سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 92/3/26 | 4:13 عصر | نویسنده : رضا

رضا حقیقی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از رفتن علی کریمی قرار بود تا شماره 8 پرسپولیس را بر تن کنند اما وی در این باره  گفت: من علی کریمی و پیراهن شماره 8 پرسپولیس را خیلی دوست دارم و باور کنید همیشه دوست داشتم به این پیراهن برسم ام

حقیقی به احترام کریمی شماره 8 را نمی پوشد

ا به احترام کریمی حتی اگر این پیراهن را الان به من بدهند با اجازه بزرگ ترهای تیم آن را نمی پوشم چون علاقه ای به این کار ندارم.

 امیدوارم هر کسی که می پوشد موفق باشد.




تاریخ : یکشنبه 92/3/26 | 1:57 عصر | نویسنده : رضا

مرتضی اسدی پیراهن شماره 8 خود را در این فصل به علی کریمی داد.


 

حسن آذرنیا در مورد شماره پیراهن علی کریمی در فصل پیش‌رو گفت: شماره پیراهن علی کریمی مشخص شده و با توجه به روح جوانمردی، رفاقت و صمیمتی که در تیم تراکتورسازی وجود دارد، مرتضی اسدی که سال‌ها کاپیتان تراکتورسازی بوده و پیراهن 8 را به تن می‌کرده، پس از حضور کریمی با خواست و پیشنهاد خودش این شماره را به او داد.

به گزارش فارس ، وی افزود: این کار با خواست و طیب خاطر از سوی اسدی انجام شد. علی کریمی یکی از بزرگان و اسطوره‌های ورزش ایران است که در زمان حضورش در بایرمونیخ نیز این شماره را به تن می‌کرد. از بابت این موضوع هیچ مشکلی وجود ندارد و رفاقت در تراکتورسازی حرف اول را می‌زند.

آذرنیا در مورد اینکه چرا پیراهن تمرین کریمی شماره 28 بوده است، خاطرنشان کرد: لباس‌های تمرین قبلا سفارش داده شده است و آن زمان علی کریمی هنوز در تراکتورسازی حضور نداشت به همین خاطر او در تمرینات شماره دیگری را به تن کرد.

سرپرست تراکتورسازی در مورد بحث کاپیتانی عنوان کرد: ‌هنوز زود است بخواهیم در مورد این مسائل صحبت کنیم و این اتفاق ذهن بازیکنان تراکتورسازی را درگیر نمی‌کند. در تراکتورسازی بازیکنان بزرگی داریم که همه با یکدیگر رفیق و دوست صمیمی هستند. در ارتباط با این موضوع سرمربی تصمیم‌گیری می‌کند.

 





تاریخ : یکشنبه 92/3/26 | 10:55 صبح | نویسنده : رضا

جواد کاظمیان درباره شرایط خودش، وضعیت تراکتورسازی و دیگر مسائل گفت و گویی انجام داده است که متن آن را در زیر می خوانید.
جواد کاظمیان: پرسپولیس قدر کریمی را ندانست


* از آخرین شرایط خودت بگو؟

- بعد از این که قراردادم را در همان اوایل فصل نقل و انتقالات با تراکتورسازی تمدید کردم، تمرینات خود را با تیم آغاز کردم و سعی می کنم تا قبل از شروع لیگ به شرایط بهتری دست پیدا کنم.

* تراکتورسازی چه طور؟

- دو هفته ای است که تمرینات هوازی و بدنسازی را شروع کرده ایم و امروز هم به سرعین اردیبل رفتیم تا ادامه تمرینات خود را در این منطقه از کشور دنبال کنیم. تمام تلاشمان این است تا بعد از دو نایب قهرمانی متوالی در لیگ برتر، امسال عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

* کار با مجید جلالی را چگونه می بینی؟

- نزدیک 13 سال پیش بود که در سایپا زیر نظر جلالی کار می کردم و باعث افتخارم است که بار دیگر می توانم چنین چیزی را تجربه کنم. جلالی مربی توانمندی است و می تواند به خوبی از تجربیات خود در تراکتورسازی بهره ببرد.

* تراکتورسازی یکی از تیم های فعال نقل وانتقالات بوده و در این راستا توانست علی کریمی را هم جذب کند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

- کریمی شخصیت بزرگی دارد و از هر کسی بابت این خرید خوشحال تر هستم. پرسپولیس قدر علی را ندانست و به نظرم هواداران این تیم هم باید از این مسئله ناراحت باشند.

* تراکتورسازی نفرات دیگری همانند حامد لک، میثم بائو و سعید دقیقی را جذب کرده است.

- با خریدهایی که تاکنون داشته ایم، انتظارات از تراکتورسازی بیشتر می شود و همین موضوع کارمان را دشوارتر خواهد کرد. با این حال، امسال تیم بهتری خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم خواسته های هواداران را برآورده کنیم.

* حتی صحبت از آمدن جواد نکونام و آرش برهانی هم است. در این مورد چه نظری داری؟

- نکونام و برهانی بازیکنان بزرگی هستند و اگر این اتفاق رخ بدهد، از آمدن این دو بازیکن استقبال می کنیم. فعلاً که چنین چیزی عملی نشده و در حد صحبت بوده است.

* داستان چک تو از پرسپولیس به کجا رسید؟

- هنوز پیگیر این قضیه هستم اما تاکنون پاسخ روشنی نگرفته ام و امیدوارم تکلیف این موضوع هم مشخص شود.




تاریخ : یکشنبه 92/3/26 | 1:29 صبح | نویسنده : رضا

کاپیتان تیم ملی از همراهی همبازی سابق خود در تیم ملی تشکر کرد.

پیام تشکر جواد نکونام از علی کریمی

 


علی کریمی که به اردوی جدید تیم ملی دعوت نشده بود، با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر دیدار تیم ملی ایران برابر لبنان بود.

جواد نکونام امروز با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از کریمی به خاطر حضورش در ورزشگاه حمایت کرد.

در این متن آمده است:

مرسى که با تیم بودى به استادیوم اومدى و در کنار ایران بودى
ممنونتیم
میدونم که تو هم با ما هستى،کنار ما نیستى ولى قلبت و روحت اینجا با ماست
موفق باشى هرجا که هستى

 کریمی اخیرا به تراکتورسازی پیوسته و گفته می شود تبریزی ها به دنبال جذب نکونام نیز هستند.




تاریخ : یکشنبه 92/3/26 | 1:29 صبح | نویسنده : رضا

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: شنیده‌ام که ممکن است جواد نکونام به خاطر حضور علی کریمی در تراکتورسازی حاضر شود که به ما بپیوندد.


 

حمید زینی‌زاده درباره حضور علی کریمی در تراکتورسازی تبریز و در پاسخ به این سوال که آیا کریمی "شاه‌ماهی" نقل و انتقالات تراکتورسازی بوده است، اظهار کرد: ان‌شاءالله حضور کریمی در تبریز مفید و موثر باشد. ما باید برای بازیکنان بزرگ فوتبالمان که زحمت زیادی برایش کشیده‌اند ارزش قائل شویم و آن‌ها را به خوبی مدیریت کنیم.

به گزارش ایسنا، وی درباره احتمال حضور جواد نکونام در تیمش نیز گفت: تراکتورسازی نشان داده که می‌تواند پذیرای ستارگان فوتبال ایران باشد. در روزنامه‌ها خواندم که نکونام و کریمی گفته‌اند که در صورت حضور دیگری در تراکتورسازی به تبریز می‌آیند. بنابراین شاید نکونام به خاطر کریمی تراکتوری شود!

زینی‌زاده درباره روند مذاکرات با نکونام هم گفت: مذاکره جدی با او نداشته‌ایم و فقط صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم. از این جای کار به بعد دیگر به تصمیم خود نکونام بستگی دارد. او کاپیتان تیم ملی است و حضورش در تبریز برای ما افتخار است.

مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند با حضور بازیکنی مثل کریمی، تراکتورسازی فصل پر هیاهویی را پیش رو داشته باشد، گفت: حضور کریمی در تبریز با استقبال خوب هواداران روبه‌رو شده است. هواداران ما به صورت خودجوش از کریمی پذیرایی کردند که این مسئله نشان می‌دهد فصل آینده برای ما پر از هیجان و احساسات خواهد بود.

تیم فوتبال تراکتورسازی صبح امروز (شنبه) برای برپایی اردوی آماده‌سازی خود راهی سرعین اردبیل شده است و اولین تمرین این تیم در این شهر ییلاقی، از حدود ساعت 17:30 امروز (شنبه) آغاز می‌شود. در این تمرین، علی کریمی برای نخستین بار پیراهن سرخ تراکتورسازی را بر تن می‌کند.

زینی‌زاده همچنین از قصدش برای حضور در اردوی سرعین خبر داد و گفت:‌ دو روز دیگر به سرعین می‌روم تا با کادر فنی تیم برای تعیین تکلیف جاهای خالی صحبت کنیم. همچنین درباره اردوهای آینده‌مان که یا در داخل یا خارج ایران خواهد بود برنامه‌ریزی می‌کنیم. در آن اردو می‌خواهیم سه یا چهار بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی در پایان درباره زمان و نحوه انتخاب بازیکنان جدید و به ویژه دروازه‌بان دوم تیمش گفت: اکنون دو سهمیه لیگ برتری داریم که سعی می‌کنیم نیازهای اصلی تیم را با آن‌ها برطرف کنیم. برای پر کردن جای خالی درواز‌ه‌بان دوم تلاش می‌کنیم از لیگ یک بازیکن بگیریم ولی اگر نتوانستیم به سراغ دروازه‌بان خارجی می‌رویم. در نهایت اگر مجبور شویم، دروازه‌بان دوم را از لیگ برتر جذب می‌کنیم.

 





بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 271441

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools