سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسطوره باشگاه پرسپولیس به مراسم تجلیل از والیبالیستها دعوت شد.به درخواست روحانی/ علی کریمی به مراسم تجلیل از والیبالیست ها دعوت شد
قرار است به زودی در مراسمی از تیم ملی والیبال به دلیل کسب نتاج درخشان در لیگ جهانی تجلیل شود.

علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس به این مراسم دعوت شده و قرار است رییس جمهور منتخب هم در این مراسم حضور داشته باشد.




 مجید جلالی این روزها با انگیزه بالایی در حال آماده کردن تراکتورسازی تبریز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او در حالی هدایت این تیم را بر عهده گرفته که هواداران تراکتور بعد از دو نایب قهرمانی پیاپی حالا امیدوارند که تیمشان برای اولین بار قهرمان لیگ ایران شود.جلالی هم تاکید می کند که تیمش برای رسیدن به این هدف تلاش می کند.او در مورد وضعیت تراکتور،بازی دوستانه با پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

 

آقا مجید بازی دوستانه با پرسپولیس چطور بود؟

ما 3 بازی دوستانه انجام دادیم که روند خوبی داشتیم و در بازی با پرسپولیس هم بچه ها نمایش خوبی داشتند و بالاتر از آن چیزی بودند که من تصور می کردم. در بازی با پرسپولیس ترجیح دادم در دو نیمه کامل با یک ترکیب به میدان برویم و تنها سه تعویض انجام دادم. پس از 48ساعت که به مصاف صبا رفتیم در این دیدار بازی کردیم و محک بسیار خوبی خوردیم. به هر حال بازی دوستانه در زمین حریف شرایط خودش را دارد اما در کل عملکرد بازیکنان رضایت‌بخش بود.

 

کار تراکتور در فصل نقل و انتقالات تمام شده است؟ 

خیر،ما دو جای خالی داریم که در دو پست دنبال بازیکن هستیم ولی بازیکنان لیگ برتری متاسفانه ترجیح می دهند که تا آخرین روز نقل و انتقالات صبر کنند. وقتی دوره نقل و انتقالات اینقدر طولانی می‌شود هم به ضرر بازیکنان هم به ضرر باشگاه‌ها و هم به ضرر فوتبال است. وقتی بازیکنان دیر به تیم اضافه شوند زمان زیادی برای هماهنگ کردن آنها با کل مجموعه وجود ندارد. البته درست است که باید فصل نقل و انتقالات طبق قانون بین سه هفته تا پنج هفته باشد اما در فوتبال ما مشکلات مختص به خودمان وجود دارد. وقتی فصل به پایان می‌رسد حدود 65 درصد تیم قراردادش یک ساله است و باید مسئولان تیم جدیدی را ببندند که این کار را بسیار سخت می‌کند. 

 

در مورد قیمت های سنگین که بازیکنان پیشنهاد می دهند چه صحبتی دارید؟
 

این واقعیتی است که با آن مواجه هستیم.این معلول آن چیزی است که در این سال ها انجام دادیم.وقتی در این فوتبال 50 بازیکن داریم که همه تیم ها دنبال شان هستند طبیعی است که قیمت بالا می رود.در مسائل اقتصادی دیگر هم همینطور است و وقتی تولید نباشد،جنس هایی که طرفدار دارند با افزایش قیمت مواجه می شوند.

 

بحث حضور جواد نکونام در تراکتور منتفی است؟

فعلا چیزی معلوم نیست و من هم ترجیح می دهم حرفی نزنم. 

 

در مورد وضعیت سوآرز و لوپز صحبت می کنید؟

 

قرار است سوآرز از امروز در تمرینات ما حاضر شود تا شرایط او را مورد ارزیابی قرار دهیم. از باشگاه خواستیم لوپز هم بهتمرینات باز گردد و مثل اینکه این موضوع به اطلاع او رسیده است. البته این بازیکن سه ماه طلب دارد که باشگاه اعلام کرده پولش آماده است اما هنوز به تبریز باز نگشته است. 

کار کردن در تبریز و جو فوتبالی این شهر چطور است؟

آنها برخورد خوب و گرمی دارند و تراکتور را با تمام وجودشان دوست دارند.رفتار آنها محبت آمیز است و من این برخوردها را در کمتر جایی دیده ام. 

 

حتما می دانید که آنها قهرمانی می خواهند؟
تلاش ما هم این است که به این عنوان برسیم. 
 راستی چرا کریمی مقابل پرسپولیس بازی نکرد.می گویند او خودش نخواسته مقابل پرسپولیس بازی کند.آیا واقعا به او استراحت دادید یا مسائل دیگری مطرح بود؟

من قبل از بازی با پرسپولیس با علی حرف زدم و گفتم به خاطر برخی حاشیه های احتمالی بهتر است که در این بازی به میدان نرود.او خودش نگفت که نمی خواهد بازی کند و این پیشنهاد من بود تا حاشیه ای درست نشود.به هر حال پرسپولیس تیم سابق کریمی است. 

 

بالاخره داستن بازوبند کاپیتانی به کجا رسید،چه کسی کاپیتان تراکتور خواهد بود؟

بازیکنان ما به هیچ عنوان به بحث کاپیتانی فکر نمی کنند.من در این مورد با بازیکنان بزرگ تیم از جمله نصرتی،کریمی و اسدی صحبت کردم و آنها گفتند که اصلا این مسائل برایشان مهم نیست.با این حال تصمیم قطعی در مورد کاپیتان گرفته شد و مرتضی اسدی قرار است در فصل جدید کاپیتان تراکتور باشد.

 

از اینکه دستیاران شما جدا شدند نگران نیستید؟

 

فقط یکی از دستیاران من جدا شدند و یک نفر هم از گروه انالیز بود که جدا شد.به هر حال این اتفاق افتاد ولی سعی می کنیم مشکل خاصی ایجاد شود. 




تاریخ : شنبه 92/4/15 | 9:59 صبح | نویسنده : رضا

یکی از نوه های رویانیان در بازی دوستانه پرسپولیس و تراکتورسازی شماره 8 علی کریمی را بر تن کرد.

از این رو حسن رویانیان فرزند مدیرعامل در این باره گفت که ما هم مثل همه علاقمندان به پرسپولیس کریمی را دوست داریم و خانوادگی به این بازیکن علاقه خاصی داریم، اما نمی دانم چرا یک سری اتفاقات افتاد و حرف هایی شد که مسائلی را به وجود آورد.توضیح رویانیان در خصوص پوشیدن شماره 8 توسط نوه اش
وی افزود: پدر من هم علاقه قلبی به کریمی دارد و حتی او به جواد کاظمیان نیز علاقه بسیاری دارد. اگر این اتفاق افتاده به نظر من مسئله خاصی نیست و ما به صورت خانوادگی کریمی را دوست داریم.

همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از اینکه با مارکو هافبک دفاعی صربستانی خود به مدت یک سال به توافق رسیدند از طریق روابط بین الملل برای این بازیکن درخواست TMS کردند.

مارکو با صادر شدن TMSاش پس از ثبت قرارداد با پرسپولیس در سایت فیفا مجوز حضورش در پرسپولیس صادر می شود.

همچنین پرسپولیسی ها برای این بازیکن درخواست ITC کرده اند.




تاریخ : پنج شنبه 92/4/13 | 5:53 عصر | نویسنده : رضا

توقعات از پرسپولیس خیلی بالا است و همه از پرسپولیس قهرمانی می خواهند اما قهرمانی برای تیم های دیگر مثل سپاهان، استقلال و تراکتورسازی هم است. خدا کند تیمی که شایسته باشد و بیشتر زحمت کشیده باشد قهرمان شود. دایی: علی کریمی راضی نیست پرسپولیس به حاشیه برود/پرسپولیس خانه کریمی است
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل تراکتورسازی به اهداف تاکتیکی مدنظر خود رسیدیم.

محمد دایی در گفت وگویی اظهار داشت: دیدار دوستانه ای که با تراکتور داشتیم بازی خوبی بود. این اولین بازی ما با یک تیم قدر بود و با آن چیزی که به لحاظ تاکتیکی مدنظر بود رسیدیم؛ چراکه نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را دیدیم تا در روزهای آینده نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی افزود: تراکتورسازی تیم خوبی بود و اسکلت فصل قبل خودش را حفظ کرده بود و چند مهره خوب به تیم اضافه کردند، این مساله باعث شده تیم خوبی داشته باشند.

وی در مورد عدم حضور علی کریمی در این دیدار و حاشیه های احتمالی حضور او در بازی مقابل پرسپولیس گفت: کریمی اگر هم در این بازی بود حاشیه ای درست نمی شد. فوتبال حرفه ای است و بازیکنان در تیم های مختلف جابه جا می شوند. پرسپولیس خانه علی کریمی است و شاید یکسال از پرسپولیس دور باشد نه وی راضی است پرسپولیس به حاشیه برود، نه پرسپولیس با این مسائل دچار حاشیه می شود.

وی در مورد امیدواری اش به پرسپولیس در فصل جدید برای کسب نتایج مطلوب گفت: در بازی های دوستانه و بخصوص بازی با تراکتورسازی دنبال نقاط ضعف خود بودیم تا آنها را پوشش بدهیم. می دانیم تیم در دوران بدنسازی است و بچه ها تنها 30 درصد از توان خود را در این بازی به نمایش گذاشته اند اما با توجه به فرصت باقی مانده امیدواریم شرایط بهتری به دست بیاوریم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

دایی در پایان گفت: بسیار خوش بین هستیم تا بتوانیم انتظارات هواداران را در فصل جدید برآورده کنیم. توقعات از پرسپولیس خیلی بالا است و همه از پرسپولیس قهرمانی می خواهند اما قهرمانی برای تیم های دیگر مثل سپاهان، استقلال و تراکتورسازی هم است. خدا کند تیمی که شایسته باشد و بیشتر زحمت کشیده باشد قهرمان شود.




تاریخ : چهارشنبه 92/4/12 | 10:29 عصر | نویسنده : رضا

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: علی کریمی بزرگ ما است و او به من گفت بازوبند کاپیتانی را بر دست ببندم.


 

 مرتضی اسدی در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در دیدار دوستانه گفت: بازی خوبی بود اما داور با روح و روان ما بازی کرد. روی بچه‌ها فشار بود اما در کل عملکرد خوبی داشتیم.

به گزارش فارس، وی در مورد مسئله کاپیتانی گفت: کریمی بازیکن بزرگی است و واقعاً‌ حضورش در تراکتورسازی شرایط خوبی را به وجود آورده است.

کریمی بزرگ ماست و کاپیتانی را به من داده است. اینکه بازوبند را ببندم مهم نیست اما حرف علی ‌آقا روی سر ما جا دارد و هر صحبتی که بکند بزرگ تیم است و ما گوش می‌دهیم.

 






بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 85
کل بازدیدها: 271681

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools