سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/9/7 | 7:57 عصر | نویسنده : رضا
انصاریان: اشتباه کردم به استقلال رفتم؛من پرسپولیسی ام/ از هواداران عذر می خواهم

ارتش سرخ دات کام :

علی انصاریان پس از شکست سه بر یک پیشکسوتان پرسپولیس مقابل ستارگان میلان، اظهار داشت: در انتهای بازی اشتباه کردم که در صحنه ای سر توپ زدم همان موقع باید سرضرب شوت می کردم. اگر آن صحنه گل می شد خیلی روز خوبی برای من اتفاق می افتاد.

وی یادآور شد: من استقلالی نیستم و پرسپولیسی ام اشتباه کردم که یک سال به استقلال رفتم. از هواداران عذرخواهی می کنم. آن مسائل دیگر تمام شد اما امروز آمدم تا روز آشتی من باشد اگر آن توپ هم به گل تبدیل می شد روز بسیار خوبی برای من بود.

مدافع تیم پیشکسوتان پرسپولیس در عدم حضور هاشمی نسب یادآور شد: نمی دانم چرا او نیامد، این را باید از علی پروین بپرسید. خیلی از بزرگان فوتبال در بازی امروز حاضر شدند و این موضوع نشان داد که بزرگان فوتبال متعلق به پرسپولیس هستند. بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر می کنم تماشاگران زیادی آمده بودند تا بعد از آن خداحافظی تلخ مهدوی کیا او در یک بازی خوب خداحافظی کند.

وی ادامه داد: باید یادمان باشد امثال مهدوی کیا در فوتبال زیاد هستند.





بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 271050

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools