سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 91/11/29 | 8:1 عصر | نویسنده : رضا

بازیکن پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این بازی بهتر از سپاهان ظاهر شد و حقش‌ پیروزی بود.


به گزارش فارس، علی کریمی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود و سه امتیاز شیرینی نصیب‌مان شد. بازیکنان با تمام توان در این مسابقه حاضر شدند.

وی ادامه داد: فرصت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های زیادی بزنیم. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و این سه امتیاز می‌تواند برای کسب سهم آسیا کمک زیادی به ما کند. پرسپولیس در این بازی بهتر از سپاهان ظاهر شد که به آن دست یافت.

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی به میادین بازمی‌گردد، عنوان کرد: شرایطم هر روز بهتر می‌شود و فکر می‌کنم 10 روز دیگر می‌توانم بازی کنم.

 




تاریخ : یکشنبه 91/11/29 | 8:0 عصر | نویسنده : رضا

تیم فوتبال پرسپولیس به لطف گل دیرهنگام نوروزی سپاهان را در خانه شکست داد.


در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم پرسپولیس برابر سپاهان صف‌آرایی کرد. از ابتدای این دیدار تیم پرسپولیس بازی به مراتب بهتری را نسبت به مهمانش ارائه داد با این حال تیم سپاهان هم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت. نیمه‌ی نخست این بازی گلی در بر نداشت.

درآغاز نیمه دوم درگیری سوکای با نیلسون برای تصاحب توپ چنددقیقهای بازی را متوقف کرد که داور کشمکش بین بازیکنان را با دادن یک کارت زرد به سوکای پایان داد. در ادامه بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند یک پنالتی باید برای آنها گرفته می‌شد که داور چنین نظری نداشت.

تک گل این دیدار را در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده هادی نوروزی به ثمر رساند. مهاجم سرخ‌پوشان با استفاده از غفللت مدلافعان زرد پوش در محوطه شش قدم دروازه شهاب گردان را فرو ریخت تا خاطره قهرمانی این با گل دیر هنگام سپهر حیدری در سال 87 در خاطر هواداران زنده شود.

در این دیدار سوشاک از سپاهان با دریافت دو کارت زرد در دقیقه 66 از زمین بازی اخراج شد تا سپاهان نزدیک به یک سوم زمان بازی را 10 نفره دنبال کند.

 




تاریخ : شنبه 91/11/28 | 8:43 عصر | نویسنده : رضا

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که کریم باقری به مهاجمان این تیم تذکراتی در خصوص زدن ضربات آخر به سمت دروازه داد.


به گزارش فارس، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار با سپاهان از ساعت 16 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر پشت در‌های بسته برگزار شد.

در این تمرین محمد نوری با اجازه از کادر فنی و مهدوی کیا به دلیل مصدومیت غایب بودند.

* غلامرضا رضایی به دلیل 3 اخطاره بودن کم فشارتر نسبت به سایر بازیکنان تمرین کرد.

* کریم باقری در تمرین امروز هم همپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. او در چند صحنه مهاجمان را تشویق و در هنگام زدن ضربات آخر به مهاجمان تذکر می‌داد.

* بگوویچ در تمرین امروز حضور داشت، او بیشتر اوقات با تلفن همراه خود در کنار زمین قدم می‌زد و صحبت می‌کرد.

* حسین ماهینی به همراه برادرش و چند تن از دوستانش در تمرین امروز حضور داشت.

* نکته عجیب تمرین امروز این بود که مسئولان باشگاه و اطرافیان پرسپولیس به جای رفع مشکلات این تیم باز هم از ورق‌های آلومینیومی برای پوشاندن بخشی از زمین تمرین پرسپولیس استفاده کردند. قبل از این کار هم زمین چمن دید نداشت اما باز هم اطرافیان پرسپولیس سعی کردند که کوچکترین نقاط دید به زمین را ببندند.

* علی کریمی که صبح امروز در درفشی‌فر تمرین می‌کرد، دقایقی امروز رسما پا به توپ شد. وی به احتمال فراوان در دیدار مقابل سایپا برای قرمزپوشان به میدان می‌رود.

* در تمرین امروز کلاه‌کج در تمرین اصلی جایگاه نوری را گرفته بود.

* تشویق‌های مکرر انصاری‌فرد و روحیه‌ دادن بازیکنان به او در تمرین امروز دیده می‌شد.

* تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز راهی هتل شد و در هتل برنامه آنالیز سپاهان را خواهند داشت. دو تیم فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



تاریخ : پنج شنبه 91/11/26 | 4:2 عصر | نویسنده : رضا

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در شرایطی برگزار شد که کریم باقری نیز پس از روزها غیبت، امروز در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد.


به نقل از فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست گهر دورود از ساعت 11:30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در تمرین امروز بازیکنان اصلی در دیدار مقابل گهر 35 دقیقه ریکاوری کردند اما بازیکنان ذخیره ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به سانتر از جناحین، ضربه به گل و سپس فوتبال دسته‌گرمی در نیمه زمین پرداختند.

*در تمرین امروز پسر گل‌محمدی نیز پا به توپ شد.

*آمادگی کلاه‌کج باعث شد تا بارها مورد تشویق کادر فنی قرار گیرد.

*کریمی تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرد.

*کریم باقری پس از حدود 20 روز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد. وی ابتدا با بازیکنان به خوش و بش پرداخت و سپس همراه با گل محمدی به گوشه زمین رفت و با علی کریمی درباره وضعیتش به گفت و گو پرداخت. باقری همچنین در جلسه 20 دقیقه‌ای با گل‌محمدی شرکت کرد و سپس تمرین قرمزپوشان را ترک کرد. دقایقی بعد از رفتن باقری، وینگو بگوویچ که چند روزی در تمرینات پرسپولیس به دلیل مشکلات مالیاتی حضور نداشت به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و صحبت‌هایی با گل محمدی داشت.

*در تمرین امروز مهدی مهدوی‌کیا غایب بود.

*کریم باقری پیش از ترک تمرین به کریمی گفت: زودتر برگرد، تو که از همه بیشتر در حال تمرین کردن هستی! که کریمی هم با خنده جواب باقری را داد.

*دروازه‌بان‌ها زیر نظر عزیزیان به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند.

*سوژه تمرین امروز قرمزپوشان، بخشی‌زاده داور بازی پرسپولیس و گهر بود.

* هواداران اندکی در تمرین امروز حضور داشتند.

*گزارشگران یکی از شبکه‌ها در تمرین امروز قرمزپوشان حضور داشت و در خصوص فیلم های سینمایی مورد علاقه آنها با بازیکنان به گفت و گو پرداخت.

*پایان رافت نیز در ابتدای تمرین امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت.

*یحیی گل‌محمدی همراه با بازیکنان ذخیره پا به توپ شد.

*حسین ماهینی امروز با گرمکن تیم ملی آلمان در تمرین پرسپولیس حضور داشت.

*پس از تمرین امروز محسن بنگر، قاضی پولادی و نوری با خبرنگاران مصاحبه نکردند.

*یکی از نکات تمرین امروز، حضور دختر خردسال دو ساله بود که با لباس قرمز آنقدر ایستاد تا با علی کریمی عکس یادگاری بگیرد. وقتی این دختر بچه کنار کریمی ایستاد عدد 6 را با دستانش نشان داد و با کریمی عکس یادگاری گرفت همین موضوع سوژه اصلی عکاسان در تمرین امروز بود.

البته یک پسر بچه یکساله نیز امروز همراه پدرش از مشهد به تهران آمده بود که با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیسی‌ها عکس یادگاری گرفت.

*در تمرین امروز پرسپولیس، ماموران راهنمایی و رانندگی نیز حضور داشتند. آنها از انصاری فر می‌خواستند که زودتر برای پرسپولیس گلزنی کند.



تاریخ : جمعه 91/11/6 | 6:48 عصر | نویسنده : رضا

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس برنده نداشت تا آبی پوشان با این مساوی به صدر جدول بازگردند.


 

هفتاد و ششمین دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 95 هزار تماشاگر آغاز شده است. که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فارس،دربی 76 برخلاف پیش بینی‌ها بازی زیبایی از کار درنیامد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. بازی صفر بر صفر دو تیم از نظر فنی زیر صفر بود. از 10 روز پیش تمامی رسانه‌ها به این بازی پرداختند اما بهترین بازیکنان ایران در این مسابقه نتوانستند نمایشی شایسته ارایه کنند.

هرچند پرسپولیس برتری نسبی در نیمه دوم داشت اما به جز تک صحنه‌هایی که توپ بر روی دروازه استقلال رفت تماشاگران دیگر صحنه جذابی ندیدند.

در دقایق پایانی ضربه سر بازیکن پرسپولیس از روی تیرک دروازه آبی ها رد شد.

محسن قهرمانی داور مسابقه به رضا حقیقی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پیش از این دیدار استقلال با 42 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم جدول است و پرسپولیس 29 امتیازی در رده دهم قرار دارد.

دربی رفت هم با یک بازی ضعیف از دو تیم نتیجه ای جز تساوی بدون گل نداشت.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، علی حمودی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حسن اشجاری( از دقیقه 67 حنیف عمران‌زاده)، جواد نکونام، مجتبی جباری، خسرو حیدری، عباس‌ محمدرضایی،( از دقیقه 58 ساموئل) آرش برهانی( از دقیقه 71 فرهاد مجیدی) و فرزاد حاتمی

سرمربی: امیرقلعه نویی

ترکیب پرسپولیس :

نیلسون، سیدجلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، محمد نوری، مهدی مهدوی‌کیا،( از دقیقه 59 عادل کلاه کج) مارکو پروویچ، غلامرضا رضایی( 89- محمد قاضی) و کریم انصاری‌فرد( از دقیقه 81 هادی نوروزی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 







بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 271315

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools