سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/7/18 | 7:34 عصر | نویسنده : رضا
بازگشت مهاجم محبوب پرسپولیسی ها به ترکیب سرخپوشان/ دوری از پرسپولیس سخت است

ارتش سرخ دات کام :

ایمون زاید که پس از هت تریک در دربی جایگاه ویژه ای در بین طرفداران پرسپولیس پیدا کرد در این فصل به تیم شلبورگ ایرلند پیوسته اما گفته می شود با توافق طرفین این بازیکن دور رگه اهل مالی احتمالا در نیم فصل به پرسپولیس خواهد پیوست.
 
در همین رابطه مسئولان پرسپولیس که برای بزرگذاشت 50 سالگی این باشگاه بازی تدارکاتی با میلان ایتالیا را در نظر گرفته اند از ایمون زاید دعوت کرده اند  در این بازی شرکت داشته باشد.
 
مهاجم ایرلندی سابق پرسپولیس در این باره گفت: «دوری از پرسپولیس سخت است. خیلی جالب است که در این مدت کوتاه که در خدمت این تیم بودم، کاملا به پرسپولیس وابسته شده ام.»
 
وی افزود: «این رابطه به نظرم دو طرفه است چون مدیران باشگاه و کادرفنی این تیم هم به یاد من هستند. آنها به من ایمیل زده اند و برای حضور در جشن 50 سالگی باشگاه دعوتم کرده اند. این خیلی خوشحال کننده است که می توانم در کنار کسانی که دوست شان دارم باشم. علی دایی را دوست دارم و فوتبال بین المللی تان را با او می شناسند.»
 
زاید در پایان تاکید کرد: «خوشحالم که او از بازی من راضی است و برایم ایمیل زده تا برای این تیم در نیم فصل دوم به میدان بروم. من اواخر اکتبر به ایران می آیم و امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بمانم.»




بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 271390

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools