سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 92/6/26 | 7:13 عصر | نویسنده : رضا
گزارش تمرین امروز/ کفشگری جای حقیقی را گرفت و مصدوم شد/ تمرینات اختصاصی نوری و گلزنی دایی

ارتش سرخ دات کام :

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که محمد نوری اختصاصی تمرین کرد ولی حضورش در بازی جمعه مقابل سپاهان قطعی نیست.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 10 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن های خود را گرم کردند و سپس به کارهای سرعتی پرداختند. در مرحله بعدی دو گروه حفظ توپ و تمرین گلزنی را در دستور کار خود قرار دادند و در مرحله آخر نیز در قالب دو تیم به فوتبال دست گرمی در زمین هندبالی پرداختند.

* در تمرین امروز کفشگری در ترکیب اصلی جایگزین رضا حقیقی شد. این بازیکن به دلیل سه کارته بودن در بازی جمعه غایب است.

* 40 هوادار تمرین امروز را نظاره گر می کردند.

* شوت زنی و گلزنی های علی دایی در تمرین امروز باعث شد هواداران او را به شدت تشویق کنند.

* محمد نوری اختصاصی به دور زمین دوید. او اعلام کرد فعلا کمی از ناحیه کشاله درد دارد و به همین دلیل حضورش در بازی جمعه در پرده ای از ابهام قرار دارد. البته حمید علی عسگر امروز اختصاصی به دور زمین دوید.

* گلزنی های سیدجلال حسینی باعث شد تا دایی او را بارها تشویق کند.

* کریم باقری نیز در تمرین امروز دقایقی پا به توپ شد.

* در هنگام حفظ توپ و پرسینگ اعضای تیم بنفش که شامل بازیکنان اصلی بود بارها به تذکرات دایی گوش نکردند و همین موضوع باعث شد دایی برای آنها جریمه در نظر بگیرد البته این بازیکنان سعی کردند از جریمه دایی فرار کنند ولی دایی آنها را نگه داشت و با سوت هایی که می زد جرائم بازیکنان را به دقت اجرا کرد.

* مهرداد کفشگری در حاشیه تمرین امروز دچار مصدومیت شد و تمرین را ترک کرد. این در شرایطی است که رضا حقیقی نیز برای بازی جمعه سه کارته است.

* تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس قرار است روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پشت در های بسته برگزار شود.



تاریخ : سه شنبه 92/6/26 | 3:27 عصر | نویسنده : رضا
محکومیت 3 میلیونی پرسپولیس به خاطر دربی

ارتش سرخ دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر آنچه که "تخلف تماشاگران این تیم در دیدار با استقلال" عنوان شده است، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال درحالی 15 شهریور ماه برگزار شد که از سوی تماشاگران پرسپولیس تخلفاتی صورت گرفت. برهمین اساس کمیته انضباطی طبق بند 5 ماده 22 آئین نامه انضباطی باشگاه فوق را به تذکر و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری، این تیم طبق بند "ب" ماده 24 آئین نامه انضباطی به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی همچنین مربی تیم تراکتورسازی را جریمه کرد. باغ آبادی مربی تیم تراکتورسازی در جریان دیدار این تیم با صبای قم تخلفاتی را انجام داد. بر همین اساس وی طبق ماده 22  آئین نامه کمیته انضباطی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.



تاریخ : دوشنبه 92/6/25 | 7:40 عصر | نویسنده : رضا
تذکر دایی به دهنوی و صادقیان/ فیلم بازی های سپاهان رسید

ارتش سرخ دات کام :

علی دایی به دو بازیکن پرسپولیس تذکر داد تا از مصاحبه های تنش زا خودداری کنند.

پس از مصاحبه های قاسم دهنوی و پیام صادقیان در خصوص مشکلات حمله ای پرسپولیس و انتقادهای انجام شده، علی دایی به دهنوی و صادقیان تذکر داد که از هرگونه مصاحبه تنش زا جداً خودداری کنند. همچنین فیلم بازی های سپاهان نیز به دست کادر فنی پرسپولیس رسید و از فردا برنامه های آنالیز سرخپوشان برای دیدار مقابل سپاهان انجام می شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر روز جمعه در اصفهان میزبان سپاهان است.



گزارش تمرین صبح: تمرینات اختصاصی نوری/ پرداخت هزینه تحصیل یک دانشجو توسط دایی

ارتش سرخ دات کام :

به دلیل ترمیم چمن ورزشگاه درفشی فر ،تمرینات پرسپولیس پس از بازی با سپاهان، به ورزشگاه  نوبنیاد یا ورزشگاه خیر العمل منتقل خواهد شد.

به گزارش اوج ،تمرینات تیم پرسپولیس از ساعت 10:40 امروز در ورزشگاه درفشی فر پیگیری شد.

* در ابتدای تمرین علی دایی حدود یک  ربع با بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد.

* تمرین امروز با دویدن،حرکات کششی و  ایروبیک شروع شد و پس از آن بازیکنان به سالن وزنه رفتند.

* پس از انجام حرکات کششی بازیکنان،علی دایی به سمت اتومبیل خود رفته و یک دستگاه  آی پد از داخل ماشن برداشت تا در داخل رختکن یک سری اطلاعات مربوط به بازیهای پرسپولیس را به بازیکنان نشان دهد.

* قرار بر این شده که تمرینات پرسپولیس پس از بازی با سپاهان، به ورزشگاه  نوبنیاد یا ورزشگاه خیر العمل منتقل شود که دایی و کادر فنی بیشتر مایل به انجام تمرینات در ورزشگاه نوبنیاد هستند.

* پنجعلی و دایی حدود 10 دقیقه با هم صحبت کردند  که شیرینی هم پس از مدتی به این بحث اضافه شد.

* بازیکنان در هنگام وزنه زدن به توصیه های مربی بدنساز گوش می کردند ضمن اینکه امروز علی دایی که بسیار سرحال و خوشحال بود  خودش وزنه زدن بازیکنان را زیر نظر گرفت.

* شوخی بین علیرضا حقیقی و ماساژر تیم باعث خنده شدید دایی شد،ضمن اینکه دایی که امروز بسیار سرحال و خوشحال به نظر می رسد و با لباس شخصی سر تمرین حاضر شده بود، برای اولین بار با هواداران رو در رو به صحبت پرداخت.

* دختر خانمی که دانشگاه قبول شده بود  ولی برای ادامه تحصیل استطاعت مالی نداشت به همراه مادرش موفق به دیدار و گفتگو با علی دایی شد و دایی پس از دیدن نمرات بسیار  عالی  این دختر خانم در دوران قبل دانشگاه ، هزینه ادامه تحصیلش را تا مقطع فوق لیسانس تقبل کرد.

* محمد نوری که دچار آسیب دیدگی است با پزشک تیم آب درمانی و فیزیوتراپی انجام داد،ضمن انکه مهرداد پولادی همچنان در تمرینات غایب بود ولی حمید علی عسگر پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرینات حاضر و حتی اولین نفری بود برای وزنه زدن درسالن حاضر شد.

* کریم باقری با ماشین پراید در تمرین امروز حاضر شده بود.

* بازیکنان پس از اتمام تمرین به استخر رفتند.



تاریخ : یکشنبه 92/6/24 | 6:43 عصر | نویسنده : رضا

ذوب‌آهن با برتری مقابل استقلال به عنوان بهترین تیم هفته انتخاب شد.


 

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با تساوی سایپا و نفت تهران و صدرنشینی فولاد خوزستان به پایان رسید.

به گزارش فارس، نگاهی می‌اندازیم به نتایج، ترین‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر:

ذوب آهن اصفهان 2 - استقلال صفر

گل‌ها: مهدی رجب زاده و قاسم حدادی فر

تراکتورسازی 2 - ملوان 2

گل ها: علی کریمی و کریم انصاری‌فرد برای تراکتورسازی - مهدی دغاغله و مازیار زارع برای ملوان

پرسپولیس یک - گسترش فولاد صفر

گل: محمدرضا خلعتبری از روی نقطه پنالتی

راه آهن صفر - فجرسپاسی صفر

مس کرمان 2 - فولاد خوزستان 2

گل‌ها: ادینیو (2 گل) برای مس - لوسیانو پریرا و سروش رفیعی برای فولاد

داماش 2 - صبای قم یک

گل‌ها: محمد مختاری و امین متوسل‌زاده برای داماش - مهدی مومنی برای صبا

استقلال خوزستان صفر - سپاهان 2

گل‌ها: محمد غلامی و هادی عقیلی

نفت تهران صفر - سایپا صفر

**ترین‌های هفته نهم لیگ برتر:

در هفته نهم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌ای که برگزار شد 16 گل به ثمر رسید تا در این هفته از رقابت‌ها شاهد میانگین 2 گل در هر مسابقه باشیم.

در این هفته در دو دیدار که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید، 4 گل به ثمر رسید و دو دیدار هم بدون گل خاتمه یافت. نکته قابل توجه اینکه از این لحاظ در هفته هشتم هم شاهد همین وضعیت بودیم با این تفاوت که در هفته گذشته 15 گل به ثمر رسید.

**بهترین تیم هفته: ذوب‌آهن

در هفته نهم رقابت‌‌ها پرسپولیس در خانه مقابل تیم سختکوش گسترش فولاد به برتری رسید؛ داماش در شهر خود اولین پیروزی خانگی را کسب کرد و سپاهان هم در خانه دومین استقلال به دومین برد خارج از خانه رسید اما عنوان بهترین تیم هفته به ذوب‌آهن تعلق می‌گیرد که توانست با برتری مقابل استقلال آن هم در آستانه دیدار آسیایی این تیم، خود را به جمع تیم‌های میانه جدول نزدیک کرده و به روزهای پیش رو امیدوارتر شود.

**ناکام هفته: آبی‌ها!

در این هفته هر دو استقلال لیگ برتر با نتایج مشابه از تیم‌‌های اصفهانی شکست خوردند و گسترش هم در تهران مغلوب پرسپولیس شد تا هفته نهم به کام تیم‌های آبی لیگ برتر نباشد.

نکته قابل توجه اینکه استقلال از زمان قطع همکاری با آل‌اشپورت و آغاز همکاری با تولیدی مجید، هنوز رنگ پیروزی را ندیده و جالب اینکه گل هم نزده است تا قصه‌های مجید برای این تیم پرطرفدار پایتخت همچنان ادامه داشته باشد.

**بازیکن هفته: ادینیو

در هفته نهم چند بازیکن از جمله رجب زاده و تبریزی از ذوب‌آهن و غلامی از سپاهان و خلعتبری و سید جلال حسینی از پرسپولیس بازی‌های قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشتند اما ادینیو، هافبک کهنه‌کار مس که به تنهایی با زدن دو گل به فولاد تیمش را نسبت به روزهای آینده امیدوار نگه داشت به عنوان بازیکن هفته انتخاب می‌شود.

**سرمربی هفته: لوکا بوناچیچ

هفته نهم رقابت‌ها به کام اصفهانی‌ها بود. در این هفته ذوب‌آهن و سپاهان با تفکرات سرمربیان خارجی خود 3 امتیاز از دو استقلال لیگ گرفتند اما از آنجایی که کار ذوبی‌ها بزرگ‌تر بود، لوکا بوناچیچ به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب می‌شود.

**32 کارت زرد

هفته نهم هفته‌ای پرکارت بود به طوری که در 8 بازی این هفته 32 بار کارت زرد از جیب داوران خارج شد تا شاهد 4 کارت زرد در هر مسابقه باشیم. با این حال کارت قرمزی از جیب داوران در این هفته خارج نشد.

**تعداد تماشاگران هفته: 75 هزار نفر

در هفته‌ای که سپری شد تنها 75 هزار نفر از مسابقات دیدن کردند تا میانگین کمتر از 10 هزار نفر برای هر مسابقه به ثبت برسد. در این هفته دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش پرتماشاگرترین مسابقه بود.

**رده‌بندی گلزنان تا پایان هفته نهم:

5 گل: رضا نوروزی - محمد غلامی(سپاهان)

4 گل: رضا عنایتی(صبای قم) - مهرداد بایرامی (گسترش فولاد) - لوسیانو پریرا (فولاد) - مهدی رجب‌زاده (ذوب‌آهن)

 






بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 271795

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools