سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 91/9/7 | 1:23 عصر | نویسنده : رضا

 

رئوس برنامه‌های جلسات کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.


 

    به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از آنکه روز گذشته کمیته فوتبال بانوان، کمیته حقوقی  و کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل جلسه داد، نشست کمیته مسئولیت های خاص برگزار شد و کمیته لیگ حرفه ای کنفدراسیون، هم تشکیل جلسه داد.


امروز سه شنبه کمیته فنی و کمیته ویژن کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل جلسه دادند و نشست برنامه های آینده توسعه فوتبال آسیا با توجه به ظرفیت های مالی هر فدراسیون در حال برگزاری است. سپس جلسه کمیته بررسی آیین نامه ها و قوانین برگزار خواهد شد و پس از این نشست کمیته پزشکی تشکیل جلسه خواهد داد.


فردا چهارشنبه جلسه ارزیابی فدراسیون های عضو برگزار می شود. سپس دو کمیته مالی و حسابرسی و همچنین کمیته مسابقات برگزار می شود و پس از صرف ناهار، کمیته بازاریابی و کمیته مالی جلسه مشترکی را برگزار خواهند کرد.


روز پنجشنبه 9 آذر 91 کمیته اجرایی از صبح تشکیل جلسه می دهد و این جلسه تا پس از صرف ناهار هم ادامه خواهد داشت و مراسم بهترین های فوتبال آسیا ساعت 20 به وقت محلی و 15:30 به وقت تهران در ماندارین اورینتال کوالالامپور برگزار خواهد شد.

..........................................................................................................................................................................
منبع:

varzesh3.com

..........................

 




تاریخ : دوشنبه 91/9/6 | 11:21 عصر | نویسنده : رضا

مسئولان باشگاه پرسپولیس به پاس تقدیر از یکصدمین بازی مهدی مهدوی کیا و علی کریمی با پیراهن قرمز مراسم ویژه‌ای را برگزار خواهند کرد.


 

  مهدی مهدوی کیا و علی کریمی همواره 2 بازیکن با تاثیر گذار برای پرسپولیس و فوتبال ایران بوده‌اند، از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند پس از بازگشت علی کریمی از مالزی به مناسبت یکصدمین بازی مهدوی کیا و کریمی مراسم ویژه‌ای را برای تقدیر از این 2 بازیکن خوب کشورمان برگزار کنند.


به گزارش فارس، در این مراسم قرار است فوتبالی‌ها، مسئولان مختلف کشوری و هواداران فوتبال کشورمان حضور داشته باشند. البته برنامه‌های ویژه برای این کار ملی در نظر گرفته شده که قرار است در روز برگزاری مراسم متعاقبا اعلام شود.


در این مراسم از علی کریمی نیز تقدیر ویژه‌ای به دلیل حضورش در بین 3 بازیکن برتر آسیا انجام خواهد شد.


زمان این مراسم پس از بازگشت کریمی از مالزی مشخص خواهد شد. احتمال این موضوع وجود دارد که میهمانان خارجی نیز در مراسم پرسپولیسی‌ها حضور داشته باشند.

...........................................................................................................................................................................

منبع:

varzesh3.com

..........................

 

 




تاریخ : دوشنبه 91/9/6 | 11:18 عصر | نویسنده : رضا

 

مشاور عالی ورزشی مدیرعامل بهزیستی کل کشور گفت: علی کریمی از سوی مدیرعامل بهزیستی به عنوان سفیر کودکان بی‌سرپرست سازمان بهزیستی معرفی شد.


 

علی کریمی پس از حضور در جمع 3 نامزد دریافت بهترین بازیکن سال آسیا گفت که قصد دارد پس از دوران ورزشی خود در زمینه اجتماعی مثل حقوق اساسی کودکان و فعالیت در زمینه ورزش پاک فعالیت کند.

حسین شمس، مشاور عالی ورزشی مدیرعامل بهزیستی کل کشور در این باره به فارس گفت: همایون هاشمی، مدیرعامل سازمان بهزیستی کل کشور پس از اینکه علی کریمی اعلام کرد که قصد دارد پس از دوران ورزشی خود در حمایت از کودکان فعالیت کند، تصمیم گرفت تا او را به عنوان سفیر کودکان بی‌سرپرست سازمان بهزیستی معرفی کند. این عنوان در مراسمی ویژه به علی کریمی تعلق خواهد گرفت.

 

.....................................................................................................................................................................................

منبع:

varzesh3.com

.....................




تاریخ : دوشنبه 91/9/6 | 11:14 عصر | نویسنده : رضا

تمرین امروز پرسپولیس با حضور علی کریمی برگزار شد.


 

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت از ساعت 15:20 امروز در زمین درفشی‌فر برگزار شد و بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* علی کریمی در تمرین امروز حضور پیدا کرد. او با توجه به اینکه حدود یک ساعت و نیم با هماهنگی با ژوزه در تمرین حضور پیدا کرده بود پس از گذشت 30 دقیقه به دلیل پیگیری امورات شخصی‌اش برای سفر به مالزی پس از بدنسازی و تمرینات اختصاصی با علیپور فیزیوتراپ تیم، درفشی فر را ترک کرد. کریمی همچنین امروز پس از 3 هفته دویدن‌هایش را شروع کرد.

* نیسلون با رفع مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* با توجه به اینکه کریمی فردا به مراسم بهترین‌های آسیا می رود امروز بازیکنان و کادر فنی او را بدرقه کردند و برای وی در انتخاب بهترین‌های آسیا آرزوی موفقیت کردند. همچنین خداحافظی ژوزه و در آغوش گرفتن کریمی نیز در نوع خود بسیار جالب بود که باعث تشویق بازیکنان شد.

* علیرضا محمد مدافع سابق پرسپولیس برای رفع مصدومیتش به فیزیوتراپی این باشگاه آمد.

* مانوئل ژوزه از لغزندگی و گل آلود بودن درفشی فر به خاطر بارندگی خوشحال بود. او به بازیکنان می‌گفت با توجه به اینکه شرایط انزلی را این طور برای من توصیف کرده‌اند بازی و تمرین در این زمین 2 روز قبل از بازی مقابل انزلی‌ها یک شبیه سازی بسیار خوب است.

* محمد قاضی با توجه به اینکه در تمرین صبح اختصاصی به فیزیوتراپی پرداخته بود، در تمرین بعدازظهر غایب بود.

* فیلم آخرین بازی‌های ملوان به دست کادر فنی رسید.

 




تاریخ : دوشنبه 91/9/6 | 1:35 عصر | نویسنده : رضا

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قطعاً دعای 70 میلیون ایرانی بدرقه راه علی کریمی برای انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن آسیاست.


 

    محمد رویانیان در خصوص سفر علی کریمی به مالزی برای حضور در جمع بهترین‌های آسیا، اظهار داشت: ‌از وقتی که خبر حضور کریمی در بین 3 بازیکن برتر آسیا را شنیدیم، همه پرسپولیسی ها به خود می بالند که این بازیکن خوش تکنیک و خوب را در اختیار داریم.


به گزارش فارس، وی افزود: به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای علی کریمی  و همه کاندیداهای ایران در مراسم معرفی بهترین های آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم حق کریمی را به او بدهند.


رویانیان ادامه داد: کریمی بداند دعای 70 میلیون ایرانی و حتی هواداران استقلال در ایام عزاداری و سوگواری آقا اباعبدالله‌ الحسین پشت سر او خواهد بود تا انشاءالله بتواند برای دومین بار جزو بهترین‌های آسیا باشد.


وی خاطرنشان کرد: قطعا باشگاه پرسپولیس لحظه به لحظه پیگیر مراسم انتخاب بهترین بازیکن آسیا خواهد بود تا هواداران فهیم فوتبال کشورمان را از این اتفاق بزرگ باخبر کند. امیدوارم که کریمی بتواند با شایستگی‌هایی که دارد این افتخار را برای کشور عزیزمان و شادی دل مردم به ارمغان بیاورد. من از رسانه‌ها می‌خواهم تا مثل همیشه یار و یاور کریمی در این بین باشند.


رویانیان در خصوص صحبت‌های اخیر در مورد لقب شوالیه فتح‌الله‌زاده نیز گفت: بحث خاصی نبود. بالاخره گرفتن یک پست بین‌المللی توسط فتح‌الله‌زاده یک برند برای فوتبال کشورمان و باشگاه بزرگ استقلال است. من همیشه گفته‌ام هر وقت استقلال و پرسپولیس قوی باشند، فوتبال ما قوی می‌شود. فتح‌الله‌زاده در فوتبال ما یکی است و با سعی و تلاشی که دارد یکی از بهترین مدیران فوتبال ما است. من برای او همیشه آرزوی موفقیت دارم.


رویانیان در پایان در خصوص برنامه‌های باشگاه پرسپولیس برای کریمی خاطرنشان کرد: انشاءالله اگر علی‌ آقا دست پر به ایران برگردد برای ایشان برنامه مفصلی داریم. البته اگر او خدای ناکرده جزو بهترین آسیا هم نشد، باز هم هیچ چیزی از ارزش کریمی که در بین 3 نامزد برتر بازیکن آسیا بود، کم نمی‌شود، چون او ارزش زیادی برای فوتبال ایران دارد.


 

 





بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 272005

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools