سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/9/7 | 8:27 عصر | نویسنده : رضا
مالدینی: همگروهی ایران و ایتالیا جالب می شود/ فکر نمی کردم این همه تشویق شوم

ارتش سرخ دات کام :

پائولو مالدینی در نشست خبری بعد از بازی با پیشکسوتان پرسپولیس گفت: بازی خیلی مردانه و سخت بود. به ما خیلی خوش گذشت و مردم احساس خوبی نسبت به یکدیگر داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در جام جهانی با ایران همگروه شود و یا قبل از حضور در ایران بازیکنی از این کشور را می شناخت یا خیر اظهار داشت: ما رحمان رضایی را می شناختیم چون به فرودگاه آمده بود. اتفاقا من دوست دارم که باز هم با ایران بازی کنیم و اگر ایران با ایتالیا همگروه شود می تواند بازی جالبی شود.

در ادامه خبرنگاری در مورد مذاکرات ایران با ژنو و اینکه این بازی می تواند روابط ایران با اروپا را بهتر کند، گفت: ما اینجا آمده ایم برای یک بازی دوستانه. ما برای انجام بازی دوستانه و ورزشی آمده ایم و کاری به این مسائل نداریم.

خبرنگاری پرسید آیا قبل از حضور در ایران علی دایی را می شناختی یا خیر و اینکه او امروز در این بازی حضور نداشت، عنوان کرد: ما علی دایی را می شناسیم و با ما یعنی آث میلان بازی کرده و اتفاقا به ما گل هم زده است.

مالدینی در خصوص اینکه در حال حاضر وضعیت کنونی میلان را چطور می بیند با خنده گفت: میلان 30 سال است که با برلسکونی بهترین تیم دنیا شده و من مطمئن هستم هر چه زودتر آنها راه خود را پیدا می کنند. من فعلا با پیشکسوتان میلان همکاری می کنم نه با خود میلان.

خبرنگاری گفت آیا قرار است آخر فصل مدیر میلان شوی یا به پاری سن ژرمن می روی که وی پاسخ داد: فعلا چیزی در این زمینه نمی دانم و با بچه هایم زندگی می کنم.

وی در خصوص اینکه آیا چند سال پیش به دیدار یک مجروح ایرانی رفته و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: من چنین مسئله ای را به یاد نمی آورم.

کاپیتان امروز تیم میلان در مورد اینکه آیا مالدینی می دانست در ایران این همه طرفدار دارد و بیش از همه تشویق می شود، تاکید کرد: تصور نمی کردم این همه مردم من را تشویق کنند و جالب است پیراهن هایی را با اسم و شماره خودم دیدم که این موضوع برای من افتخار است.

در پایان نشست خبری خبرنگاران برای مالدینی دست زدند.




بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 271062

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools