سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 92/4/12 | 8:38 عصر | نویسنده : رضا

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور سازی به برتری رسید و خبری هم از علی کریمی نشد.


 

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور‌سازی تبریز در دیداری دوستانه از ساعت 17:50 در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف یکدیگر رفتند.

به نقل از فارس، در این دیدار پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

*حدود 150 هوادار با حضور روی سکوها از نزدیک این مسابقه را نظارت می‌کنند.

*هواداران علی دایی بازیکنان محمد رویانیان و حبیب کاشانی را مورد تشویق قرار دادند.

*بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس که تعدادشان زیاد است مجبور شدند عده ای از آنها در کنار زمین بنشینند.

*لباس محمد نوری با سایر بازیکنان پرسپولیس متفاوت است.

*احمد ابراهیمی، دوست علی دایی که با نفت تهران همکاری می‌کنند از این بازی دیدن می‌کنند.

*یک جانباز قطع نخاعی که از هواداران پرسپولیس است و معمولا دیدارهای این تیم را از نزدیک مشاهده می‌کنند امروز در ورزشگاه حضور دارد.

*برخلاف اینکه قرار است مرتضی اسدی در مسابقات امسال شماره 88 را بر تن کند با توجه به غیبت علی کریمی امروز همان لباس قبلی خود و پیراهن شماره 8 را بر تن کرد.

*ترکیب اولیه پرسپولیس را نیلسون، نور‌محمدی، بنگر، ماهینی، میثم حسینی، حبیبی، نوری، نوروزی، آبی‌شا، کفشگری و سید‌صالحی تشکیل می‌دادند.

*برای تراکتو‌ر‌سازی در این مسابقه حامد لک، محمد نصرتی، مهدی کیانی، جواد کاظمیان، اسدی، دقیقی، خوش هوا، بائو، کریمیان، ابراهیمی و ربیع‌خواه به میدان رفتند.

*از نکات جالب قابل توجه این دیدار روبوسی قاسم دهنوی و علی دایی بود. همچنین حبیب کاشانی مدیرعامل سابق پرسپولیس که در برهه‌ای با علی دایی سرمربی پرسپولیس دچار مشکل شده بود قبل از بازی برخورد بسیار گرمی داشت.

*در نیمه دوم این مسابقه رضا محمدی، بنگر، جلال حسینی، علی عسگر، خانزاده، غریبی، عباس‌زاده، شاکری، نوری، رضایی و مارکو برای پرسپولیس به میدان رفتند.

*تک گل پرسپولیس را یونس شاکری 80 به ثمر رساند.

*حبیب کاشانی با حضور روی نیمکت مسابقه را تماشا می‌کرد.

*علی کریمی که از قبل اعلام شده بود در این مسابقه به میدان نمی‌رود در مجموعه درفشی‌فر حاضر نشد و هواداران نیز او را تشویق نکردند.

*در صحنه‌ای از بازی مهدی کریمیان به جای‌گیری داور اعتراض داشت و اعلام می‌کرد داور هنگام حملات مقابل آنها قرار می‌گیرد.

 




تاریخ : چهارشنبه 92/4/12 | 3:18 عصر | نویسنده : رضا

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من از نظر سابقه این شانس را دارم که بازوبند را بر بازو ببندم اما باور کنید دنبال این مسائل نیستم.


 

محمد ابراهیمی درباره شرایط تراکتور اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذاریم و با بازی های تدارکاتی را مسئولان تدارک دیده اند به مرز آمادگی می رسیم. اردوهای خوب و موثری را پشت سر گذاشتیم. تمام بازیکنان انگیزه بسیار بالایی دارند و این موضوع انگیزه ما را افزایش می دهد. با شرایطی که داریم انتظارات هم از ما زیاد شده و توقعات مردم چندین برابر است. امیدوارم بتوانیم در طول فصل نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش اوج ، وی درباره علی کریمی عنوان کرد: کریمی نیاز به تعریف و تمجید ندارد. در تیم ملی کنار او بوده ام و امسال هم واقعا با هم جور هستیم. شناخت خوبی از هم بدست آورده ایم و امیدوارم انشاءالله این روند خوب ادامه داشته باشد.

مهاجم تراکتورسازی درباره بازوبند کاپیتانی این تیم تاکید کرد: من از نظر سابقه این شانس را دارم که بازوبند را بر بازو ببندم اما باور کنید دنبال این مسائل نیستم. در تراکتورسازی هیچکس دنبال بازوبند نیست. سال گذشته در بازی با سایپا سرمربی تیم به من گفت بازوبند را ببندم اما این کار را نکردم چون اعتقاد دارم تراکتور به قدری بزرگ است که من در این حد نیستم بازوبند را به دستم ببندم.

او ادامه داد: در بازی دوستانه قبل در نیمه دوم هیچ کس بازوبند را نبست و این نشان می دهد که همه فقط تمرکزشان روی موفقیت تیم است و بس. هیچکس دنبال کاپیتانی نیست. نمی دانم چرا رسانه ها اینقدر به این مساله دامن می زنند اما واقعیت چیز دیگری است. به هر حال امیدوارم کسی که کاپیتان است لایق آن باشد. جو تیم ما عالی است.

ابراهیمی درباره شایعه جذب جواد نکونام افزود: من خبری در خصوص روند مذاکرات با نکونام ندارم اما بازشگاه تراکتورسازی بسیار بزرگ است و خیلی از بازیکنان دوست دارند در تیم ما بازی کنند.نکونام هم کاپیتان تیم ملی است و بازیکن بزرگی است. او یکی از متعصب ترین فوتبالیست های ایران است و امیدوارم هرجا هست موفق باشد. اگر به تبریز هم بیاید با جام و دل به او تبریک می گویم و امیدوارم سال خوبی را در تراکتورسازی داشته باشد.

وی در پایان افزود: امسال با توکل بر خدا و حمایت همه جانبه می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و به آنچه لیاقتش را داریم برسیم.

 




تاریخ : سه شنبه 92/4/11 | 12:25 عصر | نویسنده : رضا

علی کریمی بازیکن جدید تراکتورسازی در بازی دوستانه مقابل پرسپولیس تیمش را همراهی نخواهد کرد و مطمئنا هیجان این بازی تدارکاتی به شکل ویژه‌ای کم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مجید جلالی سرمربی تراکتور روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کریمی مقابل پرسپولیس حضور نخواهد داشت و کادرفنی می‌خواهد به این بازیکن استراحت بدهد. جلالی این موضوع را دلیل غیبت کریمی در بازی دوستانه با پرسپولیس عنوان کرد ولی به نظر عامل اصلی غیبت کریمی در این بازی دوستانه فقط به خودش برمی‌گردد. او که سال قبل در پرسپولیس بازی می‌کرد دوست ندارد قبل از آغاز فصل مقابل تیم سابقش و همچنین علی دایی قرار بگیرد. این خواست خود کریمی بوده که در این بازی دوستانه به میدان نرود و این در حالی است که جادوگر در مصاحبه‌هایش چیزی در این خصوص به زبان نیاورده است.

کریمی در بازی دوستانه تراکتورسازی و صبا که با پیروزی تراکتورسازان همراه بود،در نیمه دوم برای تیمش بازی کرد.




تاریخ : دوشنبه 92/4/10 | 7:41 عصر | نویسنده : رضا

سرمربی تیم تراکتورسازی از استراحت به علی کریمی در دیدار دوستانه با پرسپولیس خبر داد.


 

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه چهارشنبه مقابل تراکتورسازی تبریز قرار خواهدگرفت. این بازی همه نگاه‌ها را به حضور کریمی در تراکتورسازی و رودررویی با پرسپولیس و علی دایی معطوف کرده بود اما جلالی سرمربی تراکتورسازی در گفت‌وگویی اعلام کرد که به علی کریمی در این بازی استراحت داده و کریمی در بازی چهارشنبه مقابل پرسپولیس به میدان نخواهد رفت.

 




تاریخ : دوشنبه 92/4/10 | 2:10 عصر | نویسنده : رضا

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال، کسب چهار امتیاز از دو دیدار مقابل ایتالیا را به ملی‌پوشان والیبال تبریک گفت. 
علی کریمی درباره‌ی نمایش فوق‌العاده تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا در لیگ جهانی اظهار کرد: من هم مثل سایر هموطنان، دو بازی مقابل ایتالیا را دیدم و از نمایش ملی‌پوشان لذت بردم. بازی کردن در زمین ایتالیا که یکی از قدرت‌های اول والیبال دنیاست کار آسانی نیست و ملی‌پوشان ما با وجود این‌که بازی شب گذشته را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کردند اما کار بزرگی انجام دادند.


وی ادامه داد: ایران در دو بازی توانست از ایتالیا 4 امتیاز بگیرد و فکر می‌کنم این افتخار بزرگی برای ورزش ماست. همه‌ی اینها نشان می‌دهد که فدراسیون والیبال خیلی زحمت کشیده و مربی بزرگی را برای تیم ملی انتخاب کرده است. به همه‌ی والیبالیست‌ها و کادر فنی تیم ملی و هم‌چنین مسوولان والیبال تبریک می‌گویم که دل مردم را شاد کردند. امیدوارم که این افتخارآفرینی‌ها هم‌چنان ادامه داشته باشد.


هافبک تراکتورسازی درباره‌ی وضعیت خود در این تیم گفت: خوشبختانه در وضعیت ایده‌آلی قرار دارم و در چند روز گذشته تمرین‌های خوبی را با تراکتورسازی انجام دادم. فعلا به همراه تیم در اردو هستیم و خود را برای رقابت‌های لیگ آماده می‌کنیم.

 





بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 271980

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools