سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 92/7/23 | 2:43 عصر | نویسنده : رضا
علی کریمی اهل مصاحبه و حرف زدن نیست ولی تنها کافی است که جادوگر سوژه ای برای صحبت کردن داشته باشد و آن وقت است که از خجالت بعضی ها درآید. آنهایی که گفته بودند کریمی در لیست پرسپولیس در دیدار با آ ث میلان جایی ندارد، قطعا منتظر صحبت های او بودند.

چطور می شود که علی کریمی در تیم ستاره های پرسپولیس جایی نداشته باشد؟

- شما هم عجب سوال هایی می پرسید. ما که ستاره نیستیم! اینها رو از ستاره ها بپرسین. از اون هایی که لیست اعلام می کنندو میدن دست آدم هاشون.

اما از دید مردم و هواداران پرسپولیس علی کریمی ستاره سرخ ها است.

- این مسائل را به مردم ربط ندهید. بحث مردم با بحث سلیقه بعضی ها فرق داره. مردم همیشه به من لطف دارند و به همین دلیل دیگه نظر کسی برایم مهم نیست که بعضی ها در مورد علی کریمی چی می گن و چیکار می کنن.

این رفتار طبیعی نیست.

- به هر حال بعضی ها کلی هزینه کردن که این اتفاق بیفته. بعضی ها خودشون رو کشتن که ما نباشیم. حالا هم خیالشون راحت ... ما نیستیم.

یعنی خودت نمی خواهی باشی؟

- من تکلیفم روشن است. همه می دونن که من پرسپولیس رو چطور دوست دارم.

حضور تو مقابل ستاره هیا میلان می توانست برای هواداران پرسپولیس جالب و خاطره انگیز باشد.

- این از لطف مردمه ولی به نظر من بهتر بود که پرسپولیس چهارتا بازیکن رو معرفی می کرد که یه کم بدون و توی زمین راه برن. هر چند بازی دوستانه است ولی باید پرسپولیس توی این بازی شرایط خوبی داشته باشه. دعوت کردن اینجور تیم ها یکسری هزینه داره. جدا از بحث 300، 400 هزار یورویی که می گیرند کلی هم صرف پول هتل و بلیت هواپیما می شه. ای کاش پرسپولیس توی شرایطی این کار رو انجام می داد که حداقل بدهی نداشت و وضعیت مالی باشگاه قابل دفاع بود.

بعضی از نزدیکان باشگاه گفته اند چون تو هنوز بازی می کنی به این تیم دعوت نشدی!

- ای بابا ... بی خیال ... همین ها چند ماخه پیش می گفتن علی کریمی خداحافظی کرده! حتما یادتون هست که؟ اون موقع به نفع شون بود که بگن علی کریمی خداحافظی کرده ولی حالا داستان فرق کرده و بهتره بگن چون علی کریمی بازی می کنه، نباید توی این تیم باشه ...

اما در مقابل این اتفاق، دعوت باشگاه الاهلی امارات از تو برای دیدار با آ ث میلان خاطره انگیز بود.

- به هر حال احمدشاه و مدیران باشگاه الاهلی امارات آنقدر نسبت به من لطف داشتن که از من برای جشن تاریخ باشگاهشان و بازی با آ ث میلان دعوت کردن. من هیچ وقت محبت اون ها رو فراموش نمی کنم.

پوشیدن پیراهن شماره 88، رد کردن توپ از بین پاهای سیدروف، دریبل دوطرفه گتوزو و یک مشت دریبل که تو وسط میدان زدی از اتفاق های جالب آن بازی بود.

- یادش بخیر ... با اینکه آن بازی توی ایران نبود ولی مردم به شدت پیگیر بودن و این برام یه دنیا ارزش داشت. به هر حال توی امارت و مدیران باشگاه الاهلی برام سنگ تموم گذاشتن و جدا از اسکورت، ماشین، همراه، هتل، هواپیما و ... در ورزشگاه هم کلی منو تحویل گرفتن.

وضعیت آسیب دیدگی ات چطور است؟

- خدا را شکر وضعیتم خوب است و ان شاء الله از چهارشنبه همراه تراکتورسازی هستم.

همه می دانند دل علی کریمی هنوز همراه تیم ملی است.

- من با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارم و طبق تعهدی که دارم با دل و جون کارم رو دنبال می کنم. شما شک نکن. بازیکن خوب به تیم ملی دعوت می شه و اگه من کار خودم را توی تراکتور به خوبی انجام بدم، به تیم ملی هم دعوت می شم ... به هر حال هیچ کسی از جام جهانی بدش نمی یاد!

*****************************

برای بازی با ستاره های میلان

قلم قرمز روی نام علی کریمی

سایت های خبری و منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که قرار نیست از علی کریمی برای حضور در دیدار تشریفاتی تیم های پرسپولیس – آ ث میلان دعوت شود. در حالی که پرسپولیسی ها امیدوار هستند ستارگان بزرگ و مطرح میلان تا آبان ماه در تهران مقابل پرسپولیسی ها قرار بگیرند، هنوز حتی در مورد انتخاب بازیکنان، کادر فنی، سرپرست و نفرات برگزیده پرسپولیس تصمیم گیری خاصی انجام نشده است.

یک روزنامه نزدیک به پرسپولیس که در باشگاه نیز نیروهایی دارد در مورد این موضوع به افشاگری های عجیبی می پردازد و حتی این پیش بینی را می کند که کریمی بخواهد در این خصوص اظهارنظر کند!

به هر حال طبق خبرهای رسیده از باشگاه پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده پیشنهاد حضور در این بازی را رد کرده و حاضر نیست در این دیدار تشریفاتی برای سرخ ها به میدان برود. از سوی دیگر علی پروین هم با توجه به حواشی پرسپولیس و مسائلی که در مورد دعوت از بزرگانی مثل عابدزاده و علی کریمی صورت گرفته، حاضر نیست تا به این راحتی ها روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

البته این پایان ماجرا نیست چون علی دایی هم برای حضور در این دیدار هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و مشخص نیست که او به عنوان سرمربی یا مهاجم در این بازی حضور خواهد یافت یا نه؟! اگر دایی برای این بازی روی نیمکت بنشیند، حضور پروین در دیدار با آ ث میلان منتفی می شود.
-------------------------




بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 271377

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools