سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رویانیان: امیدوارم اظهارات کریمی دلسوزانه باشد/ برای شکایت از جهانبازی باید با دایی مشورت کنم

ارتش سرخ دات کام :

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات علی کریمی گفت: چرا فکر بد بکنم، امیدوارم اظهارات او دلسوانه باشد.محمد رویانیان در خصوص اظهارات زینی زاده مدیرعامل تراکتورسازی تبریز مبنی بر اینکه رویانیان اتفاقات بازی رفت در ورزشگاه آزادی را به یاد بیاورد، عنوان کرد: نمی خواهم واکنشی در این مورد نشان دهم اما انتظار نداشتیم که از طرف مسئولان باشگاه تراکتورسازی مورد توهین قرار بگیریم؛ حالا خوب است که در زمین خودشان با یک گل ما را شکست دادند آن هم در شرایطی که بیش از 70 دقیقه بازی در اختیار ما بود. اگر می خواهید فنی صحبت کنیم باید به این مسئله تاکید کرد که تراکتورسازی در شرایطی پرسپولیس را برد که یک گل اتفاقی به ثمر رسید. ما هیچ مشکلی با هواداران تراکتورسازی و مردم تبریز نداریم و اتفاقا امیدوارم این تیم قهرمان بماند تا مردم تبریز خوشحال شوند.
وی ادامه داد: روز گذشته هواداران تراکتورسازی سنگ تمام گذاشتند و من از آنها ممنونم و گله ای هم ندارم اما یکی دو نفر از عوامل باشگاه و کادرفنی تراکتورسازی به ما توهین کردند که اصلا انتظار آن را نداشتیم.
رویانیان در خصوص عملکرد داور بازی پرسپولیس و تراکتورسازی و اینکه آیا امکان دارد باشگاه پرسپولیس از یدالله جهانبازی شکایت کند، گفت: در مورد عملکرد داور باید بگویم که فقط امیدوارم در صحنه مشکوک به پنالتی اشتباه نکرده باشد. دیدید که چند کارشناس هم پنالتی ما را تایید کردند. در خصوص شکایت هم فعلا دارم روی این مسئله فکر می کنم و باید با علی دایی هم مشورت کنم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت علیرضا حقیقی در این تیم به چه صورت خواهد بود، اظهار داشت: در چند روز گذشته تمام وقتم معطوف به بازی با میلان بود و اطلاعی از این موضوع ندارم اما می دانم که ممکن است امروز در این خصوص تصمیم گیری شود.
رویانیان در واکنش به صحبت های روز گذشته علی کریمی مبنی بر اینکه پرسپولیس با این امکانات و شرایط باید با اختلاف 7 امتیاز صدرنشین لیگ باشد، گفت: امیدوارم اظهارات کریمی دلسوزانه باشد؛ چرا فعلا فکر بد کنم؟
وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل تراکتورسازی راضی بوده است تصریح کرد: انصافا تک تک بازیکنان مان عالی، روان و مسلط بازی کردند. همچنین کادرفنی هم کیفیت خوب خودش را نشان داد نباید زیاد نگران باشیم چون باخت برای هر تیمی به وجود می آید. تراکتورسازی هم نمایش قابل قبولی ارائه داد اما فوتبال است و یک طرف برنده و یک طرف بازنده؛ در مجموع از عملکرد بازیکنان و کادرفنی راضی هستم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه در مورد برگزاری دیدار تیم های پیشکسوتان میلان و پرسپولیس تاکید کرد: میلانی ها 36 ساعت در ایران بودند و ما باید در این مدت هم به برنامه فرهنگی می رسیدیم و هم به برنامه اخلاقی. برخی از آنها به شیرخوارگاه آمنه و برخی هم به کاخ موزه سعدآباد رفتند و با ایران آشنا شدند. فکر می کنم بازی هم بسیار جذاب شد حتی از لیگ هم دیدنی تر. همین که برای چند روزی تلویزیون، رادیو و مطبوعات وارد زندگی پیشکسوتان شدند و در کنار هم حضور داشتند کار زیبایی بود.
رویانیان ضمن اشاره به این مسئله که خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال در بازی پرسپولیس و میلان بهترین اتفاق این مسابقه بوده است، تصریح کرد: در این مورد من کار خاصی انجام ندادم و دوستانم در باشگاه بودند که همه کارها را پیش بردند ضمن اینکه اسپانسر ما هم زحمات زیادی را متقبل شد. اینها مسائل زیبایی است  و حالا اگر یکی دو نفر بخواهند دست به تخریب بزنند قطعا موفق نمی شوند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شایعه استعفایش از پرسپولیس صحت دارد یا خیر، گفت: در چند روز آینده صدای این مسئله هم در می آید.




بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 271052

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools