصی انجام نشده است.

یک روزنامه نزدیک به پرسپولیس که در باشگاه نیز نیروهایی دارد در مورد این موضوع به افشاگری های عجیبی می پردازد و حتی این پیش بینی را می کند که کریمی بخواهد در این خصوص اظهارنظر کند!

به هر حال طبق خبرهای رسیده از باشگاه پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده پیشنهاد حضور در این بازی را رد کرده و حاضر نیست در این دیدار تشریفاتی برای سرخ ها به میدان برود. از سوی دیگر علی پروین هم با توجه به حواشی پرسپولیس و مسائلی که در مورد دعوت از بزرگانی مثل عابدزاده و علی کریمی صورت گرفته، حاضر نیست تا به این راحتی ها روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

البته این پایان ماجرا نیست چون علی دایی هم برای حضور در این دیدار هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و مشخص نیست که او به عنوان سرمربی یا مهاجم در این بازی حضور خواهد یافت یا نه؟! اگر دایی برای این بازی روی نیمکت بنشیند، حضور پروین در دیدار با آ ث میلان منتفی می شود.
-------------------------



تاریخ : جمعه 92/7/19 | 8:37 عصر | نویسنده : رضا
پاسخ کی روش به صعود شانسی تیم ملی ایران به جام جهانی 2014: برخی بیشتر قول می دهند و دستاورد کم تری دارند/ من سعی می کنم کم تر قول بدهم و بیشتر دستاورد داشته باشم

ارتش سرخ دات کام :

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: عده ای هستند که بیشتر قول می دهند و دستاورد کم تری دارند، اما من به این نتیجه رسیده ام که کم تر قول بدهم و بیشتر دستاورد داشته باشم.

کارلوس کی روش در ابتدای تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران در مورد شرایط اردو گفت: من از همه خبرنگاران تشکر می کنم و اینجا هستم که پاسخگوی همه سوالات باشم. همانطور که شما می دانید این اولین اردوی ما بعد از پیروزی مقابل کره جنوبی است و هدف ما برد مقابل تایلند است تا به جام ملت ها صعود کنیم. فرصت خوبی دست داد تا بازیکنان را دور هم جمع کنیم و چند بازیکن جدید به تیم ملی دعوت کنیم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.ما می خواهیم برای دیدار با تایلند آماده شویم و البته باید به دور تر هم نگاه کنیم چون برای جام جهانی هم باید آماده شویم.

وی در مورد نحوه انتخاب بازیکنان به تیم ملی و رویکرد خود که باعث ایجاد ذهنتی شده، افزود: معیارها همان معیارهایی است که در ابتدای حضورم در ایران در نظر گرفته بودم همکارانم تک تک بازی ها را مورد بررسی قرار می دهند و پس  از بررسی ها بازیکنان را دعوت می کنیم.

کی روش در خصوص دعوت 6 لژیونر به اردوی تیم ملی و اینکه چه برنامه ای برای این موضوع دارد که نفرات حاضر در لیگ بیشتر به اردو دعوت شوند، عنوان کرد: اگر این مطلب گفته شود که فقط بازیکنان از خارج از ایران بیایند از نظر ریاضی درست نیست چون من باید 28 بازیکن را دعوت کنم. وقتی می خواهم بازیکنی را دعوت کنم برایم فرقی نمی کند پیراهن باشگاهش چه رنگی است یا می خواهد پسر چه شخصیتی باشد مهمترین معیار این است که تاثیر مثبتی داشته باشد و از لحاظ فوتبالی به ما کمک کند او باید تعهد کامل داشته باشد و به ما کمک کند.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه با دعوت از جهار مهاجم لژیونر نشان داده لیگ ما در این مورد دچار ضعف است، ادامه داد: اینطور که شما می گوئید نیست چون ما مهاجمانی مثل انصاری فرد کریمی و شهباز زاده و کریمی از لیگ ایران دعوت شدند نمی توانم 10 مهاجم دعوت کنم و باید تعادل را رعایت کنم.

کارلوس کی روش در ابتدای تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه حضور تماشاگران چقدر در دیدار با تایلند موثر خواهد بود، گفت: نه تنها تماشاگران انگیزه زیادی می دهند بلکه مسئولیت زیادی بر دوش ما می گذارندو همه طرفداران توقع دارند ما بهترین عملکرد را داشته باشیم و افتخار آفرینی کنیم باید با شخصیت بالا از جام جهانی برگردیم.

خبرنگاری پرسید چمن کمپ تیم ملی چطور است، که کی روش پاسخ داد: شرایط ما از لحاظ اردویی خیلی خوب است به جز بیت آشور بقیه نفرات به ما اضافه شدند و او هم اضافه خواهد شد.

بازیکنان همگی سخت تمرین می کنند و سعی می کنند رقابت را در تیم ایجاد کنند همه در پست های مختلف می جنگند تا به جایگاه خود برسند اما مسئله مهم این است که جام جهانی یک رویداد مهم و چالش بر انگیز است که باید به آن توجه کنیم.

وی افزود: سطح جام جهانی از لحاظ فشار و ریتم بازی ها بسیار بالا است و باید بازیکنان را به آن سطح برسانیم. نکته کلیدی اینجا است که سطح تمرینات و آماده سازی ما به شکلی باشد که همه آماده شوند و حتی سطح بازی های دوستانه هم باید اینطور باشد. یک مباحث کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت داریم که بازی با تایلند بخش کوتاه مدت ما است.

سرمربی تیم ملی  تأکید کرد: ما فرصت خوبی داریم همانطور که مثل قبل از بازی با کره جنوبی دست به دست هم دادیم بازهم دوباره باید از تیم ملی حمایت کنیم تا یکبار دیگر همه را خوشحال کنیم تا باعث شادی همه مردم شود. پس از همه رسانه ها دعوت می کنم که از هواداران دعوت کنند تا از ما حماتی کنند و سه شنبه به تیم ملی کمک کنند.

وی در مورد دعوت بیت آشور گفت: او امشب به تهران می رسد. بازیکنی است که بیش از یکسال است او را بررسی کردیم و در چند ماه گذشته در لیست ما بود اما متاسفانه مصدوم شد و حالا این فرصت را داریم که او را دعوت کنیم.

کی روش در خصوص اینکه آیا تیم ملی شانسی به جام جهانی رفت، اظهارداشت:  (باخنده گفت) نمی خواهم نظر خاصی در این خصوص بگویم اما در فوتبال دو نوع افراد را داریم یک عده افراد هستند که قول های زیاد می دهند و دستاورد کمی دارند و افراد دیگری هستند که قول کمتری می دهند و دستاورد بیشتری دارند. این مسئله در قبل حال حاضر و آینده اتفاق می افتد اما به شخصه به این نتیجه رسیدم که کمتر قول دهم و دستاورد بیشتری داشته باشم.



تاریخ : پنج شنبه 92/7/18 | 7:34 عصر | نویسنده : رضا
بازگشت مهاجم محبوب پرسپولیسی ها به ترکیب سرخپوشان/ دوری از پرسپولیس سخت است

ارتش سرخ دات کام :

ایمون زاید که پس از هت تریک در دربی جایگاه ویژه ای در بین طرفداران پرسپولیس پیدا کرد در این فصل به تیم شلبورگ ایرلند پیوسته اما گفته می شود با توافق طرفین این بازیکن دور رگه اهل مالی احتمالا در نیم فصل به پرسپولیس خواهد پیوست.
 
در همین رابطه مسئولان پرسپولیس که برای بزرگذاشت 50 سالگی این باشگاه بازی تدارکاتی با میلان ایتالیا را در نظر گرفته اند از ایمون زاید دعوت کرده اند  در این بازی شرکت داشته باشد.
 
مهاجم ایرلندی سابق پرسپولیس در این باره گفت: «دوری از پرسپولیس سخت است. خیلی جالب است که در این مدت کوتاه که در خدمت این تیم بودم، کاملا به پرسپولیس وابسته شده ام.»
 
وی افزود: «این رابطه به نظرم دو طرفه است چون مدیران باشگاه و کادرفنی این تیم هم به یاد من هستند. آنها به من ایمیل زده اند و برای حضور در جشن 50 سالگی باشگاه دعوتم کرده اند. این خیلی خوشحال کننده است که می توانم در کنار کسانی که دوست شان دارم باشم. علی دایی را دوست دارم و فوتبال بین المللی تان را با او می شناسند.»
 
زاید در پایان تاکید کرد: «خوشحالم که او از بازی من راضی است و برایم ایمیل زده تا برای این تیم در نیم فصل دوم به میدان بروم. من اواخر اکتبر به ایران می آیم و امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بمانم.»



تاریخ : سه شنبه 92/7/16 | 8:40 عصر | نویسنده : رضا
دایی و رویانیان برای عقد قرارداد به اردبیل می روند

ارتش سرخ دات کام :

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران وسرمربی سرخپوشان برای عقد قرارداد با نونهال اردبیلی راهی این شهرستان خواهند شد.

امیرحسین حاجی زاده نونهال 9ساله اردبیلی است که تکنیک بالای وی در فوتبال باعث علاقه مندی بسیاری از باشگاه ها برای حذب او شده است.

چندی پیش خبری در سایت باشگاه پرسپولیس مبنی برعقد قرارداد 10 ساله این باشگاه تهرانی با حاجی زاده منتشر شد.

درهمین راستا علی دایی و محمد رویانیان روز پنحشنبه هفته جاری راهی اردبیل خواهند شد تا قرارداد باشگاه پرسپولیس با امیرحسین حاجی زاده را قطعی کنند.



تاریخ : سه شنبه 92/7/16 | 4:30 عصر | نویسنده : رضا

دعوت نشدن علی کریمی به تیم ملی واکنش مخفیانه این بازیکن را به همراه داشته اما جادوگر فعلا ترجیح می دهد سکوت کند تا ببیند در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 کریمی از جمله بازیکنانی بود که با وجود حضور نداشتن در تیم ملی بارها از کی روش حمایت کرد. اوج حمایت های شماره 8 به زمانی بازمی گردد که تیم ملی آماده رویارویی با کره جنوبی می شد. در آن مقطع کریمی می کوشید با حضور در تمرینات تیم ملی و بازی های رسمی کی روش را یاری رساند. 


سرمربی تیم ملی هم با عزت و احترام از کریمی یاد می کرد و در آن زمان که تیم ملی به شدت نیاز به حامی داشت کی روش بارها رفتار کریمی را مورد ستایش قرارمی داد. اما سوالی که اکنون ذهن کریمی را به خود مشغول کرده این است که چرا نباید در لیست مدعوین تیم ملی باشد؛ او که هیچ گاه اعلام نکرده بود دوست ندارد برای تیم ملی بازی کند. حتی کریمی پس از آنکه اعلام کرد دوست ندارد برای باشگاهش پرسپولیس به میدان برود این موضوع که وی می‌خواهد با دنیای فوتبال خداحافظی کند پس از پیوستنش به تراکتورسازی تبریز به طور کلی منتفی شد و همه فهمیدند که آن حرف هایی که جادوگر درباره خداحافظی با فوتبال می زد بیشتر از سر درگیری هایی بود که با علی دایی داشت و اساسا نمی خواست با این مربی در پرسپولیس رو به رو بشود. 

پس از آن کریمی درخشش محسوسی در تراکتورسازی تبریز داشت و پیش بینی می شد که در لیست جدید تیم ملی دیده بشود اما کارلوس کی روش از دعوت این بازیکن به تیم ملی خودداری کرده است. 

در عین حال هم پستی کریمی یعنی مجتبی جباری که وضعیتی به مراتب بدتر از این بازیکن داشته و تنها 4 هفته در لیگ بازی کرد در لیست نهایی کی روش قرارگرفت. حال علی کریمی نمی داند علت دعوت نشدندش به تیم ملی چیست و آیا کی روش تصور می کند که او قبل از شروع لیگ اعلام کرده که دیگر نمی خواهد برای تیم ملی بازی کند؟!به نظر می رسد در ماجرای خداحافظی مقطعی کریمی با فوتبال اطلاعات اشتباهی را به سرمربی تیم ملی داده اند شاید برخی به کی روش گفته اند که کریمی اعلام کرده دیگر نمی خواهد برای تیم ملی بازی کند در حالی که اساسا کریمی هیچ انگیزه ای برای خداحافظی با تیم ملی نداشته است. 

تعجب کریمی و اطرافیانش از ماجرای دعوت نشدن به تیم ملی وقتی بیشتر شده که آن ها می بینند در لیست کی روش بازیکنانی که قادر به همراهی تیم ملی در بازی با تایلند نیستند قرار دارند. موضوع وقتی برای کریمی پیچیده تر شده که مهرداد پولادی مصدوم را در لیست مدعوین دیده است. البته خسرو حیدری هم هست. 

بازیکنی که پس از بازی با اف سی سئول در لیست تیم ملی قرارگرفت اما پزشکان باشگاه استقلال به این بازیکن تاکید کرده اند که تحت هیچ شرایطی فوتبال بازی نکند چرا که سلامتش تهدید خواهد شد. 

حال باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. از گوشه و کنار شنیده می شود که کریمی باور داشت می توانست در این برهه به تیم ملی کمک کند چرا که از هفته آینده آماده بازی است. حالا او منتظر است تا اتفاقات ماه های آینده را مشاهده کند. اگر در اردوهای بعدی کریمی به تیم ملی دعوت نشود قطعا در این باره اظهاراتی انجام خواهد داد تا لااقل کی روش هم بداند که او هنوز دوست دارد برای تیم ملی ایران بازی کند و حتی به جام جهانی هم برود!





بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 271048

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools