سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 92/8/1 | 7:31 عصر | نویسنده : رضا
پرسپولیس با هدایت کریم باقری به مرحله بعد صعود کرد/ الوند حریف بعدی سرخ پوشان

ارتش سرخ دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس با یک برد پر گل مقابل تیم 9 نفره پدیده مشهد به برتری رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 و 45 دقیقه در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم دسته اولی پدیده مشهد رفت که در پایان 90 دقیقه بازی با نتیجه یک بر یک مساوی  شد و در وقت های اضافی پرسپولیس توانست چهار گل دیگر  را به پدیده بزند و با پیروزی پنج بر یک به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرد.

محمد نوری در دقیقه 47 با یک ضربه سر از داخل محوطه جریمه گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه 94 علیرضا نورمحمدی دوباره روی کرنر ارسالی با یک ضربه سر گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند. یونس شاکری در دقیقه 112 گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند و میلاد غریبی در دقیقه 114 با یک ضربه فنی گل چهارم پرسپولیس را زد. هادی نوروزی در دقیقه 118 گل پنجم سرخپوشان را در موقعیت تک به تک زد.

بهمن طهماسبی در دقیقه 86 با یک ضربه از داخل محوطه جریمه گل پدیده مشهد را به ثمر رساند.

دیدار دو تیم در نیمه اول بسیار سرد و کسل کنننده بود اما پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید اما در دقیقه 86 پدیده گل مساوی را به ثمر رساند. پدیده لقمه گلو گیری برای پرسپولیس در اولین بازی جام حذفی بود.

موعود بنیادی فر داور مسابقه به امجد شکوه مقام و حسین بادامکی از پدیده و یونس شاکری و علیرضا حقیقی و محسن بنگر از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

بادامکی؛ هافبک پدیده در دقیقه 90 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. در دقیقه 115 امجد شکوه مقام هم با دریافت کارت زرد دوم از پدیده اخراج شدو

در این بازی علی دایی با حکم کمیته انضباطی محروم بود و در جایگاه ویژه نشسته بود. در غیاب او کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس نشست و بازیکنان را از کنار زمین هدایت کرد.

پرسپولیس  در مرحله یک هشتم جام حذفی باید به مصاف تیم الوند همدان برود. دیداری که میزبان آن با قرعه کشی تعیین خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا حقیقی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، میثم حسینی، حمید علی عسگر، رضا حقیقی، پیام صادقیان( از دقیقه 72 میلاد غریبی)، محمد نوری، قاسم دهنوی( از دقیقه 60 امید عالیشاه)، سید مهدی سید صالحی( از دقیقه 64 یونس شاکری) و هادی نوروزی

سرمربی: علی دایی

ترکیب پدیده مشهد:

مجتبی روشنگر، وحید عسگری، مجید نور محمدی( از دقیقه 64 محمد منصوری)، هادی شکوری، معین عباسیان، مسعود نظرزاده، امجد شکوه مقام، رضا خرسند نیا ، بهمن طهماسبی، محمد حسین مهرآزما( از دقیقه 65 عباس پورخسروانی)و حسین بادامکی

سرمربی: اکبر میثاقیان




بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 271608

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools