سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 91/9/16 | 1:48 عصر | نویسنده : رضا

قهرمان افسانه ای تنیس ویمبلدون (Arthur Ashe) آرتور اشی به خاطر خون آلوده ای که درجریان یک عمل جراحی درسال 1983دریافت کرد به بیماری ایدز مبتلا شد ودر بسترمرگ افتاد او ازسراسر دنیا نامه هائی از طرفدارانش دریافت کرد. یک

ی از طرفدارانش نوشته بود
:
...
چرا خدا تو را برای چنین بیماری دردناکی انتخاب کرد؟
آرتور در پاسخش نوشت :
در دنیا پنجاه میلیون کودک بازی تنیس را آغاز می کنند
پنج میلیون یاد می گیرند که چگونه تنیس بازی کنند
پانصد هزار نفر تنیس را در سطح حرفه ای یادمی گیرند
پنجاه هزار نفر پا به مسابقات می گذارند
پنج هزار نفر سرشناس می شوند
پنجاه نفر به مسابقات ویمبلدون راه پیدا می کنند
چهار نفر به نیمه نهائی می رسند
و دو نفر به فینال
و آن هنگام که جام قهرمانی را روی دستانم گرفته بودم
هرگز نگفتم خدایا چرا من؟
و امروز هم که ازاین بیماری رنج می کشم هرگز نمی توانم بگویم خدایا چرا من؟




تاریخ : پنج شنبه 91/9/16 | 1:23 عصر | نویسنده : رضا

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.


به گزارش ایسنا، امروز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شد که استقلال ایران با الاهلی امارات، الریان قطر و الهلال عربستان هم گروه شد. سپاهان ایران با الغرافه قطر، الاهلی عربستان و برنده لوکوموتیو ازبکستان و النصر امارات در یک گروه قرار گرفت و تراکتورسازی ایران نیز با الشباب عربستان، الجزیره امارات و الجیش قطر هم گروه شد.

** نتیجه قرعه‌کشی

گروهA

الشباب عربستان – الجزیره امارات - تراکتورسازی ایران – الجیش قطر

گروه B

لخویا قطر – الاتفاق عربستان - پاختاکور ازبکستان – برنده صبای قم و الشباب امارات

گروه C

فولاد سپاهان ایران – الغرافه قطر - الاهلی عربستان – برنده لوکوموتیو ازبکستان و النصر امارات

گروه D

الاهلی امارات – استقلال ایران- الریان قطر – الهلال عربستان

گروه E:

سئول کره جنوبی – جیانگ چین- وگال تاسندای ژاپن برنده پلی‌آف بریسبون استرالیا و بوریرام تایلند

گروه F:

چون بوک – هیوندای کره جنوبی - گوانگجوی اورگراند چین – اوراوردز ژاپن، موانگ تای تایلند

گروه G:

پوانگ استیلیرز کره جنوبی، بی جینگ گوآن چین، بنیادکار ازبکستان، ساموفرانس استرالیا

گروه H:

سوون سامسونگ کره جنوبی، قهرمان جام حذفی ژاپن، سنترال مارینوس استرالیا ، گوانگجو رنهه چین

تراکتورسازی مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا

نخستین حضور تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه سایت کنفدراسیون فوتبال قاره کهن قرار گرفته، به گونه‌ای که این حضور را در صدر اخبارش قرار داده است. سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در صدر گزارشی که از تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرده، نام تیم فوتبال تراکتورسازی ایران را قرار داده و به نخستین حضور این تیم در این رقابت مهم قاره‌ای اشاره کرده است. این سایت در ابتدای گزارش خود آورده: تراکتورسازی از ایران، نخستین حضورش را در جمع برترین‌های قاره آسیا تجربه می‌کند. علاوه بر این تیم، سپاهان به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران و استقلال، تیم بزرگ تهرانی در مرحله گروهی رقابت‌ها حضور دارند. تیم فوتبال صبای قم هم باید با یکی از تیم‌های الشباب و النصر امارات و لوکوموتیو ازبکستان، در مرحله پلی آف مصاف دهد.

این سایت همچنین به غیبت تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرده و می‌گوید: قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها شانسی برای دفاع از عنوانش ندارد چون نتوانسته در «کی لیگ» (لیگ برتر کره‌جنوبی) در جمع چهار تیم اول قرار بگیرد. این تیم تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سوون سامسونگ، در رده پنجم جدول قرار گرفت و از رسیدن به لیگ قرهرمانان آسیا بازماند.

از نکات جالب توجه رقابت‌های امسال این است که دو تیم ازبکستانی پاختاکور و لوکوموتیو در جمع تیم‌های غربی آسیا قرعه‌کشی می‌شوند و بنیادکور با تیم‌های شرقی بازی می‌کند. همچنین قهرمان جام حذفی ژاپن که به جام امپراتوری معروف است، پس از مشخص شدن وارد مسابقات خواهد شد.

 ‌تیم‌های حاضر فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به این شرح هستند:

** مرحله پلی‌آف:

صبای قم (ایران)،‌ النصر و الشباب (امارات)، لوکوموتیو (ازبکستان)،‌ بریزبان (استرالیا) و بوریرام (تایلند).

* مرحله گروهی منطقه غرب آسیا:

الشباب، الاهلی، الهلال و الاتفاق (عربستان سعودی)،‌ لخویا، الغرافه، الجیش و الریان (قطر)، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی (ایران)، العین و الجزیره (امارات) و پاختاکور (ازبکستان).

* مرحله گروهی منطقه شرق آسیا:

سانفریس هیروشیما، وگالتا ساندای، اوراوا ردز و قهرمان جام حذفی (ژاپن)، اف.سی.سئول،‌ سوون سامسونگ، جونبوک موتورز و پوهانگ استیلرز (کره‌جنوبی)، گوانگژو اورگراند، جیانگ‌سو، بیجینگ گوآن و گوانگژو رنهه (چین)، بنیادکور (ازبکستان)، موآنگتونگ (تایلند) و مارینرز (استرالیا).



تاریخ : پنج شنبه 91/9/16 | 1:23 عصر | نویسنده : رضا


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فردا از کمپ اختصاصی تیم‌های پایه آث‌میلان دیدار می‌کند.


  محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعدازظهر امروز در دیداری با فرانکو بارسی اسطوره ایتالیا و گالیانی مدیرعامل باشگاه آث‌میلان ایتالیا دیدار کرد.

وی در ادامه برنامه‌های خود در ایتالیا فردا (پنج‌شنبه) با همراهانش از کمپ تیم‌های پایه آث‌ میلان دیدن خواهد کرد.

همچنین رویانیان سری به مدارس فوتبال آث میلان خواهد زد و با مدیران و مسئولان آن به گفت‌وگو خواهد پرداخت. در ضمن تفاهم‌نامه نهایی باشگاه پرسپولیس و آث میلان فردا رسماً با مفاد توافقی بین دو باشگاه به امضا خواهد رسید.

رویانیان پس از اتمام سفر یک هفته‌ای خود شنبه به ایران باز خواهد گشت.



تاریخ : چهارشنبه 91/9/15 | 9:13 عصر | نویسنده : رضا

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از صعود به جام‌جهانی نام آنهایی که با قطر همکاری کردند را می‌گویم.


  کارلوس کی‌روش در پایان تمرین تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرکت در مسابقات غرب آسیا گفت: این تصمیمی است که فدراسیون گرفته و باید در این مسابقات شرکت کنیم. فرصت خوبی است که گروهی از جوانان و افراد با استعداد را کنار یکدیگر جمع کنیم و از این فرصت برای رسیدن آنها به بلوغ بیشتر استفاده ببریم.


وی افزود: بازیکنان لیگ را زیر نظر داشتیم و افرادی را که دارای استعداد خوبی هستند دعوت کردیم و با خودمان به کویت می‌بریم. این مسابقات می‌تواند فرایند آموزشی خوبی برای به دست آوردن تجربه بین‌المللی باشد.


به گزارش فارس، کی‌روش در مورد اینکه تیم ملی عربستان با بازیکنان زیر 23 سال خود شرکت می‌کند و آیا بهتر نبود ما نیز این کار را انجام می دادیم، عنوان کرد: تیم ملی زیر 22 سال ما در این مدت بازی‌های متعددی داشته و فرصت خوبی داریم که از تلفیق جوانان و بازیکنان با تجربه برای به دست آوردن یک تجربه بین‌المللی استفاده کنیم. در این گروه چند نفر از بازیکنان زیر 22سال را در اختیار داریم. این بازیکنان جوان نیاز دارند به تجربه برسند.


وی تصریح کرد: همچنین قبل از بیان این صحبت ها باید توجه کنیم قانون برگزاری این مسابقات استفاده از نفرات زیر 22 سال نیست بلکه ما باید با تیم بزرگسالان خود شرکت کنیم. دلیل حضور من نیز این است که فکر می‌کنم می‌توانم با قرار گرفتن در کنار این نفرات آنها را در رسیدن به رشد کمک کنم و عملکردشان را زیر نظر داشته باشم.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد این که این نفرات چقدر شانس حضور در بازی‌های آینده تیم ملی بزرگسالان را دارند خاطرنشان کرد: این بستگی به عملکرد بازیکنان در آینده دارد. ما بر حسب عملکردی که این نفرات ارائه می‌کنند تصمیم خواهیم گرفت. باید از این فرصت که در اختیار آنها قرار گرفته استفاده کنند و اگر قرار شد مقابل قطر و کره در خارج از خانه به میدان بروند و یا اینکه در استادیوم آزادی برابر دیدگان 100 هزار نفر بازی کنند استرس نداشته باشند. یعقوب کریمی و صادقیان نفراتی هستند که می‌توانند رشد کنند. شما دیدید که سال قبل پولادی بازیکنی بود که زیاد بازی نمی‌کرد اما او امسال یار اصلی ماست.


کی‌روش در مورد اینکه برخلاف تمرینات گذشته چندان شاداب نیست عنوان کرد: تمرکز خودم را روی تمرینات تیم ملی گذاشتم تا کارم را به نحو احسنت انجام دهم و کارم را با دقت فراوان دنبال می‌کنم.


سرمربی تیم ملی در مورد اینکه آیا نفرات دیگری به تیم ملی اضافه می‌شوند، یادآور شد: مطمئن نیستم جلال رافخایی بتواند کنار ما حاضر شود، او در حال انجام دادن تست‌های پزشکی است. همچنین آرش افشین به دلیل اینکه برای صحبت در مورد حضور در یکی از تیم‌های خارجی می‌خواست سفری داشته باشد به او مرخصی دادیم اگر او بتواند قراردادش را به امضاء برساند بازیکن دیگری با تجربه بین‌المللی در کنارمان خواهیم داشت. در یکی از مسائلی که باید خودمان را رشد دهیم این است که همانند سال های قبل 6-7 و تا  10بازیکن لژیونر داشته باشیم. این بازیکنان، فوتبال بین‌المللی را یاد می‌گیرند و به ما کمک می‌کنند به همین خاطر به آرش اجازه دادم تا به فرانسه برود و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.


سرمربی تیم ملی در مورد اینکه آیا بازیکنان زیر 22 سال و نفراتی مثل جهانبخش شانس حضور در تیم ملی را دارند گفت: چند نفر از این بازیکنان مد نظر ما قرار داشتند. بازیکنانی که در اینجا حاضر شدند این فرصت را در اختیار دارند که بر تجربیات خود بیفزایند. بازیکنانی مثل رافخایی، حسن‌زاده نیاز دارند تا تجربه بین‌المللی کسب کنند.


 کی‌روش در مورد اینکه پس از بازی با ازبکستان انتقادهای زیادی انجام شد و آیا از این مسئله اطلاع دارد گفت: وقتی تیم ملی بازی می‌کند پس از آن صحبت‌های زیادی بیان می‌شود. در تمامی کشورها این اتفاق می‌افتد، در ایران، پرتغال و فرانسه خیلی‌ها می‌خواهند صحبت کنند و نظراتشان را بیان کنند. وظیفه من این است که چشم و گوشم باز باشد و تشخیص دهم کدام نقطه نظرات به درد ما می‌خورد و کدام صحبت‌ها معقول نیستند. برخی منتقدان برای حضور در تصویر انتقاد می‌کنند. آنها چون کسی خواهان نظراتشان نیست انتقادات خود را بیان می‌کنند، هیچکس برای این حرف ها ارزشی قائل نیست. آنها به همین خاطر به صورت رایگان صحبت‌های خود را بیان می‌کنند. وظیفه دارم با هوش و ذکاوت عمل کنم و با فکر جلو بروم. باید نقطه‌نظرات مهم و کلیدی را تشخیص دهم و آنها را به کار بگیرم.


وی در مورد اینکه از او انتقاداتی مبنی بر تبانی با تیم ملی قطر مطرح شده است، گفت: من این صبحت‌ها را شنیده‌ام تنها شک و شبهه‌ای که باقی می‌ماند این است که از ازبکستان و لبنان چه کسی با قطر تبانی کرده است. در گروه مقابل عراق با استرالیا همکاری می‌کند، از اردن چه کسی با استرالیا همکاری می‌کند و امتیازات به این تیم تقدیم می‌شود و این مسئله برای من سؤال است. واقعاً چه کسانی از کشورهای دیگر با قطر همکاری دارند. اما باید بگویم در ایران شک ندارم چه کسانی با قطر همکاری می‌کنند و وقتی که به جام جهانی صعود کردیم اسامی آنها را به شما خواهم داد.


 




تاریخ : چهارشنبه 91/9/15 | 8:13 عصر | نویسنده : رضا

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی به نشانه اعتراض اشیایی را بین نیمه داخل زمین پرتاب کردند.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:
*ایمون زاید در دقیقه بیست در جایگاه ویژه حضور پیدا کرد و بازی قرمزپوشان را از نزدیک تماشا کرد.
*در حاشیه بازی امروز کارمندان مجموعه ورزشی آزادی به نشانه اعتراض بابت عدم پرداخت حقوقشان در سه ماه گذشته از رسانه‌ها می‌خواستند تا برای آنها پادرمیانی کند.
*دادو فریاد اولیویرا و پرش‌های او در حاشیه بازی سوژه اصلی عکاسان شده بود.
*بین نیمه جلسه‌ای بین لیدرهای تراکتور و مسئولان حراست و نیروی انتظامی برگزار شد.
*هواداران تراکتور در بین نیمه با پرتاب‌های پرتقال و سیب به داخل زمین اعتراض‌هایی به برخی از عوامل اجرایی بازی‌ها داشتند.
*یادداشت برداری ناظر بازی از این حرکت هواداران تراکتور نیز در نوع خود جالب بود، البته تنش در بین هواداران تراکتور و پرسپولیس دیده می‌شود.
*رضا نورمحمدی، مدافع پرسپولیس پس از تعویضش اعلام کرد که به احتمال فراوان رباطش پاره شده است.
*هواداران تراکتور در دقیقه30 تعدادی از آنها به طبقه دوم ورزشگاه راهنمایی شدند.
*در دقیقه 40 بازی نیروی انتظامی نیروهای خود را در میان هواداران تراکتور افزایش داد.
*مسابقه پیامکی در خصوص نتیجه بازی در ورزشگاه برگزار شد.
*مهرداد پولادی در نیمه بازی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
*اعتراض پدرو دستیار ژوزه به پرتاب اوت‌های حاج‌صفی نیز در نوع خود جالب بود. وی اعتقاد داشت که پرتاب اوت‌های او خطا است. تعدادی از هواداران و حتی خبرنگاران با ماسک‌های ویژه بازی امروز را به دلیل آلودگی هوا تماشا می‌کنند.
*هواداران پرسپولیس با تشویق شدید انصاری‌فرد جای او را در بازی امروز خالی کردند.
*هواداران پرسپولیس همچنین در بین نیمه با شعارهایی از نیلسون بابت توپ‌هایی که دفع کرده بود تشکر کردند.
*یحیی گل‌محمدی علی‌رغم اینکه به دلیل از دست دادن عموی خود عزادار است روی نیمکت نشسته و پدرو کنار خط است.
*دود غلیظی در ورزشگاه با توجه به نور نورافکن‌ها پدید آمده است.

*هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در صحنه‌ای از بازی اعتقاد داشتند داور این دیدار به اشتباه علیه تیم‌شان اعلام خطا کرده است و آنها در لحظاتی از مسابقه علیه سعید مظفری‌زاده شعار دادند.

* تعدادی از هواداران تراکتورسازی در بین تماشاگران پرسپولیس حضور داشتند که باعث ایجاد درگیری بین آنها و لیدرهای پرسپولیس شد که با دخالت نیروی انتظامی، تراکتور‌ی‌ها به جایگاه هوادارانشان هدایت شدند.

* مهرداد پولادی که در این دیدار فرصت حضور در میدان مسابقه را پیدا نکرد، روی نیمکت ننشست و به صورت ایستاده و در حالت تکیه داده به نیمکت مسابقه را دنبال می‌کرد.

* پرسپولیس در این دیدار 3 کاپیتان داشت به طوری که ابتدا مهدوی‌کیا، سپس کاظمیان و در نهایت محمد نوری بازوبند را به بازوی خود بستند.

* بعد از گل سید صالحی به پرسپولیس این بازیکن سجده شکر به جا آورد. پس از این گل هواداران تراکتورسازی با آتش زدن بمبی دودزا که رنگ قرمز داشت، فضای ورزشگاه را مملو از دود قرمز کردند.

* پس از این گل هواداران تراکتور برای دقایقی علی دایی را مورد تشویق قرار دادند.

* پرسپولیسی‌ها نیز که از شکست تیمشان ناراحت بودند بازیکنان این تیم را بی‌غیرت خواندند و با شعار علیه آنها خواستار جدایی این بازیکنان شدند.

* ابراهیمی بازیکن تراکتورسازی پس از اینکه تعویض شد به سمت تماشاچیان پرسپولیس رفت و با اشاره انگشت خواستار ساکت شدن آنها شد. وی سپس به سمت هواداران تراکتورسازی رفت و با حرکات موزون آذری خوشحالی خود را با آنها تقسیم کرد. این موضوع که باعث تحریک پرسپولیسی‌ها شده بود با دخالت نیروی انتظامی و هدایت ابراهیمی به سمت نیمکت تراکتورسازی همراه شد.

* قاسم دهنوی که در دقایق پایانی بازی تعویض شده بود با تأخیر قصد ترک زمین را داشت که این موضوع با عصبانیت سید جلال حسینی مدافع پرسپولیس و درگیری لفظی بین این دو بازیکن همراه شد.



*هواداران پرسپولیس که از شکست خانگی برابر تراکتورسازی خشمگین بودند پس از شعار علیه بازیکنان، علیه مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی تیم شعار سردادند و خواهان جدایی او از پرسپولیس شدند.
*بازیکنان تراکتورسازی در پایان بازی به سمت هواداران این تیم رفتند و شادی برد را با آنها تقسیم کردند.

*جمشید زارع، قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشت و با چند دوربین تلویزیونی مصاحبه کرد.

* سید مهدی سیدصالحی زننده تک گل بازی سجده شکر به جای آورد.

*برخی از تماشاگران ناراضی پرسپولیس در پایان بازی حاضر به ترک ورزشگاه نبودند.





بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 271276

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools