سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 92/8/4 | 2:50 عصر | نویسنده : رضا
کمک های علی کریمی به اهالی روستای محروم آذربایجان شرقیحضور این بازیکن در روستای مهماندار با شوق عجیب مردم این روستا مواجه شد.کریمی که به همراه چند تن از دوستانش در این روستا حاضر شده بود، کمک‌های نقدی خود و دوستانش را به دهداراین روستا اهدا کرد .

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از خراسان، روز عید غدیر‌ خم، معمولا می‌تواند یکی از بهترین روزهای سال برای هر فرد مسلمانی باشد و در این روز یکی از کارهای سفارش شده‌ و پسندیده، شاد کردن دل مردم نیازمند است.‌ فوتبالیست‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند؛ آن‌ها هم کارهای خیری در این روز و حتی روزهای دیگر سال انجام می‌دهند که البته خیلی از آن‌ها مخفی باقی می‌ماند.

 در این بین اما بازیکنانی هم هستند که به‌ خاطر شهرت زیاد آن‌ها تمام کارهایشان زیر ذره‌بین مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرد. یکی از این بازیکنان، علی کریمی است که همواره دستی در کارهای خیر دارد. او البته با این‌که امسال از تهران دور شده و در تراکتورسازی تبریز بازی می‌کند اما دست از انجام کارهای خیرخواهانه نکشیده و باز هم با کارهایی که کرده توانسته شادی را به بخش محروم دیگری از استان آذربایجان‌شرقی بیاورد. او که در زمین فوتبال یکی از بازیکنان عصبانی است اما در بیرون از مستطیل سبز کارهای زیادی کرده که به نمونه‌های زیادی از آن‌ها در چند سال اخیر اشاره شده است. در جدیدترین اقدام اما در روز عید غدیر خم، علی کریمی با حضور در روستای کوچک مهماندار، از روستاهای کوچک در شهرستان عجب‌شیر باز‌‌ هم شادی‌آور شد و در میان جمعیت‌1200 نفری این روستای کوچک قرار گرفت.

 حضور این بازیکن در روستای مهماندار با شوق عجیب مردم این روستا مواجه شد به طوری‌که تمام مردم این روستا برای دیدن بازیکن تراکتورسازی به استقبال او آمده بودند. کریمی که به همراه چند تن از دوستانش در این روستا حاضر شده بود، کمک‌های نقدی خود و دوستانش را به دهدار این روستا اهدا کرد تا در میان نیازمندان توزیع شود. حضور چند ساعته کریمی در این روستا آن‌قدر برای مردم مهیج بود که افراد دیگری هم از روستاهای اطراف خودشان را به مهماندار رسانده بودند تا بازیکن سابق پرسپولیس را از نزدیک مشاهده کنند.





بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 98
کل بازدیدها: 271606

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools