سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 92/5/2 | 7:32 عصر | نویسنده : رضا

مدیر تیم پرسپولیس گفت:انصاری فرد مشاوره خوبی نگرفت و نهایتا راهش از پرسپولیس جدا شد.پنجعلی: تاکتیک پرسپولیس برای مهار کریمی توی قوطی است/ چهار بازی که بگذرد همه پرسپولیس واقعی را می بینند
محمد پنجعلی در گفت و گویی در فاصله کوتاهی مانده تا آغاز بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی درباره تقابل علی کریمی با تیم سابقش عنوان کرد:علی قطعا به عنوان یک بازیکن حرفه ای به تیم جدیدش تعهد دارد اما به نظر من دیگر آن دوران گذشته که یک بازیکن فقط بخواهد جلوی تیم سابقش انگیزه داشته باشد. بازیکن حرفه ای باید به خاطر تعهدی که به باشگاهش دارد در همه بازیها بهترین عملکردش را داشته باشد.

وی درباره واکنش هواداران پرسپولیس به حضور کریمی با پیراهن تیم رقیب گفت:اینکه هواداران بازیکن سابقشان را تشویق کنند اتفاق طبیعی است البته آنها باید اول از تیم خودشان حمایت کنند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره تاکتیک کادر فنی سرخپوشان برای مهار کریمی اظهار داشت: به قول فوتبالی ها تاکتیک تیم توی قوطی است اما قطعا ما برای مهار کریمی و سایر بازیکنان شاخص تراکتورسازی برنامه وی‍ژه ای خواهیم داشت.

وی درباره جدایی انصاری فرد از پرسپولیس گفت: ما بیشتر از 50 جلسه تمرین کردیم اما خبری از کریم انصاری فرد نیود و همه دنبالش می گشتند. انصاری فرد مشاوره خوبی نگرفت و نهایتا راهش از پرسپولیس جدا شد.

پنجعلی درباره پیش بینی اش از فصل جاری اظهار داشت:اگر تیم وارد حاشیه نشود قطعا یک جام می گیریم. بدون تعصب می گویم که پرسپولیس امسال تیم بسیار خوبی است و از سالهای گذشته بهتر است. تیمی که هم بازیکن جوان دارد هم بازیکن با تجربه.از دید من چهار بازی که بگذرد همه پرسپولیس واقعی را می بینند.





بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 271909

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools