سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 92/1/17 | 4:37 عصر | نویسنده : رضا

هواداران داماش گیلان داور مسابقه را تشویق کردند و خواستار اجرای عدالت در قضاوت او شدند.


 

هواداران داماش گیلان زمانی که سعید مظفری‌زاده داور مسابقه برای بازدید چمن ورزشگاه آمد به شدت او را با شعار « داور با عدالت» تشویق کردند. مظفری‌زاده نیز به ابراز احساسات تماشاگران با دست تکان دادن پاسخ داد.

به گزارش فارس،گل‌محمدی، بزیک و ترابیان کادر فنی پرسپولیس نیز زمین ورزشگاه عضدی رشت را بازدید کردند

* هوای رشت در حال حاضر آفتابی است.

*پلاکاردی در دست تماشاگران داماش است که روی آن نوشته شده« به امید یک برد تاریخی دیگر»

*در پلاکاردی دیگر نوشته شده« قرمز و آبی نداریم هر کی بیاد می‌بریم»

*تماشاگران دو تیم علیه یکدیگر شعار سر می‌دهند.

*سر یکی از تماشاگران پرسپولیس و یکی از تماشاگران داماش شکسته شد که این دو تماشاگر مجروح توسط نیروهای امدادی هلال احمر مداوا شدند.

* در نوشته‌ای روی اسکوربورد ورزشگاه درگذشت مادر مهدوی‌کیا بازیکن پرسپولیس به او تسلیت گفته شد.

دیدار دو تیم ساعت 17 در ورزشگاه عضدی رشت و از مرحله نیمه نهایی جام حذفی آغاز می‌شود.



تاریخ : شنبه 92/1/17 | 4:36 عصر | نویسنده : رضا

 

به گزارش فارس، تیم‌های پرسپولیس و داماش در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی از ساعت 17 امروز در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

*از ساعت 13:20 امروز در شرایطی که از ساعت 10 بلیت‌فروشی آغاز شده بود، هواداران به داخل ورزشگاه رفتند.

*در حال حاضر نیز صف‌های طولانی هواداران داماش در دو گیشه مخصوص بلیت‌فروشی برای این تیم وجود دارد و هواداران در حال خریدن بلیت هستند.

*شرایط داخل ورزشگاه نیز طوری است که در حال حاضر حدود 10هزار هوادار داماشی که بیشتر لباس‌های آبی بر تن دارند در داخل ورزشگاه نشسته‌اند. البته حدود 800 هوادار قرمزپوش نیز در ورزشگاه هستند.

*تنش میان هواداران دو تیم از همین الآن که سه ساعت مانده به شروع بازی در ورزشگاه دیده می‌شود، شعار علیه یکدیگر و مسائل مختلف در ورزشگاه شنیده می‌شود.

*بازار فروش فلافل نیز در مقابل ورزشگاه حرف اول را می‌زند. هوادارانی که از صبح امروز منتظر ورود به ورزشگاه بودند با آمدن ظهر برای خوردن غذا دست به کار شدند.

*مالکی رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس نیز امروز ظهر به اردوی قرمزپوشان آمد و دقایقی با آنها گفت‌وگو و سپس نهار خورد. مالکی برای بازیکنان پرسپولیس نیز آرزوی موفقیت کرد.

*هوای رشت که امروز صبح آفتابی و بسیار گرم بود در حال حاضر در حال ابری شدن است.

*مقابل هتل پرسپولیسی‌ها نیز با توجه به نیروی انتظامی از حضور هرگونه افراد خودداری می‌شود.

*طبل، سنج و دهل ابزار تشویق هواداران و لیدرهای تیم داماش است که با خود به داخل ورزشگاه می‌برند.

*از آوردن هرگونه اشیاء مانند روزنامه، بطری آب و مواد پرتابی توسط نیروهای انتظامی خودداری می‌شود. امروز مأموران نیروی انتظامی در هنگام ورود هواداران به داخل ورزشگاه چند مرتبه آنها را می‌گردند تا اشیایی به داخل ورزشگاه برده نشود.

*در شرایطی که حدود 2ساعت و 30 دقیقه مانده به بازی در ورودی هواداران پرسپولیس که در قسمت جنوبی ورزشگاه است بسته شد. دلیل این موضوع نیز پر شدن 10 درصد از ورزشگاه عضدی که متعلق به پرسپولیسی‌ها بود است.

*به همین دلیل حدود 500هوادار پرسپولیس که پیراهن قرمز و پرچم قرمز در دست دارند از ورودشان به داخل ورزشگاه جلوگیری شد. این هواداران بلیت در دست دارند اما اجازه ورود را ندارند. برخی از این هواداران دست به دامن لباس‌های آبی و پرچم‌ها شده‌اند که با خرید و پوشیدن آنها به داخل داماشی‌ها بروند و بازی را از نزدیک تماشا کنند.

اما از گیشه‌های بلیت‌فروشی مخصوص داماشی‌ها باید گفت که همچنان صف‌های طولانی حرف اول را می‌زنند و هواداران داماش در حال خریدن بلیت هستند. در حال حاضر در ورزشگاه 15هزارنفری عضدی حدود 13 هزار نفر حضور دارند و در حال گوش کردن موزیک‌های مختلفی که برای آنها پیش‌بینی شده هستند.

*اسکوربورد ورزشگاه نیز بازی‌های داماش و گل‌زنی‌های مهاجمان خود را به تصویر می‌کشد و همین موضوع باعث شده تا هواداران این تیم به وجد آیند.

*بر خلاف دفعات گذشته در شرایطی که حدود 2ساعت و نیم مانده به بازی نظم و انضباط بسیار دقیقی در مقابل در ورزشگاه عضدی حکم‌فرما است و خبرنگاران به راحتی می‌توانند برای پوشش خبری این بازی کارهای خود را انجام دهند.

*10 لیدر پرسپولیس نیز که از تهران برای این بازی به رشت آمده‌اند مأمور ساماندهی هواداران پرسپولیس شده‌اند.

*بین هواداران پرسپولیس و داماش مأموران نیروی انتظامی نشسته‌اند تا نزدیکی هواداران این دو تیم باعث نشود آنها با یکدیگر درگیری پیدا کنند.

 




تاریخ : شنبه 92/1/17 | 1:50 عصر | نویسنده : رضا

فروش پیراهن علی کریمی در اطراف ورزشگاه عضدی به 25 هزارتومان رسید.


 

به گزارش فارس، تیم‌های پرسپولیس و داماش از ساعت 17 امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه عضدی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌هایی از قبل از این بازی در زیر می‌خوانید:

* با اعلام مسئولان ورزشگاه عضدی هواداران منتظر در پشت درهای ورزشگاه عضدی آنها پس از استقرار نیروی انتظامی در داخل ورزشگاه و بر عهده گرفتن امنیت می توانند وارد ورزشگاه شوند.

*دو در برای هواداران داماش و پرسپولیس به صورت جداگانه تقسیم شده است. هواداران دو تیم باید با در دست داشتن بلیت ورودی و مشخص کردن تیمی که قرار است آن را همراهی کنند وارد ورزشگاه خواهند شد.

*در اطراف ورزشگاه پیراهم علی کریمی که محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس در رشت حساب می‌شود فروخته می‌شود این پیراهن قیمتش به مرز 25هزار تومان هم رسیده که برخی از هواداران آن را می‌خرند و مقابل ورزشگاه می‌پوشند.

*علی کریمی در هتل کادوس محل استقرار قرمزپوشان با سعید راد یکی از هنرپیشه‌های سینما دیدار کوتاهی داشت.

*محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز ساعت 12 امروز با بدرقه مسئولان باشگاه و پس از گفت‌وگو با هواداران پرسپولیس هتل را ترک کرد. البته در مقابل در هتل فردین معصومی نیز به بدرقه رویانیان پرداخت که رویانیان از او سؤال کرد که چرا پیراهن آبی پوشیده است؟ معصومی نیز به وی گفت: درست است من آبی پوشیدم اما قلبم پرسپولیسی است.

*شیرینی سرپرست پرسپولیس نیز در مقابل هتل کادوس به هواداران این تیم بلیت های رایگان می‌داد. وی با درخواست هواداران عدد 6 را نشان داد.

* الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان و شیرینی که روز گذشته در محل تمرین پرسپولیس درگیری لفظی شدیدی داشتند، شب گذشته بعد از شرکت در جلسه هماهنگی سرپرستان دوتیم با هم روبوسی کردند.

 




تاریخ : شنبه 92/1/17 | 1:49 عصر | نویسنده : رضا

هوای گرم رشت بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس را غافلگیر کرد.


 

به گزارش فارس، تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان از ساعت 17در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز در ورزشگاه عضدی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های قبل از این بازی را در زیر می‌خوانید:

* از ساعت 10 امروز بلیت‌فروشی این بازی در مقابل ورزشگاه عضدی آغاز شده است. حدود 500 هوادار در حال حاضر در مقابل ورزشگاه حضور دارند. البته تعداد زیادی از هواداران نیز در اطراف ورزشگاه روی سبزه‌ها در حال استراحت کردن هستند تا پس از باز شدن در به داخل ورزشگاه بروند.

*بر خلاف اینکه اعلام شده بود احتمالا هوای امروز رشت بارانی است اما هوای امروز بسیار گرم، شرجی و آفتابی است.

*فردین معصومی کشتی گیر 120 کیلویی کشورمان نیز با حضور در اردوی پرسپولیسی ها با آنها به خوش و بش پرداخت.

*حدود 100 هوادار نیز مقابل هتل پرسپولیسی‌ها حضور دارند و به تشویق تیم خود می‌پردازند.

*فروش کلاه‌های قرمز و آبی‌رنگ در اطراف ورزشگاه دیده می‌شود.

*در اطراف هتل پرسپولیسی‌ها نیز نیروی انتظامی مستقر شده و نظم و انضباط اطراف ورزشگاه را برقرار کرده اند.

*در اطراف ورزشگاه همچنین پلاکاردهایی نصب شده که از هواداران گیلانی دعوت شده تا امروز داماش را در دیدار مقابل پرسپولیس حمایت کنند.

 




تاریخ : شنبه 92/1/17 | 1:35 عصر | نویسنده : رضا

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس عزادار شد.


به گزارش ورزش سه به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا امشب در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست. مهدوی کیا کاپیتان پرسپولیس که قرار بود صبح روز جمعه به منظور حضور در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس راهی رشت شود، دقایقی پیش از درگذشت ناگهانی مادرش مطلع شد و به اتفاق خانواده راهی اراک شد.

خانواده مهدوی کیا در برخی ایام سال در روستای چشمه اراک زندگی می‌کنند. مادر مهدوی کیا که در همین روستا به سر می برد در اثر سکته دارفانی را وداع گفت.

مهدوی‌کیا که از این خبر غم انگیز و تلخ مطلع شده بلافاصله به اتفاق خانواده راهی اراک شد و مراتب عدم حضورش در اردوی پرسپولیس را از طریق یکی از اعضای خانواده به روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اطلاع داد.





بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 271433

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools