سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 91/10/20 | 7:45 عصر | نویسنده : رضا

امیر قلعه‌نویی پس از پایان نشست خبری و مواجهه با هادی برگی‌زر آرزوی جالبی برای وی و تیمش کرد.


 

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پایان نشست خبری و هنگامی که با هادی برگی‌‌زر سرمربی ابومسلم روبرو شد، آرزوی جالبی برای وی و تیمش کرد.

قلعه‌نویی خطاب به برگی‌زر گفت:‌ دعا می‌کنیم ابومسلم لیگ برتری شود. چون این موضوع باعث می‌شود حداقل تیم‌ها سالی یک بار به مشهد و پابوس امام رضا (ع) بیایند. همه تیم‌ها مطمئنا از لیگ برتری شدن ابومسلم خوشحال خواهند شد.

 

.........................................................................................................................................................

منبع:varzesh3




تاریخ : چهارشنبه 91/10/20 | 1:22 عصر | نویسنده : رضا

در تمرین امروز پرسپولیس، سرمربی این تیم برای ایجاد آرامش بیشتر به برخی از لیدرها و هواداران تذکر جدی داد.


 

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11.30 صبح امروز در زمین درفشی فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان اصلی که در دیدار روز گذشته برابر نفت تهران به میدان رفته بودند، به مدت 30 دقیقه ریکاوری کردند و بازیکنان ذخیره نیز زیرنظر وینگو بگوویچ پس از گرم کردن بدن ها به فوتبال دست گرمی و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

*حدود 30 هوادار و لیدر در تمرین امروز حضور داشتند. آنها جشن تولدی برای یکی از لیدر‌های پرسپولیس با آوردن کیک و شیرینی بر روی سکوها گرفته بودند. این موضوع با صحبت‌های گل‌محمدی با بازیکنان همزمان بود که پس از تذکرهای فراوان، سرانجام سرمربی پرسپولیس مجبور شد تذکری جدی به هواداران و لیدر‌ها بدهد.

وی خطاب به آنها اعلام کرد که تمرین نیاز به آرامش بیشتر دارد و اگر می خواهند جشنی بگیرند باید بعد از تمرین یا بعد از صحبت‌های او باشد.

همین موضوع باعث شد تا هواداران و لیدر‌ها جشن تولد خود را بر روی سکوها پایان بدهند.

اما هواداران پرسپولیس در تمرین امروز دست از تشویق خود بر نداشتند. آنها گل‌محمدی و بازیکنان را تشویق کردند و نکته جالب این بود که خبرنگاران نیز در تمرین امروز تشویق شدند.

* مدیر برنامه‌های بگوویچ، پروویچ و بنگر نیز در تمرین امروز حضور داشت.این مدیر برنامه پس از تمرین امروز درخواست جلسه با گل‌محمدی کرد که پس از چند دقیقه گل‌محمدی از رختکن بیرون آمد و به مدت 10 دقیقه با مدیربرنامه بنگر به گفت‌وگو پرداخت.

این مدیربرنامه قبل از گفت‌وگو با گل‌محمدی دقایقی نیز با محسن بنگر که در تمرین امروز کمی گوشه‌گیر بود به گفت‌وگو پرداخت.

* خوشحالی و خنده‌های علی کریمی در تمرین امروز جالب بود. او با بازیکنان گفت‌وگو و شوخی و خنده می‌کرد.

* کریم باقری نیز در تمرین امروز همپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. وی در ابتدای تمرین دقایقی با گل‌محمدی گفت‌وگوی اختصاصی داشت. بازیکنان نیز با دیدن کریم باقری مقابل پای او ایستادند و با وی خوش و بش کردند.

* یحیی گل‌محمدی همپای سایر بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار روز گذشته به دور زمین دوید. وی هر وقتی که پیدا می‌کرد با بازیکنان به گفت‌وگو می‌پرداخت.

* مهرداد پولادی و حسین ماهینی به دلیل مصدومیتی جزئی در رختکن حضور داشتند و تمرین نکردند.

* هواداران پرسپولیس در نیمه‌های تمرین با خواندن شعارهایی از همین الان برای دربی 6 بهمن برای استقلالی‌ها کُری خواندند و از بازیکنان خواستند تا پیروز بازی دربی باشند.

* پس از تمرین امروز برای نوری، نیلسون و فشنگچی، ماساژور و قاضی تیم جشن تولد گرفته شد. البته هواداران نیز با شعارهایی تولد نوری را به او تبریک گفتند. روی کیکی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود عکس این بازیکنان با لباس قرمز دیده می شد. 

*در تمرین امروز خبری از مندز نبود. گفته می‌شود حضور او در پرسپولیس منتفی شده اما قرار است امشب درباره‌اش تصمیم نهایی گرفته شود.

* گلزنی‌های کریم باقری نیز در فوتبال دست گرمی امروز در نوع خود جالب بود. البته باقری پس از دقایقی به دلیل مصدومیت تمرین را ترک کرد.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

منبع:varzesh3




تاریخ : دوشنبه 91/10/11 | 4:58 عصر | نویسنده : رضا

کاپیتان پرسولیس در بازی فجر،پیراهنش را به یک کودک معلول داد......







بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 271206

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools