سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/8/2 | 3:59 عصر | نویسنده : رضا
زمان نقل وانتقالات نیم فصل اعلام شد / بازیکنان داخلی از 18 آبان تا 14 آذر

ارتش سرخ دات کام :

مهدی تاج ضمن قدردانی از مدیران باشگاه های حاضر در لیگ برتر برای حمایت از برنامه های تیم ملی و همکاری در برگزاری مسابقات لیگ و جام حذفی اعلام کرد: براساس موافقت هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان داخلی از 18 آبان لغایت 14 آذر امسال تعیین شد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال افزود: در این بازه زمانی باشگاه ها می توانند با رعایت مقررات بازیکنان جدید خود را اعم از آزاد، انتقال از طریق تراضی و انتقال از طریق موقت جذب کنند و پس از ثبت قرارداد و دریافت کارت حضور در مسابقات از آنان استفاده کنند.

تاج در ادامه اظهار کرد: باتوجه به اینکه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی از سوم آذر پیگیری می شود بازیکنانی که در فاصله زمان تعیین شده برای نقل و انتقالات ثبت نام می کنند مجاز هستند تیم طرف قرارداد خود را در مسابقات همراهی کنند.

رییس سازمان لیگ ادامه داد: زمان نقل و انتقالات بازیکنان خارجی از 16 دی تا 12 بهمن خواهد بود و باشگاه ها می توانند با رعایت مقررات بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد: با توجه به آئین نامه نقل و انتقالات بازیکنان حرفه ای فیفا نقل و انتقال این بازیکنان و یا بازیکنانی با تابعیت ایرانی که عضو باشگاه های خارجی هستند نیازمند دریافت  ITC از باشگاه هایشان هستند و این امر باید از طریق سیستم انطباق انتقال TMS انجام شود.




بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 271633

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools