سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 92/7/15 | 9:4 عصر | نویسنده : رضا

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال موفقیت والیبالیست‌ها را در آسیا تبریک گفت.


 

علی کریمی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: دست همه دست‌اندرکاران، بازیکنان، مربیان و مسئولان فدراسیون والیبال درد نکند که با این قهرمانی دل همه مردم را شاد کردند. دیگر آسیا برای والیبال ایران کوچک شده است.

به گزارش ایسنا،او ادامه داد: امیدوارم که تیم ملی والیبال باز هم در میدان‌های بزرگ بتواند موفقیت کسب کرده و دل مردم را شاد کند. برای این تیم مربیان و بازیکنانش آرزوی موفقیت دارم. من هم روز گذشته مثل همه مردم از پیروزی والیبالیست‌ها لذت بردم.

 





تاریخ : جمعه 92/7/12 | 1:33 عصر | نویسنده : رضا
علی کریمی هم از سریال پژمان انتقاد کرد!

عرش نیوز:
علی کریمی چندان اهل تلویزیون دیدن و دنبال کردن سریال ها نیست. جادوگر که همیشه زندگی حرفه ای و منظمی را دنبال می کند، به خاطر ساعت صرف شام و خوابش چند قسمت بیشتر از برنامه نود را ندیده است. البته همین علی کریمی که در مورد آن صحبت می کنیم، گاهی سریال زیر آسمان شهر را چنان دنبال می کرد که به خاطر آن حتی قید برنامه های دیگر خود را می زد.

به هر حال جادوگر محبوب فوتبال ایران این شب ها یکی از بینندگان سریال پژمان است. کریمی با توجه به نگرش و قلم جادویی پیمان قاسم خانی که مثل چماق مدام روی سر پژمان فرود می آید، در مورد پربیننده ترین سریال این شب های تلویزیون ایران هم صحبت های جالبی می کند: «سریال خوبیه. توی این چند شب هم سریال رو دیدم اما به نظر من خود هنرپیشه ها و بقیه قشرها هم یکسری مسائل و مشکلاتی دارن که می شد به اونها هم اشاره کرد. من نمی گم فوتبالیست ها ایرادی ندارن و همه چیز درسته ولی به هر حال یکسری چیزهای مثبت هم هست که می شد به اونها پرداخت. البته الان نمی شه در مورد این قضیه نظر داد ... فعلا خیلی زودهکه بخوایم قضاوت کنیم ولی امیدوارم که داستان به این سمت و سو بره.»

هرچند کریمی نمی دانست که ما پس از گفتگو با او، با پیمان قاسم خانی تماس می گیریم ونظر او را در مورد جادوگر می گیریم ولی این کار اتفاق های جالبی را به همراه داشت. پیمان قاسم خانی که کلا اهل مصاحبه نیست، برای دومین بار در طی چند روز گذشته با «گل» به صحبت پرداخت: «تحت هر شرایطی هر چی علی آقا بگه درسته! ما علی آقا رو اونقدر دوست داریم که مقابل ایشون حرفی برای گفتن نداریم. خیلی خوشحالم که علی کریمی سریال ما رو دیده ولی در مورد موضوع درستی که ایشون گفته، باید بگم که ما توی قسمت های آینده یکسری از هنری ها رو هم وارد داستان می کنیم و اتفاقا خودزنی جالبی انجام می دیم!»

علی کریمی که از طریق دوستانش در جریان مصاحبه پیمان قاسم خانی با «گل» قرار گرفته بود، از تعریف و تمجیدهای بهترین نویسنده طنز ایران در مورد خودش به وجد آمده بود: «همانطور که شما هم می گین پیمان قاسم خانی یکی از بهترین نویسنده های ایرانه. از طرف من به پیمان قاسم خانی بگین که من کارهای ایشون رو دوست دارم و برام خیلی جالبه که ایشون هر چی می نویسه، می گیره و مردم ازش استقبال می کنند.از طرف من به بچه های سریال پژمان خسته نباشین بگین و امیدوارم که توی قسمت های بعدی این سریال بهتر و پربیننده تر بشه.»

پیمان قاسم خانی به شدت فوتبالی است، پس از صحبت های علی کریمی از خاطرات ورزشی اش در مورد جادوگر می گوید: «من کریمی رو از وقتی می شناختم که سالنی بازی می کرد. اون موقع خود ما هم فوتسال بازی می کردیم و من کریمی رو از همون سال ها به خوبی می شناختم. همیشه پیش خودم می گفتم که اگه این بازیکن تکنیکی بیاد توی فوتبال چه اتفاق خوبی می افته و بالاخره هم شنیدم کریمی وارد فوتبال شده و خیلی طول نکشید که علی آقا خودش رو نشون داد و به یک اسطوره بزرگ تبدیل شد.»

وقتی به قاسم خانی می گوییم که کریمی به راحتی از سریال پژمان انتقادهایی داشته، چنین می گوید: «از علی کریمی به این دلیل خوشم میاد که حرفش رو بدون رودربایستی و مشکلی می زنه. کریمی یکسری خصوصیات اخلاقی جالب داره که برای من خیلی محترم و قابل توجه است. کریمی اگر از ما و سریال ما انتقادی هم داشته باشه، ما حرفی نمی زنیم چون از پس جادوگر برنمیایم (خنده) البته خواهش من از کریمی اینه که قسمت های بعدی رو ببینه و منتظر وارد شدن ماجراهای هنری ها به داستان باشه.»




تاریخ : یکشنبه 92/7/7 | 7:16 عصر | نویسنده : رضا
برنامه تمرین پرسپولیس تا دیدار مقابل صبای قم مشخص شد

ارتش سرخ دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دو نوبت صبح و عصر به تمرین پرداخت.

برنامه تمرین پرسپولیس تا روز جمعه برای دیدار مقابل صبای قم در هفته دوازدهم لیگ برتر مشخص شد.

طبق این برنامه پرسپولیس فردا ساعت 10 تمرین می کند و تمرین روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه سرخپوشان نیز در ساعت 16 برگزار خواهد شد.



تاریخ : پنج شنبه 92/7/4 | 9:37 عصر | نویسنده : رضا

 

بازیگر مشهور زن سینمای ایران به جادوگر گفت: «می‌گن که توی نیم‌فصل می‌شه شما به پرسپولیس برگردی. به‌خاطر هواداران این کار را بکن!»

 

قرار بر این بود که علی کریمی که به عنوان مهمان ویژه به سینما آزادی دعوت شد بود، اتومبیلش را در پارکینگ اختصاصی سینما پارک کند ولی او نمی‌خواهد تافته جدا بافته باشد: «پارکینگ اختصاصی چیه؟ همین جا کنار خیابون، نزدیک سینما، یه پارکینگی هست که همه ماشین‌هاشون رو می‌ذارن اونجا. منم مثل بقیه، چه فرقی می‌کنه عزیز من!»

* معتمدآریا و تمجید از جادوگر*

کریمی در بالکن کافی‌شاپ طبقه ششم سینما آزادی نشسته بود که با سورپرایز جالبی روبه‌رو شد. جادوگر که تا قبلش از بدشانسی و آسیب‌دیدگی صحبت می‌کرد ناگهان با دیدن فاطمه معتمدآریا سورپرایز شد.کاپیتان سابق تیم‌ملی که حدود یک سال پیش و پس از پایان بازی ایران- لبنان، معتمدآریا را در راهروی استادیوم دیده بود، به احترام بانوی سینمای ایران از جایش بلند شد و با او به خوش‌وبش پرداخت.

معتمدآریا که در همان زمان نیز به تعریف و تمجید از کریمی پرداخته بود، در ضیافت سینما آزادی هم در جمع مسئولان و نزدیکان کریمی از او به عنوان یک اسطوره نام برد. صحبت‌های کریمی با بازیگر محبوب سینمای ایران شنیدنی بود: «ای بابا … تورو خدا ما رو خجالت ندید. شما توی تمام زندگی‌تون یه بار اومدین استادیوم که همون یک بازی هم تیم‌ملی باخت و آبرومون رفت! این شانس بد ما بود که شما رو ناراحت کردیم. حالا هم خوشحالم که ایران هستید و امیدوارم باز هم فیلم‌های خوب‌تان را ببینم.»

* درخواست مهناز افشار از کریمی: برگرد به تیمت!*

مهناز افشار که زمان جدایی کریمی از پرسپولیس با دست‌نوشته‌ای از او حمایت کرده بود، پس از رویارویی با کریمی هم از او یک درخواست داشت: «علی آقا … به‌خاطر هواداران به تیمت برگرد!»

افشار که می‌گفت نه پرسپولیسی است و نه استقلالی، با توجه به اطلاعاتی که از هواداران کریمی گرفته بود، حتی از نقل و انتقالات نیم‌فصل هم باخبر بود: «می‌گن که توی نیم‌فصل می‌شه شما به پرسپولیس برگردی. خب وقتی مردم اینقدر دوستتون دارن و به این شدت تشویقتون می‌کنن چرا به پرسپولیس برنمی‌گردی؟»

پاسخ کریمی مثل خصوصیات اخلاقی‌اش خاص بود: «ای خانم… فعلا که سر نخواستن ما دعواست! هرچی خدا بخواد همون می‌شه.»

 

در حالی که دوستان کریمی از او می‌خواستند تا محوطه سینما را ترک کند، جادوگر تا آخرین لحظه در کنار هوادارانش بود و جالب اینکه در طول این مدت آنهایی که حتی بلیت فیلم دهلیز را خریده بودند، داخل سالن نرفته و ترجیح دادند در کنار جادوگر باشند.




تاریخ : چهارشنبه 92/7/3 | 11:13 عصر | نویسنده : رضا

مراسم گلریزان فیلم سینمایی دهلیز برای جمع آوری دیه برای آزادی دومین محکوم به قصاص به صورت همت عالی روز یکشنبه ساعت 20 در سینما «آزادی» برگزار شد.

به دلیل استقبال از مراسم قبلی که به میزبانی حجت الاسلام شهاب مرادی، مهناز افضلی، مهتاب کرامتی، محمود رضوی و بهروز شعیبی برگزار شده، در مراسم دوم به غیر از این 5 نفر، عـــــــلــــــــی کــــــــریـــــــمـــــی، مهناز افشار و بنیامین بهادری نیز میزبان خیرین و علاقه مندان بودند.

----------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------





بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 271394

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
[ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ]
سفارش تبلیغ
Susa Web Tools